Ga naar inhoud

Choucky : 1 maart 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag 2 PO:

Eigenlijk gaat het nog steeds super goed.

Natuurlijk die spierpijn hè! De spierpijn was gisteren avond en deze nacht wat heviger, maar niet dramatisch hoor.

Bij sporten, paardrijden, na enige tijd heb ik ook steeds spierpijn en de 2de dag erna is altijd het hevigste! Dus ik ga ervan uit dat het na vandaag steeds beter zal gaan. Maar mij hoor je echt niet klagen van de pijn :) daar ben ik super blij om!

De pijnstillers neem ik om de 4 uur, paracetamol, dan Brufen, dan Tramadol enzovoort, helpt goed hoor!

En zoals de meesten krijg ik nu wel een beetje last van rugpijn, door het rugslapen. Slaap wel niet helamaal plat hoor, halfzittend, dan kan ik zonder hulp weer rechtop. Wat hier helpt om rechtop te komen is, knieën naar me toe trekken, handen onder de knie en dan de buikspieren gebruiken. Zo gebruik ik minimaal de borstspieren.

Ik krijg wel overal jeuk van die BH! Mijn borsten en mijn rug. Gezien ik aan mijn rug niet kan, ga ik net zoals beren het doen, lekker aan de deurpost op en neer, grappig zicht wel maar helpt, hahaha!

Vanavond BH even uit en verfrissen, ga zien om foto's proberen te plaatsen.

Groetjes,

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs Choucky, hoe gaat het vandaag met je?

Fijn dat alles je zo is meegevallen.

Ik wens je een voorspoedig herstel een spetterend resultaat !!!

En, we kijken uit naar de foto's natuurlijk.

Liefs,

Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hier ben ik weer Dag 3 PO

Deze morgen voel ik me super! Goed geslapen, zo goed als geen pijn meer. Joepie!

En straks BH uit en lekker douchen.

Ik dus naar de badkamer, ventje en fototoestel mee, hihi!

BH uit, volume ziet er prima uit, maar echt mooi kan je het niet noemen hè! Protheses zitten nog vrij hoog, bijna aan de oksel. Mijl wel een bodybuilder, hihi.

.

Douche in en dan... Auch auch, pijnscheut in mijn linker borstspier, ter hoogte ban de oksel...

Pfieuw, eerste keer pijn! Ni leuk.

Ik maar snel uit de douche, drogen en BH terug aan, en band goed strak. Voelt nu weer beter, gelukkig.

Volgens mij heb ik die pijn gevoeld omdat er geen druk van buitenaf meer was en die prothese serieus op mijn spier drukte. Links is trouwens hoger en dikker.

Zal een paar dagen weer wachten voor ik de BH weer uittrek en gewoon wassen aan de lavabo.

De pijn is gelukkig weer weggetrokken.

Ik zal zien of ik morgen de foto's kan plaatsen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Dag 4 PO:

Gied je pijnstillers op tijd pakken is vandaag voor mij de boodschap!!!!

Ben overmoedig geweest, had zo goed als geen last meer (tja van die pillen dus).

Vannacht geen wekker, lekker doorslapen. JA tot ik wakker werd... Man man man, aaauuuuwwwccch!!!

Mijn linkerborst! Pieuww de pijn trok tot in mijn elleboog! Snel maar Brufen EN paracetamol en in de zetel neerploffen.

Vandaag doe ik NIKS. Zoontje naar school, manlief gaan werken, dus niemand om wie ik me wil ontfermen. Tja kan er niet zomaar naar toezien en merk dat ik dit weekend eigenlijk teveel heb gedaan.

Nu lekker pilletjes pakken en rusten, want volgende week moet ik terug aan de slag (wel administratieve job, dus niet zwaar hè)

Oh en vraagje voor diegene die ze dual plane of onder de spier hebben. Vanaf wanneer zijn de prothesen beginnen zakken?

Ze staan hier echt hoog, lijk wel een bodybuilder. Mooi is dat ook niet...

Probeer vanavond foto's te plaatsen vanaf de pc van manlief, werkt niet via m'n IPhone.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien tegen het jeuken even een zacht stofje opzoeken en er tussen steken ??

Lees wel heel vaak dat die bh zo aan de huid iriteert :( oefffff pijnstiller vergeten is dus niet zo een heel goed plan lol

Ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar je resultaat nu ..en ook voor meself wel bang ook dat ze ook te hoog gaan zitten ...maar aan de andere kant lees ik het al wel meer op het forum dat ze eerst zo hoog zitten en dat het echt tijd nodig heeft ...tijd zal het leren of anders gewoon even mailen naar ze .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! En om te lezen dat we dus geen pilletje over moeten slaan ;) dat zal k zeker onthouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst...en vooral voldoende rust nemen hoor je verkijkt je er snel op.De eerste maanden veranderd er nog een hoop je moet veel geduld hebben!!!!succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Dag 5 PO

Voel me echt super vandaag !

Nog amper last van spierpijn. Rechts niets meer en links af en toe wat steekjes. Maar neem nog braafjes mijn pijnstillers na mijn avontuur van gisteren, zal morgen of donderdag afbouwen, ben dan 1 week PO, zou dus al beter moeten gaan denk ik, we zien wel,

Het vervelendste nu is die BH die me enorm veel jeuk bezorgt

in mijn rug, aarrggghhh. Als het dat maar is hè.

Inderdaad MarieBarrie, je verkijkt je snel. Zie nu overal wel iets om te doen, opruimen, stoffen, ...

Maar dwing mezelf om te rusten, hoewel ik me stilaan serieus begin te vervelen, Pfff.

Gelukkig kan ik hier op het forum wat komen babbelen.

Vandaag moeten de foto's erop komen hoor :)

Ventje had gisteren geen 'goesting' meer om de pc te starten...

Groetjes

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb daarnet mijn BH kliniek uit gedaan voor een lekkere douche en haartjes wassen, wel een beetje gedoe, maar ging redelijk.

We hebben weer fotootjes gemaakt, zal ze straks proberen plaatsen.

Ik heb nog altijd die 2 immense bulten bovenop mijn borsten, zijn nog altijd even groot dan zondag.

Zijn dat de prothesen die nog serieus boven zitten of is dat zwelling?

Ben wat gaan neuzen in de galerij en heb niemand gevonden met zo'n dikke hobbels.

Reden om me zorgen te maken ? Ok ok ben maar 5 dagen PO, maar dit os wel lelijk!

Hou nochtans goed mijn martelband om... K..ding

Straks kan je het zien op de foto's

Graag jullie mening

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je ingreep ! Ben blij voor jou dat je je al veel beter voelt , ben benieuwd naar je foto's... die hobbels zullen waarschijnlijk wegtrekken wanneer je prothesen indalen vermoed ik...

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

heb geprobeert fotos in de gallerij te plaatsen maar het lukt me niet....

bij het maken van een nieuwe album vanuit mijn profiel moet ik een hoofdalbum selecteren en dat lukt me niet...

moet ergens op het forum staan maar dqt vind ik ook weer niet pffff

Hulplijn !?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ben sinds vandaag terug aan het werk, algemeen gezien niet teveel last gehad van pijn.

Ondertussen is het indalen stilletjes begonnen.

Maar nu, even schrik. Voel me sinds deze middag wat koortserig, warm hoofd maar toch krijg ik het niet warm en verwarming staat toch op 22. Pfff.

Kan ook gewoon wat grieperig zijn natuurlijk, vele zieken momenteel. Toch niet fijn wan heb wel al 2 tal dagen beetje 'branderig' gevoel in me rechter borst.

Hopelijk is het niets, ben zo bang voor een complicatie. Ben net vandaag op mijn nieuwe job gestart.

Ga straks alvast naar de huisarts, en zal een mailtje sturen naar Be-clinic.

Zijn er nog dames die gewoon ziek waren na hun BV?

Greets

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Alles ok.

Gisteren thuis gekomen koorts gemeten had 37,4. Dus geen koorts, mijn 2 ventjes zijn ook wat snotterig, zal dat zijn zeker.

Ik neem weer 's morgens en 's avonds een Brufen, op het einde van de dag voel ik mijn boobies wel wat.

Kan het dat het indalen van de prothese achter het eigen borstwerfsel, wat ongemak, stelen in de borst veroorzaakt? Mijn rechterborst heeft hier veel last van. Natuurlijk moet rechts wat meer doen, vooral bij autorijden 1ste versnelling en achteruit kosten me toch wat moeite, dus met 2 handen.

@tijgertje: ik heb geen antibiotica gekregen, dus dat kan het niet zijn.

En die foto's moet ik nog plaatsen... Maar komt eraan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heersen die vervelende griepjes en verkoudheden op moment nog BLUH .

Top om te horen dat je verder niet veel last heb van heftige dingen ..steken lees ik vrij veel op het forum .

Ben echt super benieuwd chouk ! nog eventjes en dan is het voor mij ook zo ver ! XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.