Ga naar inhoud

Koorts 1 dag na borstvergroting


schuimblokje

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

even een dringende vraag. ik ben gister geopereerd en nu heb ik koorts. Niet heel erg hoog 38,1... maar ik slik ook een hoop pijnstillers en paracetamol, wellicht dat de koorts anders nog hoger was?

Is dit normaal?? Ik maak me een beetje zorgen, ook omdat de pijn bijna ondraaglijk is...

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo schuimblokje!

Ik zou toch voor de zekerheid jouw plastisch chirurg op de hoogte brengen. Op de papieren staat namelijk dat je de kliniek op de hoogte moet stellen als je koorts krijgt omdat dit eigenlijk niet zou mogen. Al goed dat het nog geen hoge koorts is maar zou toch even bellen! =)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Ik zou sowieso de kliniek bellen, zoals Pinky al zegt.

Zelf kreeg ik afgelopen week ook koorts, maar dat kwam omdat ik de griep had. Heb toen ook de kliniek gebeld, daar zeiden ze dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat ik dus de griep had en de koorts daarbij hoorde.

Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bellen !

Al denk ik dat het een stress-reactie is .

Heb je de laatste dagen op het forum een beetje 'in't oog gehad' en je bent verschrikkelijk zenuwachtig en onzeker .

Ik herken dat omdat ik zelf ook zo was ...

Die pijn had ik nml ook onderschat enja , dat is normaal . Heeft toch 3 dagen serieus véél pijn gedaan , sliep snachts enkele uren rechtzittend in de zetel .

Als je borsten ook opzwellen en rood , warm staan dàn is er wat meer aan de hand : dan zou je een infectie hebben . Heb je ook een antibiotica-kuurtje meegehad ? Ik toen nml wel : 5 dagen van die zetpillen opsteken ... maar het hielp wel je onzekerheid wat weg te nemen . Dat kan het telefoontje naar de kliniek mss ook voor jou doen : bellen dus meid en hou je taai !

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gebeld, en chirurg kon ook niet goed verklaren waar het vandaan kwam. het zou van het herstel kunnen zijn, als de koorts hoger zou worden moest ik langs de weekendarts gaan. gelukkig was de koorts 's avonds weg en had ik alleen nog wat verhoging, 37,7. de pijn is nog steeds hetzelfde had zo gehoopt dat het vandaag al wat minder zou zijn. maarja, nog even iets meer geduld hebben dus!

gister voelde ik trouwens opeens een spier in mijn borst wegschieten, zo vaag gevoel! zal er wel bij horen maar schrok er een beetje van. en B-cupje ik ben inderdaad super onzeker en gestrest, ik heb altijd pech met dingen. en bij alles denk ik zou het wel goed gaan? stomme zenuwen....

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt goed, meis! Blijf positief! Je gaat de komende tijd allerlei gekke pijntjes en dingetjes voelen, maar je lichaam heeft dan ook veel te verduren nu en die dingen horen er allemaal bij... Voor je het weet is je eerste week om en dan voel je je heel anders dan nu!

En je koorts is gezakt, dus da's alleen maar een goed teken!

Kop op! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt zeker goed hoor, je lichaam denkt "wat is er gebeurt" en ieder lichaam reageert anders en als je rustig aan doet kan er ook niks gebeuren lekker op de bank af en toe een beetje lopen, lekker lezen en je laten verwennen, dan kan er niks mis gaan....

Heel veel succes bij je herstel, komt echt allemaal goed hoor!!1

Gr L. Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het hooguit een week!! Ikzelf had na 5 dagen al veeeeeel minder last! Van te voren was mij verteld dat ik met 5 dagen alweer kon gaan winkelen, maar dat kan ik zeker nog niet! Dus voor mij viel het herstel wel tegen.. Je vraagt je nu waarschijnlijk af of het deze pijn allemaal waard is, maar als je je later bedenkt dat het misschien maar 5 dagen was, op een heeel leven gelukkig zijn met je grote boobies, valt het enorm mee! Hihi! Ikzelf ben nu 3,5 maand PO en het is net alsof ze er altijd al bij hoorden! Fantastisch!!

Succes en sterkte!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.