Ga naar inhoud

Choucky : 1 maart 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Zoals velen hier heb ik reeds hier op het forum veeeeel gelezen en nuttige info gevonden.

Thanks trouwens dat jullie jullie ervaringen delen.

Nu mezelf even voorstellen.

Ik ben een 36 jarige mama van een zoontje van 3. Ik overweeg al geruime tijd een BV maar heb eerde nooit de stap gezet.

Had vroeger, toen ik 20 was een mooie 75c, was ook wal zo'n 15 kg zwaarder.

Door zwangerschap en afvallen blijft er slechts een lege/platte 75b over.

Met gevulde bh's kan je nog wat bordt raden, maar verder is het eigenlijk "triestig".

Na het informeren hier op de forum heb ik 2 consults ingepland, bij dr Visser in de Welness Kliniek en eentje bij dr Plovier in de Be Clinic. Had eentje bij dr D'Hondt, maar deze afgezegd gezien hij enkel anatomische plaatst, wat ik heb gelezen ni direct een oplossing voor mij zou zijn, denk ik dan.

Heb ondertussen al vele fotoS bekeken (is een echte obsessie geworden) Manlief vind het leuk, nu mag hij ongestoord naar andere mooie borsten kijken lol.

Zal mijn consults in andere berichten neerschrijven.

Heb wel nog een vraagje: zijn er in Belgie andere pc's dan 2 bovenvermelde die rond achter de spier plaatsen. Een extra consult zou ik nog graag willen doen maar weet niet direct waar.

Het is toch een belangrijk iets een BV, en wil een juiste en bewuste keuze van Pc kinnen maken.

Groetjes Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Dus deze morgen consult in de Welness Kliniek bij dr Visser.

Zeer mooie kliniek en vriendelijk personeel. Manlief was natuurlijk mee, moet ook kunnen keuren he! Lol

Even in de wachtzaal, wel 50 min vertraging op schema, is toch altijd zo bij dokters lol

Eindelijk hoor ik mijn naam, YES!!!

Ik moet helaas eerlijk zeggen dat ik na 5 minuten al wist dat ik mijn BV hier niet zal laten uitvoeren.

Ik kreeg een gevoel van "bandwerk".

Dr Visser zelf heel beleefd en professioneel waarschijnlijk, maar ze leek zo ongeintereseerd. Mijn tandards vind ik persoonlijk vriendelijker.

Even snel paar vraagjes: gewicht lengte ...... Welke maat heb je en wat wil je. Kleed je uit.... Ok meten...

De ene is meer depri dan de andere maar is geen groot probleem. Je hebt weinig weefsel en geen vet op de buitenkant van je borst, je zal dus plooitjes en bobbeltjes voelen (ok is wel belangrijk om weten) maar waaron, geen uitleg!

Ok, ze neemt een protese pas deze is in je BH, ondertussen loopt ze achter de wand naar haar bureau, en wat denk je.

Groter niet anders zal het niet natuurlijk ogen zegt ze. OK, maar had toch iets groters in gedachte, heb dus zelf een grotere gepast, vond ik wel beter, ok minder naturel misschien?

Maar wat is dan naturel en weer niet, mijn collega met natuurlijke E is ni naturel?

Enfin, weer aan de bureau het wordt dus.... Wat stond er op de eerste die je paste ? 265cc dus. En mijn man dan toch naar de 280cc vragen.... Dat is echt niet natuurlijk hoor dus niet in dossier genoteerd.

Heeft ons wel de lijst van risico's opgesomd.

Daarna wou ik toch nog wat vragen stellen maar na vraag 2 maar opgegeven..... Welk merk, garantie, BH.... En dan het antwoord op de vraag van mijn man, ttz verschil tussen die gladde en ruwe prothezen op haar bureau, zo'n vaag antwoord, kreeg het gevoel afgescheept te zijn

Vond het gesprek alles behalve verhelderend, en zo ongeinteresseerd, dat ik weet dat het voor mij hier niet zal gebeuren.

Voelde me hier niet op mijn gemak.

Heb ik misschien te grote verwachtingen van een consult ? Verloopt dit altijd zo ?

Ik zal wel zien hoe het bij Dr Plovier verloopt en wat hij te vertellen heeft... Dat lezen jullie na mijn consult op 26/01

Andere namen altijd welkom

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als ik zo zou zijn behandeld was het voor mij ook gauw bekeken hoorrrrrrrrrrrrrr?

Ik ben bij accz geholpen 2 x op consult geweest en allebei de keren volop tijd aan mij besteedt en dat voelde heel goed, hij zei, ook nog als je nog een 3 x wilt komen kan dat nog want de 19de is pas je operatie, dus kan je nagaan.....

gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus deze morgen consult in de Welness Kliniek bij dr Visser.

Zeer mooie kliniek en vriendelijk personeel. Manlief was natuurlijk mee, moet ook kunnen keuren he! Lol

Even in de wachtzaal, wel 50 min vertraging op schema, is toch altijd zo bij dokters lol

Eindelijk hoor ik mijn naam, YES!!!

Ik moet helaas eerlijk zeggen dat ik na 5 minuten al wist dat ik mijn BV hier niet zal laten uitvoeren.

Ik kreeg een gevoel van "bandwerk".

Dr Visser zelf heel beleefd en professioneel waarschijnlijk, maar ze leek zo ongeintereseerd. Mijn tandards vind ik persoonlijk vriendelijker.

Even snel paar vraagjes: gewicht lengte ...... Welke maat heb je en wat wil je. Kleed je uit.... Ok meten...

De ene is meer depri dan de andere maar is geen groot probleem. Je hebt weinig weefsel en geen vet op de buitenkant van je borst, je zal dus plooitjes en bobbeltjes voelen (ok is wel belangrijk om weten) maar waaron, geen uitleg!

Ok, ze neemt een protese pas deze is in je BH, ondertussen loopt ze achter de wand naar haar bureau, en wat denk je.

Groter niet anders zal het niet natuurlijk ogen zegt ze. OK, maar had toch iets groters in gedachte, heb dus zelf een grotere gepast, vond ik wel beter, ok minder naturel misschien?

Maar wat is dan naturel en weer niet, mijn collega met natuurlijke E is ni naturel?

Enfin, weer aan de bureau het wordt dus.... Wat stond er op de eerste die je paste ? 265cc dus. En mijn man dan toch naar de 280cc vragen.... Dat is echt niet natuurlijk hoor dus niet in dossier genoteerd.

Heeft ons wel de lijst van risico's opgesomd.

Daarna wou ik toch nog wat vragen stellen maar na vraag 2 maar opgegeven..... Welk merk, garantie, BH.... En dan het antwoord op de vraag van mijn man, ttz verschil tussen die gladde en ruwe prothezen op haar bureau, zo'n vaag antwoord, kreeg het gevoel afgescheept te zijn

Vond het gesprek alles behalve verhelderend, en zo ongeinteresseerd, dat ik weet dat het voor mij hier niet zal gebeuren.

Voelde me hier niet op mijn gemak.

Heb ik misschien te grote verwachtingen van een consult ? Verloopt dit altijd zo ?

Ik zal wel zien hoe het bij Dr Plovier verloopt en wat hij te vertellen heeft... Dat lezen jullie na mijn consult op 26/01

Andere namen altijd welkom

Groetjes

Ik ben zelf bij Plovier op consult geweest en laat me ook binnenkort door hem opereren.

Ik vond het daar wel prettig, maar heb geen vergelijk, want ben nergens anders geweest. :1:

Je kon wel merken dat hij het verhaal al vaak had verteld, maar nam toch wel alle tijd voor mijn vragen.

Als je wat meer cc's wil, zal dat bij hem geen probleem zijn, denk ik.

Het is het makkelijkste als je foto's van borsten meeneemt die jij mooi vindt,

nav. daarvan weet hij dan wel hoeveel daarvoor nodig is.

Succes, spannend allemaal hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hoi Chouky!

Ik heb mijn consult bij de Velthuiskliniek in Rotterdam gehad en ben daar uiteindelijk ook geopereerd. Ik vond mijn consult daar juist super fijn. Ze namen ruim de tijd voor me (heb daar ongeveer een uur gezeten) en hebben alles uitgelegd en er was ook voldoende tijd om vragen te stellen. Ik had helemaal niet het idee dat ze haast hadden. Het grootste gedeelte van het gesprek heb ik met mijn consulente gevoerd en ongeveer 20 minuten van de tijd zat de plastisch chirurg er ook bij. Dit was omdat de consulente al bijna al mijn vragen kon beantwoorden. Tijdens het gedeelte waar de pc bij was ging hij naar mijn borsten kijken, ze opmeten en hij was erbij toen ik met de consulente ging passen. Ik mocht zoveel passen als ik wilde alleen werd er niet bij vermeld hoeveel cc het was. Zo zou ik niet kiezen op basis van het aantal cc, maar op wat ik mooi vond staan bij mezelf. Uiteindelijk twijfelde ik tussen 350 en 375 maar heb toch voor de grotere gekozen. Omdat dit gesprek zo fijn was en het helemaal goed voelde heb ik een aantal dagen dan ook de behandelovereenkomst getekend en een aanbetaling gedaan... Dus bij deze mijn ervaring :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Deze ervaring heb ik niet met Dr Visser. Ben,na mijn voorgeschiedenis,meerdere keren bij haar geweest en er is altijd alle tijd voor me genomen en het voelde nooit als haast werk.

Zelfs toen ze er bij mij uit moesten,was ze echt meer dan aardig en vriendelijk voor me tot op de operatietafel.

Na de ingreep ben ik zelfs nog meerdere keren gebeld....

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de WK en Dr Visser! (nee...ik heb geen aandelen ;) )

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus deze morgen consult in de Welness Kliniek bij dr Visser.

Zeer mooie kliniek en vriendelijk personeel. Manlief was natuurlijk mee, moet ook kunnen keuren he! Lol

Even in de wachtzaal, wel 50 min vertraging op schema, is toch altijd zo bij dokters lol

Eindelijk hoor ik mijn naam, YES!!!

Ik moet helaas eerlijk zeggen dat ik na 5 minuten al wist dat ik mijn BV hier niet zal laten uitvoeren.

Ik kreeg een gevoel van "bandwerk".

Dr Visser zelf heel beleefd en professioneel waarschijnlijk, maar ze leek zo ongeintereseerd. Mijn tandards vind ik persoonlijk vriendelijker.

Even snel paar vraagjes: gewicht lengte ...... Welke maat heb je en wat wil je. Kleed je uit.... Ok meten...

De ene is meer depri dan de andere maar is geen groot probleem. Je hebt weinig weefsel en geen vet op de buitenkant van je borst, je zal dus plooitjes en bobbeltjes voelen (ok is wel belangrijk om weten) maar waaron, geen uitleg!

Ok, ze neemt een protese pas deze is in je BH, ondertussen loopt ze achter de wand naar haar bureau, en wat denk je.

Groter niet anders zal het niet natuurlijk ogen zegt ze. OK, maar had toch iets groters in gedachte, heb dus zelf een grotere gepast, vond ik wel beter, ok minder naturel misschien?

Maar wat is dan naturel en weer niet, mijn collega met natuurlijke E is ni naturel?

Enfin, weer aan de bureau het wordt dus.... Wat stond er op de eerste die je paste ? 265cc dus. En mijn man dan toch naar de 280cc vragen.... Dat is echt niet natuurlijk hoor dus niet in dossier genoteerd.

Heeft ons wel de lijst van risico's opgesomd.

Daarna wou ik toch nog wat vragen stellen maar na vraag 2 maar opgegeven..... Welk merk, garantie, BH.... En dan het antwoord op de vraag van mijn man, ttz verschil tussen die gladde en ruwe prothezen op haar bureau, zo'n vaag antwoord, kreeg het gevoel afgescheept te zijn

Vond het gesprek alles behalve verhelderend, en zo ongeinteresseerd, dat ik weet dat het voor mij hier niet zal gebeuren.

Voelde me hier niet op mijn gemak.

Heb ik misschien te grote verwachtingen van een consult ? Verloopt dit altijd zo ?

Ik zal wel zien hoe het bij Dr Plovier verloopt en wat hij te vertellen heeft... Dat lezen jullie na mijn consult op 26/01

Andere namen altijd welkom

Groetjes

Hoi.

Heb nu inmiddels 2 jaar geleden ook een BV gehad en wel bij dr Visser,je hebt gelijk als je zegt dat ze een beetje stug is in haar doen en laten maar deze vrouw weet waar ze over praat.

Voordat ik mij bij haar wilde laten opereren heb ik eerst alles uitgezocht over deze arts en ze kwam echt goed naar voren.

Heb zoals jou ook meer CC gevraagd en kreeg ook het antw dat het dan te zien zou zijn omdat ik ook heel weinig vet heb.

Maar voordat ik geopereerd zou worden is ze toch op mijn kamer geweest om mij mee te delen dat het toch iets meer zou worden en daar ben ik heel erg blij mee.

Want mijn borsten zijn echt SUPER geworden voel me weer op en top vrouw.

Dus wat betreft haar stugheid daar zou ik maar doorheen kijken hoor want zij is echt goed.

Heb naderhand ook nergens last van gehad.

Mijn prothese is via mijn tepels ingebracht en ik moet zeggen er is niks van te zien zo mooi zijn ze.

Wil je wel het beste wensen met je uiteindelijke keus.

Had een 75B en heb nu een 70D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 3 jaar geleden door Dr Visser geopereerd in de Arenborghoeve.Alleen maar lof over deze Dr.Ze komt wat stug over,klopt.Maar ze weet waar ze over praat.Ik wilde eigenlijk ook zo groot mogelijk.Maar als zij zegt dat het dan niet natuurlijk oogt zou ik er toch nog eens over na denken.Ik heb ook minder gekregen dan ik wilde,maar ze zijn echt gewoon perfect.En ben ik blij dat ik niet meer heb gedaan.Ze zijn groot,maar zien er nog erg natuurlijk uit.Als ik er meer in zou hebben gedaan,zou ik vast van die "ballen" hebben gekregen.Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Thanks voor jullie reacties.

Ik twijfel geen enkel moment dat dr Visser een goede PC is. Had alvorens ik daar een afspraak nam al veel lof over haar gehoord.

Ja hoor ik kan wel door die stugheid heen kijken - ik zal misschien na mijn volgende consult bij dr Plovier mijn visie over dr Visser herzien en toch bij haar gaan (was gisteren echt overstuur).

Ik was eigenlijk eerder teleurgesteld door de weinige info die ik kreeg, heb zelf moeten vragen: voor of achter de spier ? Welke protheses ? Welk merk ? Hoeveel cc ? Langs waar worden ze geplaatst ?.... Tape, BH ?

Achteraf besefte ik dat ze het zelfs niet over de "narcose ; slaaproes" heeft gehad.

Mijn verwachtingen staan misschien ook omdat ik zelf in verkoop en adviesbranche werk, en mijn klanten verwachten veel info alvorens ze beslissen om iets aan te kopen.

Het gaat hier toch om het veranderen/verbeteren van je lichaam en dit toch hopelijk voor de komende 10 jaar, dus ik verwacht advies en uitleg. Ga geen 2 pistolees bij de bakker kopen hé!

Wat de cc's betreft, ik zie toch dat het merendeel van jullie meer heeft gekregen boven de 300 CC. En dit om blijkbaar toch van een B naar c/d te gaan.

Ik vermoed echter dat ik slechts een kleine, ietwat hangende, c ga uitkomen met 265 cc.

Een BV voor mij is om ze net groter en voller te hebben.

Enfin afwachten

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb in feb ook consult bij Dr Plovier, dus volg je verhaal zeker op, hoop dat het daar beter meevalt!

Ga voor een wissel en herken veel in je verhaal bij die andere dokter in mij oorspronkelijke arts!

Dus hoop dat meneertje Ploviertje beter meevalt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ben gisteren ook bij Dr. Visser geweest, zie een klein verslag onder mijn post. Had ook eerst geen goed gevoel over het gesprek en was wel teleurgesteld ook omdat ik zelf veel heb moeten vragen. Heb achteraf ook een mail gestuurd naar de kliniek omdat ik toch nog een vraag vergeten te stellen was... Heb vandaag een antwoord gekregen en heb daarnet mijn afspraak gemaakt! Al mijn vragen zijn beantwoordt! 27 januari krijg ik EINDELIJK borsten! Heb nu ook een 75 A/AA en zij stelde een 230CC voor, eerste indruk was WAW maar nu hoop ik dat ze niet te klein gaan zijn... Als ik een gewone C zou kunnen krijgen zou ik dolgelukkig zijn! Voor mijn operatie kan ik ze nog eens even passen voor zekerheid en overleggen met haar ;-) dus komt goed! Dankzij dit forum ben ik echt veel te weten gekomen!

Nu kan ik beginnen af te tellen!!!

Ik ga nu nog wat sporten (nu ik nog kan gaan ;-))

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd,

Ben echt blij voor je, en over het aantal cc zeg gewoon dat je 300cc wilt, ho lang ben je en wat weeg je? Ik weet als je heel smal bent je boobs veel groter uitvallen, fijn he dat je nu een datum hebt leukkkkk Het is zo spannend allemaal, ik had me voorgesteld op het ergste en het is me zo meegevallen!!!

groetjes Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty

Ben 1m64 en weeg 56kg. Van boven ben ik redelijk smal gebouwd... Het meeste van mijn gewicht zit in mijn benen, deze zijn niet zo slank als ik wou. Maja

Denk dat 300cc wel te veel voor mij gaat zijn, maar mss 240-250cc ? We zullen zien...

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vincy ben ik weer,

Ik ben 167 cm en weeg 56/57 kilo en ik heb 350cc gekregen, ik bheb nu een 75/80 C/D dus als jij 300cc zal krijgen denk ik dat je op een C uitkomt? Ik ben juist wat smaller van onderen ik heb maatje 26 van jeans en mijn bovenmijde is nu 78/79 en mijn borstomvang 96 die was voor de bv 82/83cm. Maar als je echt heel smal bent van boven dan vallen ze echt wel groter uit dat klopt helemaal en dan heb je ook niet zoveel cc nodig....

Gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Choucky,

vervelend dat je consult bij Visser geen goede ervaring was.

ik had het ook een beetje maar was ook de eerste keer voor mij en als ik mijn gesprek met die van jouwe vergelijk

was die van mij toch beter. Datze niet eens zegt hoeveel cc en waar ze de prothese zou plaatsen dat

zijn toch wel de baisdingen die ze op het eerste oog gelijk kunnen zeggen.

Nou ja het begin van je orientatie en gewoon alles laten bezinken , de voors en tegens afwegen, dan komt alles goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Volgende consult is morgen bij dr Plovier.... Eindelijk. Die 16 dagen tussen de 2 consults leek een eeuwigheid pffff.

Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen ,gezien hij toch gekend is voor vig boobies :). Heb fotootjes al klaar ( die wou dr Visser zelfs ni bekijken...)

Stel je voor dr Visser 265 en Plovier 400 hahaha dan zal ik een pc zoeken die mij 320 geeft.

Zal morgen of vrijdag mijn verslagje schrijven...

Vraagje: ik lees vaak dat de borsten na de operatie blijkbaar groeien, door indalen en zo. Dames die D vragen hebben die dan net PO maar eindigen E paar weken later. Vraag ik dan niet beter C om D te krijgen? Wil namelijk geen mega boobs en E lijkt voor mij perso heel groot...

Advies over andere pc in BelgiE nog steeds welkom, denk toch nog aan een 3 rd opinion. Of het moet zijn dat ik morgen zo overtuigd ben....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik zou gewoon vragen om de maat die je wilt, de pc rekent namelijk je eindmaat als jouw gewenste maat.

Daar komt bij dat siliconenborsten er niet hetzelfde uitzien als natuurlijke borsten in dezelfde maat, een E is bijvoorbeeld een stuk groter in natuurlijke variant dan siliconenvariant.

Veel plezier op je consult!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi!,

ik laat mijn bv doen bij dokter Maetens in Oostende.. heb laatst mijn laatste consult gehad en ik krijg ronde protheses achter de borstspier 400 CC.

zij is de hoofd dus dat geeft toch wel een goed gevoel :)

Ik heb naar haar mijn foto's getoond, en mijn vragen gesteld die ik had uitgetypt.. Ze antwoordde ze allemaal rustig, en vroeg als ik nog vragen had.. Ma na 1 uur daar binnen te zijn had ik gewoon geen vragen meer haha..

Zij opereert in het ziekenhuis en consultaties zijn ofwel in ziekenhuis ofwel in haar prive-praktijk..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ga bij Dr Decoopman, Brugge.

Plaatst enkel achter de spier, is zijn hobby :44:

Maar is niet de man van de grote volumes, denkt dat ik 1 van de weinige ben die meer dan 500 cc krijgt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zo, ik ben deze avond om 18u40 bij dr Plovier op consult geweest. Afspraak keurig op tijd!

Zoals ik hier al heb gelezen is hij een zeer aangename pc.

Even paar algemene vragen gesteld en dan opmeten. Tijdens het opmeten gewoon ontspannen een babbel over werk... Hij had in de gaten dat ik wel zenuwachtig was ( ook te maken met aankomende nieuwe job hihi)

Paar fotootjes bekeken, en naar mijn wensen geluisterd. Ik wil graag terug een mooie volle boezem, maar niet te bol, toch ietwat natuurlijk he! Toen vroeg hij als je moet kiezen tussen grootte of naturel? Wel tussenin....

Ok, hij raad me aan tussen de 350 en zelfs misschien 450 cc woaw... Wel verteld, wil ze ook ni TE groot, toch liever geen E.

360-400 cc zal het worden, medium profile, dual plane. Hij gaat voor de operatie kijken of we Sebbin of Cereform plaatsen.

Nog uitleg over het verloop van de operatie, de verdoving, nazorg, verwacht herstel, garantie, mogelijke complicaties....

Gewoon een zeer aangenaam en persoonlijk gesprek.

Dr Plovier heeft mezelf en mijn man zeker overtuigd.

We hebben dan ook mijn datum vastgelegd. Het wordt donderdag 1 maart om 12u!!!!! Joepie... Wordt nu echt concreet!!

Ik had eerst gepland rond pasen omdat zoonlief dan bij mijn ouders logeert, maar dr Plovier heeft dan verlof....

Dus mocht het voor mij ASAP.

En nu nog 4 weken aftellen.....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Choucky,

Ik herken je verhaal van een zeer korte consultatie en weinig uitleg als je zelf niks vraagt. Ik ging ook met een verward gevoel naar buiten, van was het dit nu? Ben ik daarom zo ver "gereisd"? Maar uiteindelijk heb ik toch voor haar gekozen omdat ik hier heel veel positieve dingen over haar "werk" gelezen heb en de consultaties bij haar bijna allemaal zo verlopen. Volgens mij is het ook echt bandwerk voor haar want ze werkt in twee klinieken.

Wat voor mij de doorslag gaf is dat ze het echt natuurlijk wou houden en naar je lichaamsbouw kijkt. Mijn vriend zegt dat men borsten perfect zijn en heel natuurlijk aanvoelen. Ik had ook het gevoel dat ze in het begin kleiner waren maar dan staan ze nog "opgefokt,rond en hard " :P

Nu twee jaar later zijn ze echt mooi zacht, ingedaald en heel natuurlijk ! Niemand uit men omgeving heeft me al gevraagd of het "nepborsten" zijn (of ze durven niet :P ).

Ik wens je veel succes bij Dr. Plovier en als je daar het beste gevoel had moet je zeker je gevoel volgen! Begin maar al te oefenen met op je rug slapen! :D ( dit vond ik persoonlijk DE hel :84: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik mag nu ook beginnen aftellen !!! 1 maart 2012 wordt mijn B-day !

Na consult van gisteren bij dr Plovier had ik een zeer goed gevoel en hebben we dan maar onmiddellijk een datum vastgelegd.

Donderdag 1 maart 12u mag ik onder het mes.

Dr Plovier gaat 360-400 cc medium profile dual plane plaatsen.

Toen ik in de auto stapte besefte ik dat het nog maar 4 weken is... Alles wordt nu concreet !!!

Joepie....

Ps: blijkbaar heb ik geen b-cup maar een A-cup.... Ik zou op een mooie volle C/D uitkomen !!!

Zal dit weekend fotootjes van nu plaatsen en later de evolutie delen. Ik heb zelf heel veel gehad aan de verhalen en foto's van andere dames en wil mijn ervaring graag met jullie delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.