Ga naar inhoud

opeens zo'n twijfel over borstvergroting!


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

opeens heb ik zo'n twijfel over mijn geplande borstvergroting. Jaren heb ik ervan gedroomd en nu het realiteit wordt slaat opeens de twijfel toe! Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen, jullie zullen me wel voor gek verklaren! :o

De gezonde spanning voor de bv is weg, het dromen is weg.... Opeens is het "gewoon" geworden.

Het is net als dromen over nog een kindje, een nieuwe zwangerschap en als je eenmaal zwanger bent denken uhhh was dit nu echt wat ik wilde? Of eindelijk die nieuwe auto kunnen kopen, dan heb je die auto en is het allemaal alweer zo vanzelfsprekend.

...... Het lukt me niet echt om het goed uit te leggen.... <_<

Pff.... gister had ik twee condooms gevuld met water en die in mijn bh gestopt. (geen goed idee 1 was er geknapt = natte kleding :83: ).. Toen ik voor de spiegel stond te kijken vond ik mezelf er door die borsten opeens zo breed uitzien. Ik ben heel erg slank maar heb wel heupen en ronde billen, door die borsten zag ik er in mijn ogen opeens een stuk minder slank uit. Het leek een beetje weg te vallen..

Aanstaande vrijdag krijg ik mijn borstvergroting en tepel-correctie. Ik vind het zo jammer dat ik niet meer van het moment kan genieten dat het eindelijk bijna zo ver is! Ik wil het nog steeds heel graag, maar begin nu te twijfelen is dit nu echt wat ik wil? Ik heb een cup aa. En ja ik hoef niet lang na te denken over het antwoord. Ik wil het nog steeds heel erg graag! Vanwaar dan toch die twijfel?? Ik begrijp niks meer van mezelf... :26:

Zijn er meer meiden zoals ik? Bij wie net voor de vergroting opeens ook zo de twijfel toesloeg? Of ben ik een "uniek geval"? :11:

Liefs Blokje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het er misschien aan ligt dat omdat je operatie al vast staat, je vrede krijgt met je huidige situatie?

En dat breed lijken snap ik wel hoor, ben zelf ook erg smal en door borsten lijk je wel een stukje breder maar wel een stuk vrouwelijker.

Tipje; ga eens voor de spiegel staan en bedenk of dat dan is wat je wilt...

Ik weet het antwoord denk ik al :)

Twijfels zijn hartstikke normaal hoor, maar kunnen wel vervelend zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel hele erge twijfel of ik het risico er wel voor over had, levenslang silliconen in mijn lijf, de eventuele klachten (zweten van de prothese) die het met zich mee zou brengen, de gevolgen/risico's van de narcose enz.

Ik heb wel vaker gehoord dat meiden zichzelf ineens ook een stuk dikker vinden ogen. Ja ...dat is natuurlijk ook zo. Maar als je wens naar boobies groter is dan de ergernis dat je dikker oogt, dan komt alles goed ;)

Ik denk dat er wel meer zijn die zich er zeker in zullen herkennen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig had ik dit niet, maar ik snap je wel en ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu voelt!!

Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al, dat je het nog steeds heel erg graag wilt !!! Ik weet zeker dat je geen spijt gaan krijgen..

Misschien vind je het inderdaad beangstigend omdat het nu toch best dichtbij komt en je hier zolang over hebt gefantaseerd!

En als je af zegt krijg je daar waarschijnlijk weer spijt van........ !

heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties! Waarschijnlijk is het gewoon de onzekerheid, gaat het mooi worden, ga ik mij er zelfverzekerder door voelen? Dat laatste moet haast wel, ik durf niet eens naakt in de vrouwenkleedkamer.. :blush:

En ik zit nog met 1 laatste ding.... Ik kan zo moeilijk kiezen tussen ronde prothesen van 300cc en 350 cc.... ben een beetje bang dat ik later spijt ga krijgen als ik niet iets groter had genomen... maar aan de andere kant als het te groot wordt dan valt het zo op... ik ben 1,65 en 50 kilo... en ik zou niet willen dat je bij mij met kleren aan al kan zien dat het nep is.... Het wordt bij mij achter de spier geplaatst, oogt dat ook al kleiner dan wanneer het voor de spier wordt geplaatst? Of maakt dat helemaal geen verschil. Mijn chirurg adviseerde mij 300 cc... dan was het nog natuurlijk.... (op het randje)... maar ik ga dus misschien toch liever voor 350 cc....

vrijdag ga ik voor de operatie toch nog even een laatste maal passen om dan de knoop door te kunnen hakken!...

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! die twijffels hebben volgens mij wel meer meiden hoor!! het is niet iets wat je zomaar ff doet, en verstandig mens wikt en weegt nou eenmaal alles af!

Volg je hart, en dit is mijn mening hoor< maar ik zou voor de 300 gaan! je bent zo superslank, ik zou denk ik echt bang zijn om te "grof" te gaan lijken anders........

Ik vond mezelf ook dikker en breder lijken na de BV, voor mij een goede stimulans om meer te gaan bewegen, maar jij bent zo slank dat ik verwacht dat het bij jou niet zo erg zal zijn hoor!!

om even te vergelijken< ik woog 66kg op de operatiedag en ben 1.70 m, er is bij mij 310 cc rond op de spier in gegaan, mediumprofile!

Ik heb de nu zelfde borstomvang als heupwijdte!!! dus ik vind het in verhouding!!

veel succes met beslissen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, jouw borsten zijn vergelijkbaar met die van mij, hoor, dus ik snap je schaamte.

(daarom staan mijn 'voor' foto's er nog niet op, ik twijfel of ik het zal doen. Misschien de dag vóór de operatie?)

Maar waarom heb jij een tepellift nodig?

Ze staan toch prima zo? :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Twijfels zijn helemaal normaal hoor zo vlak voor je bv, het is dan ook niet niks, en je weet ook nooit op voorhand hoe het er uiteindelijk komt uit te zien, wat het toch extra spannend maakt! Maar het komt vast allemaal goed! :D

Wat dat er breder uitzien betreft, mijn ervaring is juist dat mensen me vroegen of ik vermagerd was, omdat de verhoudingen toch helemaal veranderen na je bv, door die meer vulling vanboven, leken m'n taille en heupen smaller. :106:

Probeer het maar een beetje van je af te zetten, je krijgt er zeker en vast geen spijt van! Veel aftelplezier!!! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom heb jij een tepellift nodig?

Ze staan toch prima zo? :101:

Tepellift? Schuimblokje krijgt een tepelcorrectie...denk niet dat ze verplaatst gaan worden, toch Schuimblok?

Maarre, niet schamen hoor!! Maar snap je wel, ik heb ook nog steeds geen 'voorfoto' durven plaatsen hier hahaha.

Maar er valt idd wat weg als ze achter de spier komen, ik zou persoonlijk voor de 350 gaan. En dan puur om de reden dat de meeste toch graag ietjes meer hadden gewild achteraf gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat inderdaad een tepelcorrectie doen, en geen tepellift. Ook aan mijn tepelhoven laat ik niks doen. Puur alleen de tepel zelf... ik vind mijn tepels veel te groot naar mijn smaak, ik heb kleine tepelhoven met forse tepels. Ik wil graag kleine knopjes hebben, en ik dacht ja als ik dan toch in mijn lichaam ga laten snijden laat ik het dan maar meteen goed doen en het helemaal naar mijn zin maken.. ;) Als ik eindelijk mooie grote borsten heb zou ik mij anders enorm gaan storen aan mijn tepels. Dus vandaar... de chirurg zei wel dat ik hierdoor nooit meer borstvoeding kan geven, maar ik wil geen kinderen meer dus dat is voor mij geen probleem.

En ik ben zelf ook eerder geneigd om voor 350 cc te gaan, ik ben bang dat ik ze anders misschien net te klein ga vinden. Ben heel veel foto's aan het bekijken maar bij iedereen ziet het er heel anders uit! Ik denk dat het lastig is om het te vergelijken en maar gewoon op mijn eigen gevoel moet afgaan.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,64m en weeg 51 kg, dus zowat vergelijkbaar met jou.

Ik heb 300cc anatomische, medium profile, achter de spier gekregen.

Als ik kon had ik 350cc genomen, maar dat was teveel volgens mijn pc.

Die wou maximum 300cc, om het natuurlijk te houden en minder kans op complicaties.

Je kan mijn foto's bekijken, voor en na, denk dat de voor foto's ook wel ongeveer overeen komen met die van jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's bekeken. En het is echt heel mooi geworden! Krijg zelf nu toch wel een beetje de kriebels voor vrijdag ;)... waarom heb je gekozen voor anatomische en niet voor ronde prothesen?

Liefs xx

De pc stelde anatomische voor, en achter de spier wegens te weinig weefsel.

Hij zei dat dit het mooist zou zijn bij mijn lichaam,

heb hem daar volledig in vertrouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Schuimblok, Heb wel vaak foto's gezien van de correctie die je laat doen en dat is wel een mooi resultaat. Ziet er alleen zo pijnlijk uit hè!

Maar dat is altijd, bij een ander lijkt het heel pijnlijk en bij jezelf valt het reuze mee.

Snap je helemaal, dadelijk is alles mooi in verhouding.

Ik wilde mijn tepelhof niet laten verkleinen omdat ik deze wel te groot vond, maar ach... het hoorde bij me.

En tijdens het aftekenen heb ik de chirurg toch 'groen licht' gegeven om deze mee te corrigeren. Oh mijn god, beste wat ik ooit gedaan heb! Nu achteraf ben ik zo blij dat ik dit heb laten doen. Chirurg was ook heel blij dat hij deze mocht mee corrigren (dat zegt ook wel wat hahaha) ;)

Succes vrijdag.. komt helemaal goed joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zodra ik tijd heb zal ik een verslagje schrijven en foto's plaatsten! Ik hoop zo dat het precies gaat worden als ik in mijn hoofd heb. Misschien moet ik maar een beetje van dat beeld afstappen omdat het anders zo kan tegenvallen..

Ik hoop zo dat ze mooi van vorm worden! mooi rond, dat de tepelcorrectie gaat lukken en ik niet straks opeens helemaal geen tepels meer heb, dat mijn borsten niet te veel naar buiten gaan staan... en dat de grootte precies goed is.. (ben er nog steeds niet over uit 330 of 350 cc... ik ga morgen nog wel even passen en met de chirurg overleggen..)

Trouwens... stomme vraag misschien, maar ik heb ooit eens verhalen gelezen van vrouwen bij wie de pil niet meer goed werkt omdat ze antibiotica hebben geslikt. Voor de operatie moet je ook 3 dagen antibiotica slikken.. Maar ik neem aan dat als die gevolgen zouden hebben voor de pil ze me daar toch wel over zouden inlichten? Persoonlijk geloof ik niet zo in die verhalen over door de pil heen zwanger worden, maar je zal maar net zien dat het gebeurt.. Achja.. volgens mij staat mijn hoofd toch niet naar sex de eerste weken.. :21: ... lijkt me een pijnlijke ervaring.. :16: ... hahaha..

Zo... en nu ga ik weer lekker verder in de zenuwen zitten...

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, wist niet dat dat 2 verschillende dingen waren, tepellift en tepelcorrectie.

Weer wat geleerd, ha ha. :3:

Je hebt wel gelijk hoor, als ze dan tóch bezig zijn, kun je het beter ineens helemaal naar je zin laten doen, dan je later alsnog aan je tepels te moeten storen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

als eerste veel succes morgen!!

Ik heb zelf 300 cc en ben er super tevreden mee, ik ben 1.57 en 48kg.

Twijfels had ik ook maar ben nu zo blij dat ik het gedaan heb!!!!

Ik ben benieuwd naar je verslag. Oh ja waar ga je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou voor de 350 cc gaan, en t klopt inderdaad dat antibiotica de pil werking verminderd, dus als je sex hebt wel veilig doen ;)

Gelukkig heb ik dat niet hoeven slikken maar van narcose kan ie ook minder werken geloof ik....

Succes morgen!! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.