Ga naar inhoud

zwelling , vocht en koorts 7 weken PO : helpp :(


Cesi

Aanbevolen berichten

Hey Cesi,

Bah...wat een vervelend verhaal. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik heb hier helaas ook geen verklaring voor. Dat met de zonnebank lijkt me sterk... Misschien in ieder geval even langs je huisarts? Die kan misschien zorgen dat de kliniek je serieus neemt of heeft hier mogelijk een andere verklaring voor? Ik denk dat het belangrijk is dat het na ene paar dagen in ieder geval weer beter gaat / minder wordt, anders eea aub serieus nemen.

Ik snap dat je misschien hier verder niet veel aan hebt, maar wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat het niets ernstigs is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, het lijkt erop dat je een ontsteking hebt gezien je koorts hebt en dat er weer vocht in lijkt te zitten. Rust houden, paracetamol gebruiken en morgen een arts bezoeken, want waarschijnlijk heb je een anti-biotica nodig. Ik hoop voor je dat het goed komt, echt beter niet te roken en extra vitamine C nemen (vers fruit) en genoeg slapen.

Succes en je niet af laten schepen, het moet echt gezien worden en niet door de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden bedankt voor jullie reacties :53: . ik kon een paar dagen niet online komen. ik ben de zelfde avond nog naar de huisartsen post geweest en die zei dus dat ik een virus via mijn tepels naar binnen heb gekregen waarschijnlijk. ik heb ibrofen en antibiotica meegekregen en voel me gelukkig al weer VEEEEEEEL beter:D stond er wel van te kijken wist niet eens dat dat kon via je tepels :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Meiden ik weet echt niet meer wat ik moet doen hoor. me antibiotica kuur is al een tijdje afgelopen en het begint nu gewoon weer. me borsten zijn weer helemaal opgezwollen en me buik ook weer helemaal hard van het vocht. ik weet echt niet wat ik hier mee moet als ik mijn pc opbel krijg ik te horen dat ze er ook nog nooit van hebben gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind ik ook, dit moet toch bekeken worden?

Ik zou toch bellen en eisen dat je dezelfde dag nog kan gaan, al is het niets ernstigs ben je toch gerustgesteld.

Of nog eens naar de huisarts? Pfff, wat jammer voor je, houd de moed er beetje in hé, meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.