Ga naar inhoud

Brietje : 9 juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Brietje

Fijn dat je een knoop doorgehakt hebt! En dat je nu weet waar je naartoe gaat.

Jammer dat dr. Kruppa niet kon op de datum die je graag gehad zou hebben, maar van dr. van Onselen heb ik hier ook al goeie dingen gelezen, dacht ik.

Eens kijken of dr. van Onselen hetzelfde advies geeft t.a.v. aantal cc en voor, tussen of achter de spier en welk profiel en zo!

Houd ons maar op de hoogte!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal!

Ben afgelopen vrijdag bij dr van onselen geweest.

Het is echt een heel vriendelijke man. Hij lag alles nogmaals duidelijk uit en gaf hetzelfde advies als dr kruppa.

Ik krijg 335cc, duel plane. Het gaat 9-7 gebeuren!!

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee brietje,

Bij mij was een a met vulling soms nog te groot en ik heb ook ronde, ben nu 4 weken po en vind ze echt niet onnatuurlijk ik heb 325 cc had en vind het erg mooi bij me lichaam passen!

Hoi Erika, ja van die van jou ben ik echt fan .....vind ze zo mooi! Heb jou foto ook mee genomen naar de kliniek ,alleen zei hij daar zit geen 325 cc in hoor.....hahaha...ik vind het jammer dat je geen voor foto hebt had ik een beetje kunnen vergelijken ,hij adviseerde mij 400 cc maar 450 zou ook kunnen.lijkt mij erg groot .ik vind die van jou gewoon perfect...

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi dames,

Gister was het dan zover...

Aangezien wij er al 9.15 moesten zijn hebben we daar in een hotel overnacht.

Het zijn supervriendelijke mensen allemaal en de operatie viel hartstikke mee.

Thuis meteen langs de apotheek zodat ik wel met de pijnstilling kon beginnen.

Ik heb van 21.45 tot 7.45 geslapen. Toen ik wilde opstaan werd ik hartstikke misselijk, maar dat was het enige.

Heb toen een pijnstilling ingenomen en ben weer tot 9.30 in slaap gevallen. Daarna ging het opstaan een stuk beter.

Vooralsnog ervaar ik het als een flinke spierpijn/ stuwing, maar valt het me alles mee.

Je bent alleen erg beperkt met dingen doen, maar dat wist ik allemaal van te voren. Mijn vriend is thuis dus kan me idd lekker laten verwennen. icon_smile.gif

Ik kan iedereen het accz echt aanraden!!!

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Brigitte, wat fijn voor je en wat ben ik gerustgesteld voor aanstaande vrijdag nu ik jouw post hier lees!

Snel herstel gewenst en laat je maar goed verwennen hoor! ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi allemaal,

Ik lees vaak mee, maar het is al lang geleden dat ik een berichtje gepost heb.

Mijn operatie is inmiddels alweer 7 maanden geleden en ben helemaal blij!

Het is mij allemaal hartstikke meegevallen, maar ik had dan ook een fantastisch herstel. Je bent in het begin echt beperkt met dingen, maar met een beetje hulp en creatief zijn kom je een heel eind. Met mij medicatie ging het ook super. Ik verdeelde het over de dag zodat ik er s nachts niet uit hoefde. Ook heb ik super geslapen ondanks ik een echt buikslaper ben! Ik had een ruggesteuntje onder mij matras staan zodat ik wat hoger lag. Na een week kon ik er zelf in en uit komen. Ik ben na 4 weken op mijn zij gaan slapen en na 6 weken op mijn buik.

Ik heb lekker 4 weekjes vrij gehad, dit was goed te doen!

Ik heb een fotootje in mijn gallerij geplaatst voor degene die nieuwsgierig geworden zijn!

XxX Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.