Ga naar inhoud

Wat is er gebeurd met de pagina's in de topics?


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hallo!

Opeens heeft elk onderwerp minder pagina's en zijn van de berichten alleen de eerste zin te lezen in de topic. Ik vind dit niet erg handig omdat je zo niet lekker een hele topic door kan lezen. Wellicht heb ik een optie aangeklikt per ongeluk? Of is dit iets nieuws van het forum? Wat mij betreft mag het weer teruggedraaid worden...

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Eh, ja... kijk:

Als ik bijvoorbeeld mijn topic open in operatieverslagen dan zijn er al 13 pagina's met berichten. Deze berichten zijn allemaal open en je kan zo doorscrollen om deze te lezen.

Maar, nu zijn alle berichten ingevouwen tot 3 pagina's en alleen de eerste regel is te lezen en die moet je aanklikken om het bericht te kunnen lezen. Ik zal eens kijken of een screenshotje kan maken en uploaden.

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , snap ook niet goed wat je bedoeld maar iets per ongeluk aanklikken ?

Je moet eerst naar 'instellingen' gaan (bovenaan de pagina hier) en dan in de linkerkolom 'menu' scrol je naar beneden waar je bij 'opties' op 'foruminstellingen' kan klikken .

Daar kan je eventueel dingen veranderen .

Mss het proberen waard ?

Het is wel zo dat , wanneer al enkele pagina's hebt enkel de eerste 3 pag. direct kan aanklikken , dan moet je op > klikken om op de volgende te komen . Je kan ook op 'paginas' klikken (links naast die >) en dan kan je direct naar de laatste doorklikken . Ben je mee ? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.