Ga naar inhoud

Douchen of niet douchen??


Aanbevolen berichten

Ik mocht gewoon douchen maar ben geloof ik dag 2 gegaan. Toen had ik meer moeite met mijn haren wassen, kreeg ze niet eens zo hoog. Het ging iig heel lastig allemaal.

Mijn littekens zijn mooi weggetrokken dus het kon bij mij uiteindelijk geen kwaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook steristrips en ben gewoon de dag erna gaan douche.. wel met hulp van mijn vriend, aangezien douche zonder je armen te veel te gebruiken niet echt gaat haha ik heb gewoon een handdoek onder mijn borsten gehouden zodat de wondjes en tape niet nat werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van het niet douchen gaat die steristrip wel stinken zeg! Ik ga er tenminste van uit dat het door niet (volledig) douchen komt. Ik heb verder geen last van wondvocht of iets dergelijks dus daar kan het niet aan liggen.

Heeft iemand anders dat ook gehad dat door het niet douchen de pleister/steristrips gingen stinken?

Ik zou nu bijna weer met die steristrip onder de douche gaan in de hoop dat de vieze lucht minder wordt.. Ze mogen er pas over een week af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.