Ga naar inhoud

Glam_Lady : 27 maart 2012 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hello ladiess, :54:

Ik ben vorige week een topic gestart waar ik mezelf onder andere in heb voorgesteld ook heb ik verteld dat ik 16 januari (vandaag dus) een consult heb met Dr L.T Tan in het Bronovo ziekenhuis.

Vanochtend dus vroeg uit de veren en onderweg naar het Bronovo. Het gesprek ging goed alleen wilt hij helaas niet meer dan 220 cc plaatsen waarmee ik dus met mijn huidige A cup op een B of kleine C kom :( Ik baal hier echt van omdat ik het liefst een volle C, kleine D wil. Hij zei dat wanneer ik groter zou nemen het echt van die ballen worden en dat dan de randen heel goed zichtbaar zouden zijn omdat ik niet zo breed gebouwd ben. Natuurlijk wil ik dat het er natuurlijk uit ziet maar ik heb meiden hier op het forum gezien met dezelfde borstomvang of zelfs nog meiden die smaller zijn dan mij waarbij een grotere cup juist wel erg mooi staat. :wub: Daarom heb ik besloten om nog bij een andere pc op consult te gaan om te kijken of die er hetzelfde over denkt want dan zou ik me er gewoon bij neer moeten leggen.

Ik heb vanmiddag meteen gebeld en heb 26 maart een afspraak bij Dr. Nio in het SLAZ. Jammer dat het nog zolang duurt maar dan heb ik wat om naar uit te kijken. Zijn er meiden hier die misschien weten hoelang er dan ongeveer tussen het consult en de operatie zit? Ik kan nu al niet meer wachten hihi

xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Glam,

Jammer dat je nog even moet wachten, maar wel goed dat je verder kijkt. Als je het doet moet je het goed doen toch?

Bij sommige klinieken kan je al een week of 2 na je consult onder het mes, dat verschilt nogal...

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey faye,

Ja balen he :( gelukkig werkt pc nio ook in de parkkliniek in rotterdam en daar schijnt dat je al binnen een week op consult kan komen ( als ik hun site moet geloven haha) Helaas is het dan wel ong 700 euro duurder. Misschien ga ik daar ook maar even naar toe bellen om te kijken wanneer ik daar eventueel terecht zou kunnen.. Ben benieuwd!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haaay Ladies,

Daar ben ik weer & ik heb mijn consult in de Parkkliniek bij Dr. Nio gehad afgelopen vrijdag. Het voelde zo goed en hij was zo aardig dat ik meteen een datum heb afgesproken!! Het word 27 MAAART!! & ik ben zo happyyyy!! :123::125::43:

Tijdens het passen kwamen we op 350cc voor de spier. Deze protheses zijn dan van Eurosiliconen & zijn 85% filled. Heeft iemand hier toevallig 85% gevulde siliconen?

Ik weeg ongeveer 55 kilo en ben 1,69. Ik hoop met de 350cc op een mooie D-cup uit te komen. :1big_boobs:

Ik vind het zo spannend dat ik nu al slapenloze nachten heb (vandaar dat ik nu nog op de computer zit) dus dat word nog wat als het straks allemaal dichterbij komt. Tot dat het zover is probeer ik zoveel mogelijk informatie en kennis op te doen door jullie verslagjes en foto's te bekijken.

Zijn er nog meer meiden hier die rond dezelde tijd als mij geopereerd worden? Spannend ^_^

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet in dezelfde maand een klein beetje later, 5 april maar ook door Nio.

ik ben ook super zenuwachtig en geen idee wat ik kan verwachten

nog nooit onder het mes geweest en niemand uit mijn directe omgeving die er achter staat.

spannend hoor...heb je vooraf nog een gesprek met hem? ik wel, over 13 dagen nog even passen

en praten over die narcose want ik ben hysterisch voor die naald die in mijn hand moet.

en over het aantal cc trouwens ook nog even babbelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oee spannend kunnen we samen gaan aftellen! Ik ben ook zo bang voor de narcose en die naald haha was ook 1 van de eerste dingen waar ik over begon op mijn consult. Gelukkig zei dr Nio dat er een soort verdovingscreme is die ze dan op de plek kunnen smeren van waar de naald ingaat zodat je niks voelt!

Heb je al een idee voor het aantal cc's dat je wilt? Ik weet het al maar twijfel nog wel over een tweede consult omdat ik nog wel met vragen zit. Zijn daar kosten aan verbonden?

Wat balen dat niemand in je omgeving erachter staat! Gelukkig zijn er genoeg meiden hier die je steunen hoor meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Glamlady

Wat spannend voor je en gefeliciteerd met je datum.

Ik ben zelf 23 jan geholpen door van onselen.

Was ook zo nerveus voor de naalden en narcose hoor,dat vond ik het ergste haha,maar achteraf viel het best wel mee. :blush:

Veel lees plezier hier,want je haalt er bergen informatie uit en steun natuurlijk.

liefs kimmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Glamlady

Wat spannend voor je en gefeliciteerd met je datum.

Ik ben zelf 23 jan geholpen door van onselen.

Was ook zo nerveus voor de naalden en narcose hoor,dat vond ik het ergste haha,maar achteraf viel het best wel mee. :blush:

Veel lees plezier hier,want je haalt er bergen informatie uit en steun natuurlijk.

liefs kimmen

Hey Kimmen,

Hoe gaat het met je herstel? Je zult wel apetrots zijn op je boobs :1big_boobs:

Ik kan echt niet meer wachten maar ik moet nog 2 maandjes.. Ik hoop dat het bij mij achteraf ook allemaal meevalt, ik maak me veelste druk om alles :93:

Hoeveel cc heb je gekregen & wat had je hiervoor?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He glam l

Het gaat best goed kan steeds meer,maar moet zeggen dat ik mijn boobs nog niet helemaal top vind ,ze moeten nog flink indalen en ze zijn nog erg gespannen.

Maar voor de rest kwa maat en zo helemaal blij.

Ik kom van een aa en heb 380 cc gekregen maar m,n precieze maat weet ik nog niet,ik ga ze over 6 weken laten opmeten,als mijn klieniek bh af mag.

En dat druk maken herken ik wel,was ik ook over alles dan weer narcose of cc :106:

Had ook dromen dat ik niet uit de narcose kwam haha dat soort dingen is heel normaal,het is ook niet een dagelijks iets wat je gaat doen.

Maar alles komt goed en dalijk kan je genieten van je nieuwe boobs!!! :101:

liefs kimmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Glam Lady,

Wat super dat je consult zo goed ging !!

& Gefeliciteerd met je boobie datum :43:

Ik weet zeker dat het helemaal goed komt bij dr.Nio, hij maakt super boobs!

Als ik ga wisselen denk ik zeker aan hem!

Heel erg veel succes met aftellen!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oee spannend kunnen we samen gaan aftellen! Ik ben ook zo bang voor de narcose en die naald haha was ook 1 van de eerste dingen waar ik over begon op mijn consult. Gelukkig zei dr Nio dat er een soort verdovingscreme is die ze dan op de plek kunnen smeren van waar de naald ingaat zodat je niks voelt!

Heb je al een idee voor het aantal cc's dat je wilt? Ik weet het al maar twijfel nog wel over een tweede consult omdat ik nog wel met vragen zit. Zijn daar kosten aan verbonden?

Wat balen dat niemand in je omgeving erachter staat! Gelukkig zijn er genoeg meiden hier die je steunen hoor meid!

Ja eerst zou ik gaan voor de ronde druppel van Eurosilicone, 350 en 325 cc

nu worden het toch de ronde van Natrelle, 310 of 340 ..

Ik twijfel heel erg , ik heb wel borsten en wil ze niet ZO GROOT dan mannen straks alleen

maar tegen mijn 2 nieuwe vrienden praten.. maar wil ze ook weer niet te klein dat ik er bijna niets aan zie..

Nee hoor een consult kan zo vaak je wil, tenminste, ik ga straks al voor de 3e keer, en voor zover ik weet

zolang je bij hem laat opereren kost het niets.

Jij bent eerder aan de beurt dan ik, dus ik zal je steunen met mijn woorden zoveel als ik kan!

Dat dromen wat eerder gezegd werd, dat herken ik wel, heb ik ook al gehad, dat ze te groot waren,

of mislukt, vreselijk allemaal die stress.

Ik heb eerder elders een consult gehad en de tip die ik kreeg (eigenlijk heel algemeen bekend hier op t forum) :

1x per dag 1000mg. vitamine C en Arnica druppels (van VSM of dr.Vogel) 2 weken voor je geopereerd gaat worden en erna!!!

Dat bevorderd je herstel!

oeoeoeoeoeoeoee spannend meid.

By the way heb je er al aan gedacht een 'voor' foto te plaatsen van je huidige boobs ??

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He glam l

Het gaat best goed kan steeds meer,maar moet zeggen dat ik mijn boobs nog niet helemaal top vind ,ze moeten nog flink indalen en ze zijn nog erg gespannen.

Maar voor de rest kwa maat en zo helemaal blij.

Ik kom van een aa en heb 380 cc gekregen maar m,n precieze maat weet ik nog niet,ik ga ze over 6 weken laten opmeten,als mijn klieniek bh af mag.

En dat druk maken herken ik wel,was ik ook over alles dan weer narcose of cc :106:

Had ook dromen dat ik niet uit de narcose kwam haha dat soort dingen is heel normaal,het is ook niet een dagelijks iets wat je gaat doen.

Maar alles komt goed en dalijk kan je genieten van je nieuwe boobs!!! :101:

liefs kimmen

Gelukkig dat het goed met je gaat & dat je happy bent met de maat! Dat indalen schijnt een kwestie van geduld te zijn.. alsof we allemaal nog niet lang genoeg op onze boobs gewacht hebben haha :93:

Je boobs zullen met de dag mooier worden, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eerst zou ik gaan voor de ronde druppel van Eurosilicone, 350 en 325 cc

nu worden het toch de ronde van Natrelle, 310 of 340 ..

Ik twijfel heel erg , ik heb wel borsten en wil ze niet ZO GROOT dan mannen straks alleen

maar tegen mijn 2 nieuwe vrienden praten.. maar wil ze ook weer niet te klein dat ik er bijna niets aan zie..

Nee hoor een consult kan zo vaak je wil, tenminste, ik ga straks al voor de 3e keer, en voor zover ik weet

zolang je bij hem laat opereren kost het niets.

Jij bent eerder aan de beurt dan ik, dus ik zal je steunen met mijn woorden zoveel als ik kan!

Dat dromen wat eerder gezegd werd, dat herken ik wel, heb ik ook al gehad, dat ze te groot waren,

of mislukt, vreselijk allemaal die stress.

Ik heb eerder elders een consult gehad en de tip die ik kreeg (eigenlijk heel algemeen bekend hier op t forum) :

1x per dag 1000mg. vitamine C en Arnica druppels (van VSM of dr.Vogel) 2 weken voor je geopereerd gaat worden en erna!!!

Dat bevorderd je herstel!

oeoeoeoeoeoeoee spannend meid.

By the way heb je er al aan gedacht een 'voor' foto te plaatsen van je huidige boobs ??

:43:

Is er een speciale reden waarom je uiteindelijk toch voor Natrelle gekozen hebt?

Ik ga toch morgen nog even bellen voor een tweede consult.. Heb idd nog iets te veel vragen om over de telefoon met de receptioniste te bespreken haha alleen ga jij in het SLAZ toch? Ik ga in de Parkkliniek dus weet niet of dat verschil maakt, ik heb namelijk wel voor me 1e consult moeten betalen.

Dat van die vitamine ga ik zeker doen, hopen dat we dan wat sneller herstellen en we niet al te lang in ons bedje hoeven te blijven liggen want daar kijk ik ook zo tegen op & dan alleen maar op je rug.. Dat word afzien :20:

Ik heb er wel aan gedacht om foto's te plaatsen maar weet niet of ik dat nu al ga doen haha liever wanneer ik ook de na foto's al kan plaatsen maaar denk dat ik me daar gewoon over heen moet zetten.. & tenslotte zijn we hier toch allemaal voor hetzelfde dus moet ik me eigenlijk niet schamen of ongemakkelijk voelen maja dat is makkelijker gezegt dan gedaaan :unsure:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag nog even gebeld om toch een tweede consult in te plannen omdt ik nog veel vragen heb over de operatie en hoe daarna verder. Het is zeker niet zo dat ik twijfel gewoon even wat extra informatie. 13 Februari staat die gepland.. Misschien komt 27 maart dan iets sneller deze kant op want het duurt me allemaal veelste lang haha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 februari met Nio een geprek? Ik heb ook een consult met Nio de 13e, maar dat is in Amsterdam!??

Dat zal niet kunnen denk ik.

Hij heeft het er maar druk mee, vliegt heen en weer van 010 naar 020 haha!

IK heb uiteindelijk gekozen voor de Natrelle om het volgende:

De pips waren ook van Franse makelij en daardoor heb ik er geen lekker gevoel bij.

Ik ben bij Boerhaave op consult geweest waar werd gezegd dat hij absoluut niet met

Eurosilicone wil werken. omdat daar nog geen onderzoek naar is gedaan.

Natrelle is wel onderzoek naar gedaan en in de USA lopen ze er vrijwel allemaal mee.

USA is wel streng op het gebied van regeltjes dus heb ik zo de optelsom gemaakt..

Het is natuurlijk geen 100% garantie maar toch.. je moet voor jezelf de beste afweging maken he.

En wat betreft de datum, ik heb die tijd voor mezelf wel nodig hoor om me geestelijk voor te bereiden op dat wat gaat komen,

ik heb momenten dat ik terug wil krabbelen en het eng vind en soms heb ik weer dagen dat ik wilde dat het morgen ging gebeuren.

IK heb in elk geval de vitamine C in bruistabletvorm en de Arnica druppels al in huis gehaald,

omdat ik op sommige momenten dus niet kan wachten en graag wil!

Ik ben benieuwd naar je consult volgende week (en met wie jij die hebt).

IK ga weer op consult omdat ik nog onzeker ben over de maat. 310 of 340 en dan wel of geen verschil in links en rechts..

Hij vind het absoluut normaal hoor als je meerdere malen op gesprek komt trouwens. Daarvoor

moet je je niet opgelaten voelen. Het is tenslotte geen zak aardappelen waar het over gaat :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Glam_Lady

Ook ik ben aan de beurt in maart, de 20ste om precies te zijn. Dat is net een weekje eerder dan jij. Heb vandaag mijn tweede consult gehad en heb er nu echt alle vertrouwen in.

Voor mij mogen de weken ook sneller gaan hihi.

Ik ga bij de Valkenhorstkliniek, bij dr. Malfeyt. Krijg 450cc medium profile van Eurosilicone.

Leuk dat we ongeveer samen aan de beurt zijn!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nog een maartje hier, de 6 de...

Krijg 650/700 cc achter, maar is al de derde keer hier. Al blijft het even spannend hoor!

Denk dat je met mister Nio een goede keuze maakte als ik de andere dames hier kan geloven!

Veel succes met het aftellen!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 februari met Nio een geprek? Ik heb ook een consult met Nio de 13e, maar dat is in Amsterdam!??

Dat zal niet kunnen denk ik.

Hij heeft het er maar druk mee, vliegt heen en weer van 010 naar 020 haha!

IK heb uiteindelijk gekozen voor de Natrelle om het volgende:

De pips waren ook van Franse makelij en daardoor heb ik er geen lekker gevoel bij.

Ik ben bij Boerhaave op consult geweest waar werd gezegd dat hij absoluut niet met

Eurosilicone wil werken. omdat daar nog geen onderzoek naar is gedaan.

Natrelle is wel onderzoek naar gedaan en in de USA lopen ze er vrijwel allemaal mee.

USA is wel streng op het gebied van regeltjes dus heb ik zo de optelsom gemaakt..

Het is natuurlijk geen 100% garantie maar toch.. je moet voor jezelf de beste afweging maken he.

En wat betreft de datum, ik heb die tijd voor mezelf wel nodig hoor om me geestelijk voor te bereiden op dat wat gaat komen,

ik heb momenten dat ik terug wil krabbelen en het eng vind en soms heb ik weer dagen dat ik wilde dat het morgen ging gebeuren.

IK heb in elk geval de vitamine C in bruistabletvorm en de Arnica druppels al in huis gehaald,

omdat ik op sommige momenten dus niet kan wachten en graag wil!

Ik ben benieuwd naar je consult volgende week (en met wie jij die hebt).

IK ga weer op consult omdat ik nog onzeker ben over de maat. 310 of 340 en dan wel of geen verschil in links en rechts..

Hij vind het absoluut normaal hoor als je meerdere malen op gesprek komt trouwens. Daarvoor

moet je je niet opgelaten voelen. Het is tenslotte geen zak aardappelen waar het over gaat :116:

Oooh oeps.. Ik was in de war met jou consult denk ik haha ik heb de 17e een afspraak! Pff nu je dat zo zegt ga ik ook maar eens vragen aan Nio wat precies het verschil is. Ookal heb ik nog nooit slechte verhalen over eurosiliconen gehoord, het is natuurlijk wel fijn als ze getest zijn enzo. Natrelle is toch een onderdeel van Mcghan? Dat schijnt ook een "A-merk" te zijn. Alleen is het zo dat Nio de 85% filled protheses aanraad (half rond, half druppel ofzo?) en die bestaan alleen van eurosiliconen.. Had jij zelf tegen Nio gezegt dat jje de Natrelle protheses wilt hebben? En weet je al of je ze high profile krijgt of wat anders? Nio heeft mij daar op me vorige consult namelijk niks over verteld. Ga het hem volgende week vragen.

Als ik jou was zal ik toch voor de 340 cc gaan, het is immers maar een klein verschil doe die 30cc maar is in een bekertje & dan kan je beter maar ietsje pietsje groter hebben dan te klein. Je moet ook maar even kijken wat Nio ervan vind maar hij heeft mij ook verteld dat die ons niet meer terug wilt zien voor een tweede operatie voor meer cc's omdat er toch veel vrouwen zijn die achteraf groter willen omdat het toch wel snel "went".. Natuurlijk zonde van de centjes haha.. Over het verschil moet je denk ik gewoon vertrouwen op Nio dan komt het vast allemaal goed.

Ben benieuwd naar jou 2e consult, hou me maar op de hoogte :) ik ga het volgende week ook zeker even vragen over Natrelle. Ik ken meiden met dit merk protheses en ze zijn erg tevreden. Wat zei Nio toen je zei dat je liever Natrelle zou willen? Geen probleem toch?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Glam_Lady

Ook ik ben aan de beurt in maart, de 20ste om precies te zijn. Dat is net een weekje eerder dan jij. Heb vandaag mijn tweede consult gehad en heb er nu echt alle vertrouwen in.

Voor mij mogen de weken ook sneller gaan hihi.

Ik ga bij de Valkenhorstkliniek, bij dr. Malfeyt. Krijg 450cc medium profile van Eurosilicone.

Leuk dat we ongeveer samen aan de beurt zijn!

xx BB

Heey,

Wat leuk dat we bijna tegelijk geholpen worden! Dan kunnen we elkaar nog een beetje moed inpraten de komende tijd haha.

Wat is jou cupmaat nu? En wat zou je graag willen hebben? Met 450cc krijg je zeker moooie grote boobies :D Hopen dat het dan ook begin mei ( na het dragen van die lelijke sportbh) eindelijk weer een beetje mooi weer word, dan kunnen we lekker pronken met leuke topjes enzo! Ik kan gewoon niet meer wachten:(

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nog een maartje hier, de 6 de...

Krijg 650/700 cc achter, maar is al de derde keer hier. Al blijft het even spannend hoor!

Denk dat je met mister Nio een goede keuze maakte als ik de andere dames hier kan geloven!

Veel succes met het aftellen!

Kaatje

Oeee spannend, dat word aftellen met ze alle dames haha!

Ik snap dat de 3e keer nog steeds spannend is hoor, het blijft toch een operatie.

Wat voor cup hoop je dat je hierna krijgt? En wat draag je nu?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Senna

Dit las ik net op het internet:

Een plastisch chirurg die met alle drie de merken werkt heeft mij per e-mail het antwoord gegeven dat er in NL 3 merken zijn die niet voor elkaar onder doen: Mentor, Eurosilicone en McGhan/Natrelle.

Ze zouden alle 3 even goed zijn en alle 3 levenslange garantie hebben en een uitgebreide keuze aan verschillende implantaten. (dat klopt idd)

Eurosilicone wordt alleen als minder bestempeld omdat ze niet zijn goedgekeurd door de FDA. De chirurg die mij schreef vertelde dat ze ook geen reden hebben zich te laten keuren omdat ze niet perse aan Amerika hoeven te leveren om hun product goed te verkopen. Het kost geld om dit te laten doen en Amerika heeft helemaal geen behoefte aan meer merken op hun markt. Dus is daar door het Franse Eurosilicone nooit werk van gemaakt.

Wat me wel opvalt is dat Eurosilicone als enige een zeer uitgebreid assortiment heeft aan medische en cosmetische siliconenimplantaten, veel meer dan de anderen. Het merk wordt ook in veel vooraanstaande ziekenhuizen en klinieken gebruikt dus ik geloof nooit dat ze slechter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Glam_Lady

Ja leuk he, dat we zo kort na elkaar onder het mes gaan! Ik heb er ook echt zin in haha, en idd, het worden waarschijnlijk wel grote haha. Heb nu een 75B en met die 450 cc mag ik uitkomen op een DD/E. Ik betaal er ook voor he, dan mag het ook gezien worden :38: . Ik verheug me ook echt op het voorjaar ja, dat het maar lekker mooi weer mag worden dat we met strakke topjes en een mooi voorfront mogen ronddwarrelen hahaha.

Ik ga je zeker volgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaay meiden & heer,

Ik krijg 27 maart mijn bv, 350cc voor de spier. Ik had afgesproken om Eurosiliconen te nemen maar ga morgen op me tweede consult toch nog even vragen of het Mcghan kan worden.

Ik heb hartstikke zin in mijn bv & wil het liefst al dat het morgen is maar ik begin oppeens zo erg te twijfelen over het aantal cc's. Ik heb nu een 75A en wil toch wel een grote D.. Eerst wou ik een grote C of kleine d maar mede dankzij dit forum ben ik erachter gekomen dat een siliconenboobs veel kleiner ogen dan echte boobs. Denken jullie dat ik om een grote D te bereiken meer cc's nodig heb?

kussxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.