Ga naar inhoud

Kermis/achtbaan


Gast 123bb

Aanbevolen berichten

Er is hier kermis en het is nu 5 en halve week geleden dat ik een bv heb gehad zou ik nu wel in de kermisatracties mogen en zou je al in de achtbaan mogen in een pretpark? Weet iemand dit misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Dat vind ik ook wel een goede vraag!

Lijkt mij persoonlijk nog eng, aangezien die dingen altijd behoorlijk strak zitten (zeker als je in een achtbaan zit die over de kop gaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

zou ik niet aandurven, en lekker wachten tot volgend jaar met attracties!

als je t niet zeker weet kan je beter voorkomen dan overkomen toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou daar na 5,5 week na een BV echt niet in gaan, is niet verstandig hoor.

ik ben nu ruim 3 maanden PO, ik weet nog precies hoe ik me na 5,5 week voelde.....kan me niet voorstellen dat je geschud kunt hebben......en het lijkt me ook niet goed voor je boobies....de eerste 6 weken gebeurt er nog zoveel in je lichaam na een BV.......ik denk dat je dat proces verstoord als je dat soort dingen gaat doen.

groetjes, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Volgens mijn pc (dr. Laban, Bergman kliniek) mag ik alweer vrij snel in kermisattracties enzo. Had het express nagevraagd omdat ik misschien naar Euro Disney nog zou gaan. Volgens hem kon het geen kwaad.. Ik krijg dan weliswaar een borstverkleining, maar dat moet volgens mij niet uitmaken ;). Maar als je je niet goed voelt, zou ik het niet doen...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten
Hey,

Volgens mijn pc (dr. Laban, Bergman kliniek) mag ik alweer vrij snel in kermisattracties enzo. Had het express nagevraagd omdat ik misschien naar Euro Disney nog zou gaan. Volgens hem kon het geen kwaad.. Ik krijg dan weliswaar een borstverkleining, maar dat moet volgens mij niet uitmaken ;). Maar als je je niet goed voelt, zou ik het niet doen...

Groetjes!

Ik denk dat dat juist wel uitmaakt!

Je hebt een prothese in je lichaam die nog niet volledig op zijn plaats is, de wonden moeten nog genezen etc.

Als je dan door elkaar word geschud, schudden je protheses mee, en lijkt me niet zo goed voor je genezingsproces.

Met een bvk, is er niets nieuws in je lichaam geplaatst, alleen weggehaald, het enige wat dan kan beschadigen is de wond.

gr Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Ik ben ong 3 weken na mn bv in een achtbaan (Mousse) geweest hier op de kermis, ging niet over de kop ofzo.

Had er verder geen last van, maar had zowiezo al geen last van borsten vandaar dat ik er toch in ben gegaan.

Wist ook niet of het mocht ofzo maar dacht dat ze best konden hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben uiteindelijk toch niet in de atracties geweest durfde nog niet. Heb er nu ook helemaal geen last meer van alleen me rechter litteken doet wel pijn af en toe. Maar dacht kan nog maar beter eff wachten voor er ineens iets fout gaat ofzo.

In ieder geval voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer verstandige keuze meid :35:

Ook al heb je geen last , een bv is en blijkt een operatie .

Je protheses hebben minstens 6 weken nodig om in te kapselen en indalen gaat zelfs nog verder tot 3 maand !

Op dat gebied was ik ook een bange schijterd maar ondertussen gaat alles goed en heb ik geen spijt van de dingen die ik de eerste maanden toch maar achterwege liet ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Ik ben ong 3 weken na mn bv in een achtbaan (Mousse) geweest hier op de kermis, ging niet over de kop ofzo.

Had er verder geen last van, maar had zowiezo al geen last van borsten vandaar dat ik er toch in ben gegaan.

Wist ook niet of het mocht ofzo maar dacht dat ze best konden hebben ;)

Hey Smoothie en de rest,

Morgen is het 3 weken geleden dat ik mijn BV heb gehad en ik ben gister ook in de Mousse geweest, ging prima, ik heb

ook helemaal geen pijn meer. Ik ben verder niet in attracties geweest. Ik denk dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren.

Ik ben van de week ook naar 2 festivals geweest en dat heb ik ook overleefd.

Voor de rest doe ik het nog wel heel rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.