Ga naar inhoud

Glam_Lady : 27 maart 2012 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast twofriends

Hoi Glam_lady,

ik heb 375CC voor de spier gehad. Als je benieuwd bent kan je op mijn foto's kijken. Weet natuurlijk niet wat je wilt, maar dan kan je een idee krijgen van hoe het eruit kan komen te zien. Let wel, dan nog verschilt het hoe jouw bouw is en hoe je borsten er in het begin uitzien....

Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Alles hangt af of dit wel mogelijk is.

Je hebt nu een A. Als je huid soepel genoeg is kan dit mogelijk zijn (bvb slappe borsten, kinderen gekregen...)

Een BV is goed om een aantal maten per keer te vergroten. In het slechtste geval kan je je resultaat bereiken in 2 keer, maar dan heb je wel een dubbele kost nietwaar.

Ik kan hier niet beoordelen als het in jou geval mogelijk is, dus laat ik de wijze raad aan je PC. Als hij zegt dat het niet lukt is dit om bovenstaande reden.

Je wijziging van Eurosiliconen naar Allergan kan wel betekenen dat het je iets meer zal kosten.

Alvast veel succes met je toekomstige BV

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!! ik ben met 310 cc van B naar E gegaan (ziet eruit als D) dus ik verwacht dat jij die D wel haalt, met 350cc, alleen je weet het nooit zeker he, omdat het

bij iedereen weer anders uitvalt....... als je heel slank bent zou ik zo snel niet meer doen hoor, het moet wel mooi bij je lichaam passen, maar ja dat is een kwestie

van smaak he??

succes met beslissen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles hangt af of dit wel mogelijk is.

Je hebt nu een A. Als je huid soepel genoeg is kan dit mogelijk zijn (bvb slappe borsten, kinderen gekregen...)

Een BV is goed om een aantal maten per keer te vergroten. In het slechtste geval kan je je resultaat bereiken in 2 keer, maar dan heb je wel een dubbele kost nietwaar.

Ik kan hier niet beoordelen als het in jou geval mogelijk is, dus laat ik de wijze raad aan je PC. Als hij zegt dat het niet lukt is dit om bovenstaande reden.

Je wijziging van Eurosiliconen naar Allergan kan wel betekenen dat het je iets meer zal kosten.

Alvast veel succes met je toekomstige BV

Heey Female,

De pc vertelde mij dat ik 350cc kon hebben voor de spier & als ik meer zou willen (max. 450cc) zou dit achter de spier moeten. Ik zou het zonde vinden als ik straks niet helemaal happy ben met de maat en dan nog een keer onder het mes moet maar het moet natuurlijk wel bij me lichaam passen.

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!! ik ben met 310 cc van B naar E gegaan (ziet eruit als D) dus ik verwacht dat jij die D wel haalt, met 350cc, alleen je weet het nooit zeker he, omdat het

bij iedereen weer anders uitvalt....... als je heel slank bent zou ik zo snel niet meer doen hoor, het moet wel mooi bij je lichaam passen, maar ja dat is een kwestie

van smaak he??

succes met beslissen!!

Heey Jolly,

Ja daar heb je helemaal gelijk in! Het moet inderdaad wel bij me lichaam passen en daarbij komt ook nog is dat ik inderdaad slank ben, alleen tijdens het passen leek het ook allemaal best wel klein.. Als je zou zeggen dat het een C was zou je het ook geloven dus dat doet mij ook twijfelen. Ben blij dat ik morgen nog een tweede consult heb dan kan ik nog een keer goed passen en misschien vragen of ik er een foto van mag maken dat het me goed bij kan blijven hihi

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Glam_Lady

Het maakt ook nog heel veel uit welk profile je krijgt. Bij een medium profile is er minder projectie (dus volume naar voren) dan bij een high of extra high profile!

Ik zou het even met je pc bespreken, want hij kan aan de hand van de breedte van je borst, bepalen met welke prothese jouw gewenste resultaat behaald wordt.

Waarom wil je eigenlijk geen Eurosiliconen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hoi GlamLady!

Ik heb qua bhmaat een 75E of 80D, maar de E zit beter. Toch denk ik dat we ons allemaal teveel aan bhmaten vasthouden. Als ik kijk naar de verhouding van mijn borsten/lichaam ben ik heel erg blij. Ik heb wel high profile, dus wat projectie naar voren. Toen ik op controle kwam zei de verpleegkundige dat het nog heel erg ging veranderen en dat het nu nog erg strak staat. Denk dat het er dan uiteindelijk misschien iets natuurlijker uit kan gaan zien. Nu lijkt het een beetje opgeblazen, maar dat is het natuurlijk ook hè ;)

Ik zou zeggen, pas morgen nog eens rustig en kijk vooral naar het totaalplaatje en of je het mooi vind. Staar je niet blind op cc's of op cupmaten. De pc kan een schatting maken, maar je ziet heel vaak dat het anders uitvalt. Ik weet wel dat je het snelst het meest ziet vh resultaat als je ze op de spier hebt en dat ze op den duur ook makkelijker meebewegen. En qua sporten geeft het ook geen problemen. Als ik jou was zou ik dus voor de spier kiezen en mocht je over 10 jaar gaan wisselen dan kan je achter de spier en een stukje groter. Je moet namelijk ook rekening houden met dat je tijdens elke wissel iets meer cc's moet nemen, dus moet je nagaan als je nu misschien (te) groot kiest hoeveel groter het dan over 20 jaar moet zijn...

Maar uiteindelijk is het jouw lichaam en geef ik je het bovenstaande alleen maar mee zodat je een goede overweging voor jezelf kan maken. Heel veel plezier met passen morgen en volg je gevoel!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Glam_Lady

Het maakt ook nog heel veel uit welk profile je krijgt. Bij een medium profile is er minder projectie (dus volume naar voren) dan bij een high of extra high profile!

Ik zou het even met je pc bespreken, want hij kan aan de hand van de breedte van je borst, bepalen met welke prothese jouw gewenste resultaat behaald wordt.

Waarom wil je eigenlijk geen Eurosiliconen?

xx BB

Heey BB,

Ik ga morgen ook gelijk vragen welk profile ik krijg want daar hebben we het tijdens mijn 1e consult niet over gehad. Dus als ik het goed begrijp krijg je bij high profile dus meer volume naar voren? Ik zou ook wel Eurosiliconen willen hoor maar omdat ze nog niet zijn goedgekeurd door de fda wil ik toch liever Mcghan/Natrelle.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi GlamLady!

Ik heb qua bhmaat een 75E of 80D, maar de E zit beter. Toch denk ik dat we ons allemaal teveel aan bhmaten vasthouden. Als ik kijk naar de verhouding van mijn borsten/lichaam ben ik heel erg blij. Ik heb wel high profile, dus wat projectie naar voren. Toen ik op controle kwam zei de verpleegkundige dat het nog heel erg ging veranderen en dat het nu nog erg strak staat. Denk dat het er dan uiteindelijk misschien iets natuurlijker uit kan gaan zien. Nu lijkt het een beetje opgeblazen, maar dat is het natuurlijk ook hè ;)

Ik zou zeggen, pas morgen nog eens rustig en kijk vooral naar het totaalplaatje en of je het mooi vind. Staar je niet blind op cc's of op cupmaten. De pc kan een schatting maken, maar je ziet heel vaak dat het anders uitvalt. Ik weet wel dat je het snelst het meest ziet vh resultaat als je ze op de spier hebt en dat ze op den duur ook makkelijker meebewegen. En qua sporten geeft het ook geen problemen. Als ik jou was zou ik dus voor de spier kiezen en mocht je over 10 jaar gaan wisselen dan kan je achter de spier en een stukje groter. Je moet namelijk ook rekening houden met dat je tijdens elke wissel iets meer cc's moet nemen, dus moet je nagaan als je nu misschien (te) groot kiest hoeveel groter het dan over 20 jaar moet zijn...

Maar uiteindelijk is het jouw lichaam en geef ik je het bovenstaande alleen maar mee zodat je een goede overweging voor jezelf kan maken. Heel veel plezier met passen morgen en volg je gevoel!

X

Ik vind je boobs echt mooi, kan je nagaan dat ze nu alleen nog maar mooier worden!

Bedankt voor je advies, daar heb ik echt wat aan! Vooral dat van een wissel (dat ik dan later nog meer cc's zou moeten nemen) en het moet natuurlijk allemaal wel in verhouding blijven. Voor de spier zal voor mij ook beter zijn omdat ik veel sport dus misschien dat dat zelfs alleen al een puntje is waarom ik sowieso niet groter moet gaan nemen.. Ik ga morgen alles nog even op me gemak vragen en doornemen met me pc en dan me gevoel maar volgen. Dankjewel iniedergeval!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is trouwens de reden dat de Eurosiliconen nog niet goedgekeurd zijn door de fda, dat Amerika geen behoefte heeft aan nog meer merken prothesen dan ze nu al hebben. Dat het te veel geld en energie zou kosten om iets te testen wat ze toch niet daar op de markt gaan brengen. Maar op kwaliteit zijn ze wel getest en ze komen goed uit de bus. Je moet me alleen niet meer vragen waar ik dat gelezen heb ik al die tijd dat ik uit aan het zoeken ben wat ik wil :P

Je kunt op de site van Eurosiliconen een pdf downloaden, dat is de catalogus waarin je kunt vinden hoe het verschil in diameter en projectie van de prothesen is. De 400 cc, medium profile, heeft een diameter van 13,7 en de 450 cc, medium profile heeft een diameter van 14,1 cm. Misschien dat dit helpt bij het leren lezen van de grafiek in die catalogus. De groene cc's zijn low profile, de lichtblauwe de medium, de gele de high (85% gevuld) en de oranje zijn de extra high profile. Kijk maar eens, best interessant (vind ik :44: )

(Trouwens mijn pc adviseerde de Eurosiliconen boven de McGhan, en misschien is hij ook wel diegene geweest die me vertelde over dat fda-gebeuren...)

Laat je goed adviseren, reuze belangrijk!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

bij het lezen van verschillende mensen denk ik dat je dat wel zal halen:D

Waarom wil je in plaats van eurosiliconen mghan??

succes!

Ik zou ook wel Eurosiliconen willen hoor, maar als ik de keus heb kies ik toch liever voor Mcghan omdat Eurosiliconen nog niet door de fda zijn goed gekeurd zoals ik hier heb gelezen. Je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker maar ik heb net een ietsjes beter gevoel bij mcghan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal cc´s zeggen vrij weinig eigenlijk!

Ik heb ´maar´ 240 cc gekregen, ik ben 1.63 meter lang en 51 kilo.. mijn onderomvang is 70cm

Maar met deze 240cc heb ik wel een 75/70 D 70E behaald!! Iets wat ik nooit zou durven hopen want ik zou met

dit volgens mijn pc een volle B kleine C krijgen..

Het ligt er maar net aan hoe je lichaamsbouw is, hoe breed je borstkas is, de vorm van je borsten enz...

Staar je dus niet blind over het aantal cc je pc zal het vast wel goed hebben!! Bij iedereen pakt het anders uit!

En ik weet niet waar je het laat doen maar ik heb eurosilliconen! Bij de bergmankliniek en die hebben een afspraak met hun als

je silliconen wel stuk gaan of scheuren krijg je gewoon nieuwe silliconen er zit levenslange garantie op! Dit betekend niet dat je ze je hele leven kan blijven houden! Ze adviseren na 15 jaar terug te komen om na controle te doen en ze eruit te halen als dit nodig is... silliconen gaan nou eenmaal niet je hele leven lang mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal cc´s zeggen vrij weinig eigenlijk!

Ik heb ´maar´ 240 cc gekregen, ik ben 1.63 meter lang en 51 kilo.. mijn onderomvang is 70cm

Maar met deze 240cc heb ik wel een 75/70 D 70E behaald!! Iets wat ik nooit zou durven hopen want ik zou met

dit volgens mijn pc een volle B kleine C krijgen..

Het ligt er maar net aan hoe je lichaamsbouw is, hoe breed je borstkas is, de vorm van je borsten enz...

Staar je dus niet blind over het aantal cc je pc zal het vast wel goed hebben!! Bij iedereen pakt het anders uit!

En ik weet niet waar je het laat doen maar ik heb eurosilliconen! Bij de bergmankliniek en die hebben een afspraak met hun als

je silliconen wel stuk gaan of scheuren krijg je gewoon nieuwe silliconen er zit levenslange garantie op! Dit betekend niet dat je ze je hele leven kan blijven houden! Ze adviseren na 15 jaar terug te komen om na controle te doen en ze eruit te halen als dit nodig is... silliconen gaan nou eenmaal niet je hele leven lang mee!!

Heeey d-raakje,

ik ga naar de parkkliniek in rotterdam.. Ik was vandaag op mijn tweede consult en heb toch voor eurosiliconen gekozen. Ik wou eerst liever mcghan maar mijn pc vertelde dat de eigenaar van mcghan nu de eigenaar is van eurosiliconen dus ik blijf maar gewoon bij me eerste keuze. Ook de parkkliniek geeft mij levenslange garantie mocht er wat gebeuren dus dat geeft een fijn gevoel. Je hebt wel een grote cupmaat gekregen met 'maar' zo weinig cc's en ook nog eens dual plane! Ik hoop dat ik dit ook krijg maar mijn pc vertelde dat de meeste vrouwen met 350cc ongeveer 2cupmaten groter gaan, terwijl ik hier op het forum zoveel anders zie :82: Echt verwarrend allemaal haha..

Heb jij 85% of 100% filled gekregen? En zou ik misschien je foto's mogen zien :blush:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Glam Lady

Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, het gaat allemaal vanzelf. Je gaat lekker slapen en wordt wakker met big boobies!! :D Dat is alles! Echt waar!

Heel veel succes morgen!!! En zie uit naar je verslagje!

xx BB

Dankjewel! Ik hoop dat alles vanzelf gaat en dat ik niet ziek of misselijk ben na de narcose daar kijk ik zo tegen op.. of tegen de narcose zelf.. pff maak mezelf helemaal gek :(

Is bij jou alles goed gegaan? En hoe verloopt je herstel?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Glam_lady

Ik had ook nog nooit een narcose gehad en kon me er ook niets bij voorstellen. Ik heb echter gedacht: de anesthesist zal wel weten wat ie doet, het is tenslotte zijn werk! Over die misselijkheid, daar was ik ook heel bang voor..... Ik moest vanaf 22 uur 's avonds nuchter zijn en mocht om 24 uur het laatste drinken de avond van te voren. Ik ben bewust vanaf 19 uur nuchter gebleven en heb om 22.30 mijn laatste slokje water genomen.

Toen ik bijkwam en mocht drinken heb ik thee genomen met twee zakjes suiker, heel langzaam gedronken... (houd normaal niet van suiker in mijn thee, maar schijnt goed te zijn)

Daarna, even gewacht met eten, en toen ik me na een half uurtje nog goed voelde, heb ik een stukje peperkoek gegeten. Daarna was ik niet meer bang voor de misselijkheid.

Dit is hoe ik het gedaan heb, en weet niet of ik anders misselijk geworden zou zijn, maar heb in ieder geval goed opgepast hihi.

Met mij gaat het eigenlijk heel goed, houd alles op mijn topic bij hihi, maar heb op het moment een trekkerig gevoel aan mijn borsten. Ze zullen wel op zoek zijn naar hun vorm :D

Heel veel succes meid en laat het over je heen komen, je kunt er toch niks aan doen.....

liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

GlamLady hoe laat moet je morgen? Ik zal heeel hard aan je denken dan! Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht ondanks de zenuwen! Wens je heel veel succes en sterkte en we gaan je bericht na thuiskomst wel lezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Glam Lady,

Nogmaals heel veel sterkte, en lat het allemaal gewoon over je heen komen.

Als je wakker word en je kijkt omlaag weet je waarvoor je het hebt gedaan. 2 mooie bobo's knipogen dan naar je.

Ik twijfel nog tussen de parkkliniek en velthuiskliniek, het word een van de twee. Het staat al vast dat ze eruit gaan en liefst zsm.

Slaap lekker nog een rondje op je buik! Duurt helaas even voordat dat weer kan, maar je krijgt er echt wat moois voor!

Successsssssss x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.