Ga naar inhoud

opeens zo'n twijfel over borstvergroting!


Aanbevolen berichten

Ik word 27 febr geopereerd krijg 325cc rond duelplane.

Snap dat je nu gaat twijvelen,heb ik ook hoor!!!

Het is ook niet niks een operatie,nieuwe borsten maar wat willen we dit toch zo graag!!!!

Als je er al jaren mee bezig bent moet je ervoor gaan.

Ik leef er al heel erg naar toe,maar heb ook nog twijvel of zijn het de zenuwen??!

Succes morgen ze worden vast prachtig!

Liefs lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! :116:

Pff ik ben zo zenuwachtig! Vannacht niet kunnen slapen! Om 06.00 uur maar opgestaan om te ontbijten, na 06.30 mocht het niet meer. Ik hoop dat alles goed gaat vandaag en dat het echt iets moois gaat worden, eigenlijk had ik het zo graag gewoon voor de spier gewild.. hoop niet dat ze straks heel erg ver uit elkaar staan...

grrr ik maak mezelf helemaal gek... nog een kleine 6 uurtjes en dan is het zover!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

opeens heb ik zo'n twijfel over mijn geplande borstvergroting. Jaren heb ik ervan gedroomd en nu het realiteit wordt slaat opeens de twijfel toe! Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen, jullie zullen me wel voor gek verklaren! :o

De gezonde spanning voor de bv is weg, het dromen is weg.... Opeens is het "gewoon" geworden.

Het is net als dromen over nog een kindje, een nieuwe zwangerschap en als je eenmaal zwanger bent denken uhhh was dit nu echt wat ik wilde? Of eindelijk die nieuwe auto kunnen kopen, dan heb je die auto en is het allemaal alweer zo vanzelfsprekend.

...... Het lukt me niet echt om het goed uit te leggen.... <_<

Pff.... gister had ik twee condooms gevuld met water en die in mijn bh gestopt. (geen goed idee 1 was er geknapt = natte kleding :83: ).. Toen ik voor de spiegel stond te kijken vond ik mezelf er door die borsten opeens zo breed uitzien. Ik ben heel erg slank maar heb wel heupen en ronde billen, door die borsten zag ik er in mijn ogen opeens een stuk minder slank uit. Het leek een beetje weg te vallen..

Aanstaande vrijdag krijg ik mijn borstvergroting en tepel-correctie. Ik vind het zo jammer dat ik niet meer van het moment kan genieten dat het eindelijk bijna zo ver is! Ik wil het nog steeds heel graag, maar begin nu te twijfelen is dit nu echt wat ik wil? Ik heb een cup aa. En ja ik hoef niet lang na te denken over het antwoord. Ik wil het nog steeds heel erg graag! Vanwaar dan toch die twijfel?? Ik begrijp niks meer van mezelf... :26:

Zijn er meer meiden zoals ik? Bij wie net voor de vergroting opeens ook zo de twijfel toesloeg? Of ben ik een "uniek geval"? :11:

Liefs Blokje xx

Ik herken mezelf helemaal in jou!

Mijn datum is 6 maart, en nu en dna slaat de paniek toe. Zo van ga je dat nu echt doen en wat als er iets mis gaat en wat gaan de mensen denken. Ik weet ook zeker dta ik dit wil heb een kleine b en zou naar een kleine c gaan zo dat het niet teveel opvalt. Dan ook twijfels van hoe zal het na de operatie gaan, niet teveel pijn? zal ik vlug terug kunnen gaan werken zal ik dan gewoon mijn werk terug kunnen doen? Wat vertel ik op mijn werk, ik heb het nog niet geurft maar denk te zeggen dat ik cysten thv de eierstokken laat weghalen ofzo want ik ga geen verlof nemen voor de operatie. Wat zal mijn vriend ervan vinden want voor hem hoeft het helemaal niet.

Jouw op zal al gepaseert zijn wss, is het meegevallen? niet teveel pijn gehad?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.