Ga naar inhoud

Dr Oelbrandt - Beveren


:-)

Aanbevolen berichten

Ik heb vorig jaar in april een BV ondergaan bij Dr Oelbrandt. Ik ben zeer tevreden over zijn manier van werken! Hij geeft heel veel uitleg en beantwoord eerlijk alle vragen. Hij pushed je niet om onmiddelijk een beslissing te nemen. Hij laat je volledig vrij. Het is een heel vriendelijke, bekwame PC. Ik was zeer aangenaam verrast om in zijn privé kliniek in Beveren binnen te komen. Er hangt een heel gemoedelijke sfeer. Helemaal niet het gevoel om in een 'kliniek' te zijn... Het is allemaal heel modern. Dr Oelbrandt en zijn team hebben me op de dag zelf op mijn gemak gesteld want had toch wel behoorlijk wat zenuwen. Bij de minste vraag of zorg die ik daarna had heeft hij steeds tijd vrij gemaakt om zo snel mogelijk antwoord te geven en me gerust te stellen. Ze hebben een zeer professionele aanpak. Ik kan Dr Oelbrandt aan iedereen aanraden! Heb lang getwijfeld maar zou het al veel eerder moeten doen hebben!

Grtjs van een gelukkige vrouw !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Gast cindytje1985

Hey,

Zou ik mogen vragen hoeveel je hebt betaald bij deze dokter? De prijzen zijn namelijk overal zo verschillend. groetjes M

Dit topic is inmiddels 2 jaar oud en de topic starter is niet meer actief dus antwoord op je vraag zul je van haar niet krijgen ;)

Probeer de zoekbalk eens en kijk of je een recent topic kunt vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.