Ga naar inhoud

Hoe lang na bv dronken jullie weer alcohol?


Aanbevolen berichten

Mijn kliniek adviseert om 2 dagen na de operatie geen alcohol te drinken, maar ik weet het niet hoor.. Ik ben geneigd om minimaal een week geen alcohol te drinken en misschien wel tot aan de controle niet, dus 2 weken.

Na hoe lang gingen jullie weer aan de borrel? Amai ik heb wel trek in een wijntje zeg.. Maar ik doe het niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan wel een BVK gehad ipv een BV, maar dat zal niet uitmaken denk ik ;)

Mijn pc heeft daar niets over gezegd, maar ik heb zelf pas na een week 1 glaasje wijn gedronken en vervolgens weer een week niks.

Ik heb ergens gelezen (antwoord van een pc op een soortgelijke vraag) dat 1 of 2 glaasjes af en toe het genezingsproces niet zullen verstoren. Maar meer kan dus wel invloed hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het tweede wknd na mijn bv op stap geweest (bruine kroeg) .

Denk dat ik toen een biertje of 8 gedronken heb ?

Dacht bij mezelf 'mijn boobs gaan er heus niet van beginnen te infecteren' ...

Life goes on ! :106:

btw , ik kan op een avond een pintje of 15 verzetten maar geef me 2 glaasjes wijn en ik sta op mijn kop ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Denk ook dat het een beetje per persoon verschilt hoe je erop reageert. Ik sta na 1 borreltje normaal al te tollen hahaha. Dus als ik proost met pijnstillers in mijn lijf denk ik dat je me na een paar slokken op kan rapen;)

Er is toch ook een verschil tussen een wjintje drinken of je klem zuipen:) Voor het genezingsproces zal het iig niet veel uitmaken of je een drankje drinkt of niet. Aleen op hoe je je voelt. Ik zeg PROOST! op de mooie boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wachten tot de wondjes dicht zijn, omdat alcohol bloedverdunnend is. Ik mocht ook geen aspirine innemen enzo, niets wat bloedverdunnend maakt.

x

En idd met de pijnstillers in combinatie, zeker met de antibiotica is dit niet goed uiteraard. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik zou idd, de eerste week geen alcohol drinken.... De kans op een bloeding en een verminderde genezing is toch een risico door het gebruik van alcohol...

Ook samen met medicatie is het niet aan te bevelen alcohol te nuttigen, al is het maar 1 glaasje.

Oud op nieuw moet geen probleem zijn, als je het 'netjes' houdt ;)

Natuurlijk zijn er die al heel snel weer aan de alcohol zitten en dat moet uiteraard iedereen zelf weten. Ik geef alleen aan dat het niet goed kan zijn voor je genezing. Wat jij daarmee doet, is volledig aan jezelf :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.