Ga naar inhoud

Na 14 dagen po heb ik een hele dikke buik


Aanbevolen berichten

Het is nu 14 dagen pO en ik voel me nu echt heel erg dik nu ben ik al een stevige maar heb nog nooit een dikke buik gehad lijkt wel of de prothese in me buik geplaatst zijn en eten wat ik doe niet normaal trouwens de Boobs is alles goed mee moeten nog wel dalen want zitten nog hoog en vandaag weer een keer geprobeerd auto te rijden ging wel Maar achteruit doet pijn. Nu moet ik volgende week werken dus proberen en nog vraagje hoe hebben jullie de eerste maandelijkse probleem ervaren naar de po x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu 14 dagen pO en ik voel me nu echt heel erg dik nu ben ik al een stevige maar heb nog nooit een dikke buik gehad lijkt wel of de prothese in me buik geplaatst zijn en eten wat ik doe niet normaal trouwens de Boobs is alles goed mee moeten nog wel dalen want zitten nog hoog en vandaag weer een keer geprobeerd auto te rijden ging wel Maar achteruit doet pijn. Nu moet ik volgende week werken dus proberen en nog vraagje hoe hebben jullie de eerste maandelijkse probleem ervaren naar de po x

Dan zou ik toch maar eens uit voorzorg naar de dokter gaan...heb je ook pijn in de buik ? Zal misschien niet erg zijn maar dan ben je toch wat geruster...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chantalle gelukkig ben ik dan niet de enege voelde me er niet lekker bij maar ik drink nu veel thee brandnetel thee want ze zeggen is goed voor vocht af te doen ben benieuwd want mensen kijken nu al zo van waar komt dat buikje vandaan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik had ook een opgezwollen buik hoor, dat trekt na een tijdje vanzelf weer weg,

ik heb bewust heel lang mijn menstruatie uitgesteld na de operatie omdat ik bang was voor extra gevoelige borsten!

Als je straks langzaam aan weer wat meer gaat bewegen, dan trekt dat opgezwollen buikje vanzelf weg hoor,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa en Chantalle, groene thee werkte bij mij ook heel goed! Brandnetelthee heeft vooral een zuiverende funcie, fijn om alle afvalstoffen wat sneller kwijt te raken.

Mijn dikke buikje was na een week po eigenlijk wel weg. Tegen de tijd dat ik mijn periode heb, heb houd ik altijd wat meer vocht vast en heb ik pijnlijke stuwing in mijn borsten. Dit heb ik net voor de eerste keer achter de rug. Vandaag is de eerste dag dat ik weer lekker slank ben en geen pijn heb in mijn boobs. Wat een opluchting! Mijn PMS klachten zijn dus gelijk gebleven in vergelijking met voor mijn bv.

Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap! Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik had ook een opgezwollen buik hoor, dat trekt na een tijdje vanzelf weer weg,

ik heb bewust heel lang mijn menstruatie uitgesteld na de operatie omdat ik bang was voor extra gevoelige borsten!

Als je straks langzaam aan weer wat meer gaat bewegen, dan trekt dat opgezwollen buikje vanzelf weg hoor,

dank je voor tip dan ga ik de pil ook ff doorslikken want heb geen zin in gevoelige borsten dat zijn ze al lijkt net of ze op knappen staan en droog wat ze zijn

De opgezwollen buik kan ook zijn omdat de darmtransit na een operatie maar traag terug op gang komt .

Voor de theedrinkers : groene thee (ik neem die mét munt) helpt !

hier ook groene thee en munt thee lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa en Chantalle, groene thee werkte bij mij ook heel goed! Brandnetelthee heeft vooral een zuiverende funcie, fijn om alle afvalstoffen wat sneller kwijt te raken.

Mijn dikke buikje was na een week po eigenlijk wel weg. Tegen de tijd dat ik mijn periode heb, heb houd ik altijd wat meer vocht vast en heb ik pijnlijke stuwing in mijn borsten. Dit heb ik net voor de eerste keer achter de rug. Vandaag is de eerste dag dat ik weer lekker slank ben en geen pijn heb in mijn boobs. Wat een opluchting! Mijn PMS klachten zijn dus gelijk gebleven in vergelijking met voor mijn bv.

Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap! Liefs Faye

wat fijn faya dat je nu weer slanke buikje hebt en geen pijn en hoe voelde dat de eerste keer naar bv ongesteld zijn sorry voor de uit drukking ik drink nu groene thee munt thee brandnetel hopelijk slinkt ie gauw haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.