Ga naar inhoud

MissyMe : 7 februari 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoooi dames,

Gister ben ik geopereerd in het Welnesskliniek in Genk..... eindelijk na lang wachten!

Ben 3 maanden geleden op consult geweest bij Dr. Damen maar besloot mij niet te helpen omdat ik borstvoeding heb gegeven en mijn melkklieren nog te actief waren. Baalde enorm natuurlijk, maar anderzijds ook wel heel blij ivm grotere kans op complicaties!

Eergister had ik mij nieuwe consultafspraak en heb ik samen met mijn vriend voor de juiste cupmaat gekozen. Ik had voor de zwangerschap AA, het was al niet veel.... en na de borstvoeding helemaal niks!

Wilde al heel lang een borstvergroting maar heb altijd gezegt dat ik mijn 1ste zwangerschap zou afwachten.... maar helaas... in plaats van meer ging ik naar helemaal niks.

Zoals ik hier van vele lees moest ook ik heel lang wachten!

De afspraak was om 08:10, werd om 08:45 naar de kamer gebracht en om 10:30 opgehaald voor de operatie.

Ik ben 1.82 en 70 kg daarom heb ik gekozen voor een grote C (425cc)

Nu een dag na de operatie vind ik het meevallen met de pijn, het is een beurs en straks gevoel maar niet echt pijnlijk.

Heb de stuwing na de bevalling als pijnlijker ervaren!

En ben wel zoooooooo benieuwd naar het resultaat! Kan niet wachten!

Maar ben nu al super happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissyMe ,

welkom op het forum :)

Kan me voorstellen dat je geduld zwaar op de proef werd gesteld toen je hoorde dat je beter nog 3 maanden wachtte .

Wel knap van je dat je dat gedaan hebt want natuurlijk weet ik (en iedereen die meeleest) dat het niet snel genoeg kan gaan .

Ik ben 4 jaar geleden in de wellness onder het mes geweest en nog steeds heel tevreden .

Weet je ook welke plaatsing je hebt ?

Op/onder de spier ?

Heb je je protheses langs de tepel of in de borstplooi ?

Ben wel benieuwd welk advies je kreeg ivm herstel .

Ik moest 6 weken dag en nacht een sporthb aandoen maar lees tegenwoordig veel over een band .

Mocht 3 weken geen autorijden en 6 weken niet zwaar tillen (10kg+) .

Wel niet teveel doen hoor , ook al heb je weinig last .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had ook geen andere keus, maar kon de arts goed begrijpen al was het op het moment zelf echt even een domper!

Ze zijn onder mijn borstspier geplaats via de borstplooi. Had ook geen ander keuze betreft de borstspier had te weinig tot geen eigen weefsel om het voor de spier te laten plaatsen.

Maar inderdaad ondanks dat de pijn meevalt doe ik het rustig aan, mijn vriend is huisvader dus word heerlijk verwend met allerlei vruchtensapjes en gezonde dingetjes al vind ik het wel heel lastig omdat we een kleine hebben van 10 maanden. Maar goed, moet er iets voor over hebben! :)

Verder staat er in de papieren die ik heb meegekregen dat geadviseerd word de komende 2 weken niet te autorijden en na 6 weken pas zwaar te tillen en te sporten. Ben ook ingewikkeld met verband wat er pas met 10 dagen vanaf mag en dan nog 4 weken dag en nacht een sportbh te dragen.

Hoelang duurde het bij jou voordat je het gewenste resultaat had?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei , een vraag aan de verkeerde persoon :P

Vond mijn borsten meteen spuuglelijk en veel te groot (heb ocharme 335cc) !

Na een drietal maanden had ik er vrede mee .

Heb ook een zwaar herstel gehad : geen complicaties hoor maar het bleef maar duren ! (meer lees je in mijn topic)

Mss ben ik gewoon een slappe vod :D

Fijn herstel nog maar zal wel vlotten met zo'n partner aan je zij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.