Ga naar inhoud

2 Big boops


Gast !lse

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ook een probleem met het kopen van beha's? En dan bedoel ik beha's en géén 'tenten'! Sorry, ik wil niemand beledigen maarre heb nu eindelijk een decolleté en dan wil ik ze ook graag laten zien. Maar met die hoeveelheid stof zie je maar weinig van die duur betaalde boops.

Oja, heb maat 70G en hou van een sexy kantje (Sapph gaat maar tot 70F; heb nu 75F en deze zit toch niet helemaal ok, die 75 is eigenlijk net te groot!)

X Ilse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nou ik ben ook supercontent met de maat en idd je ziet maar weinig mooie bh-s in grote maten.Ik vind het tot een D nog gaan,maar dan.

Ik heb zelf 75E en soms een 70F.Marlies Dekkers heeft mooie,maar wel prijzig.Sapph zit mij ook niet lekker.

Ik was vorige week bij Livera en zei ook al tegen die vrouw,wat raar zodra je eigenlijk boven een D komt is alle vorm en sexy uit de Bh gehaald.Zij zei dat komt omdat grote borsten meer ondersteuning nodig hebben.Kan wel zijn,maar ik loop er ook graag sexy bij!!

Ik zou als ik jou was gewoon eens naar een speciaalzaakje gaan.Ik heb nu 5 BH-s ,ben wel €500 kwijt,maar wel sexy!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ilse,

....................Of

Je koopt maatje kleiner komt de cup net over je tepel heen en zie je je mooi boobs wel.

Zo doe ik het tja al die grote Cups/tenten zijn echt spuug lelijk!!

Dat is ook misschien een optie voor jou Ilse...?

Maar ik wacht nog maar ff om BH`s te kopen

mijn meloentjes omvang neemt alleen maar

toe dus ik wacht tot ie stopt.

Liefs MeLoentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Nou, ik zit dus met EXACT hetzelfd probleem !!

Ik heb ook 70G. Nu 75F, maar voor het mooie moet ie net wat strakker, ik zoek me eien helemaal 3 slagen in het rond en kan niks sexies vinden, haha. Ik dacht, nou als ik mooie boobs heb kan ik ALLE bhs aan,nou mooi niet !!

Zelfs bij de Pabo kan ik niet slagen in mijn maat !!

Wie koopt waar zijnbhs !?!?!?

HELP! :155: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Queentje,

Hahaaha jij hebt ook die probleem, ik dacht ook eerst als ik maar big meloenen heb kan ik alles aan,

maar nee hoor zit er echt helemaal naast, ik kan echt geen mooie sexy lingerie`s vinden in maat 70-G/65-H

Alleen maar tenten wordt dood moe van hihi.Toch maar duur exclusief lingerie zaakje...!!??

Ben wel opgelucht dat ik niet de enige ben.

Oepssssss,,,

Liefs Meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mja,ik ken t probleem,ik wist dat dus al van te voren,boven een D is t drama,en de echt leuke die zijn dr t/m C ,mja dat had ik dus vroeger,maar altyd push ups dragen was ik zo zat ,en nu met een cup D wil ik dr sexy bij lopen,maar t meeste is met dikke vulling en DIE heb ik nu net niet meer nodig!Pfff....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik draag altijd de strapless van de hunkemoller maar die gaat ook maar tot c volgens mij, ik moet 70d, ik pak dan een 75c en laat de omvang iets innemen......

Misschien een tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag altijd de strapless van de hunkemoller maar die gaat ook maar tot c volgens mij, ik moet 70d, ik pak dan een 75c en laat de omvang iets innemen......

Misschien een tip?

Booby, Hunkemoller heeft volgens mij maar zat in 70D, je moet er alleen even om vragen. Soms hebben ze hem niet op voorraad maar kunnen ze hem wel laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg.............moesten ze zelf op de markt gaan brengen.

Gewoon betaalbare leuke bh's, en dan iets dat niet op Sapph lijkt maar eens iets met een kantje of iets spannends.

Vooral zonder brede banden over je schouder, zonder push-up maar met push-together. Gewoon speciaal voor onze mooie nieuwe borsten!

En dan beginnen we bij een omvang van 65 en gaan t/m 80 en alle omvangsmaten gaan tot minmaal cup F of G.

Nou dames, wie ontwerpt er iets?? :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

107.gifSorry,maar die is echt niet sexy!

De enige goede bh die ik ooit heb gehaald in cup G heb ik in Leeuwarden gehaald bij een speciaalzaak. Deze is van het merk Prima Donna. Wel een prijzig iets maar hij zit heerlijk.

Dit is de bh waar ik het over heb

c5464f2fb67fbce7e2673a873e6234ac.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

:75:

hoi vlinder

tis een ander principe, jouw boezem, of een boezem die stevig ondersteund dient te worden. dat gaat dan niet per definitie over sexy of niet

maar eerlijk gezegd heb ik het ook niet op degelijke bh's :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zoek juist wat sexy bhtjes..in maatje 80 E..mja via internet is wel te vinden,maar wel duur..maar goed boobs waren ook fet duur,dus mag wel wat kosten dan he?En beugels zitten me nog niet zo erg lekker eigenlijk,savonds moet die beugelbh snel uit,eigenlijk zit nu een sport bh t lekkerst,maar ik sport nie !!! hahaha

Mn PC adviseerde wel bhs te blijven dragen.....ghehe...(O)(O)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me er nog niet in verdiept, lijkt me evengoed niet onmogelijk om iets leuks te vinden op www in grote cup. maar ik ga zelf wel voor een praktischer maat

Link naar reactie
Delen op andere sites

er wordt toch de hele tijd gezegd dat borsten steeds groter zijn geworden, ik heb het idee dat E ook nog redelijk wat te krijgen is, wel minder dan D, maar meer dan vroeger

maar nogmaals, ik heb me er (helaas) nog niet in verdiept

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maaaaaar Sapph heeft toch een grotere maten lijn............ Dutch Designer Outlet heeft ze iig wel.

Hunkemoller beweerd op haar website dat ze nu ook grotere maten hebben zie deze link

Helaas kon ik in 70E of 70F heel weinig vinden niet bij mij in de winkel en ook niet in de webwinkel.

Voor mij reden om ze gisteren eens te mailen met de vraag waar ze die precies hebben, ik wacht nog op antwoord. Volgens de verkoopster bij mij in de winkel is het een kwestie van klagen, daar doen ze bij Hunkemoller vaak wat aan, klagende klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast maantje1988

Wie heeft er ook een probleem met het kopen van beha's? En dan bedoel ik beha's en géén 'tenten'! Sorry, ik wil niemand beledigen maarre heb nu eindelijk een decolleté en dan wil ik ze ook graag laten zien. Maar met die hoeveelheid stof zie je maar weinig van die duur betaalde boops.

Oja, heb maat 70G en hou van een sexy kantje (Sapph gaat maar tot 70F; heb nu 75F en deze zit toch niet helemaal ok, die 75 is eigenlijk net te groot!)

X Ilse

hoi ilse,

ik zag toevallig je topic en ik heb een site gevonden met een paar setjes grote maten.

het zijn er niet veel maar sommige zijn wel mooi.

anitaslingerie.nl het merk panache heeft maten tot cup k.

als ik weer wat vind dat zet ik het er weer op!!!!

groetjes maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh daar ga ik ff kijken!!!!:rolleyes:

hoi ilse,

ik zag toevallig je topic en ik heb een site gevonden met een paar setjes grote maten.

het zijn er niet veel maar sommige zijn wel mooi.

anitaslingerie.nl het merk panache heeft maten tot cup k.

als ik weer wat vind dat zet ik het er weer op!!!!

groetjes maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.