Ga naar inhoud

zwelling , vocht en koorts 7 weken PO : helpp :(


Cesi

Aanbevolen berichten

hai meiden zoals jullie weten heb ik donderdag me bv gehad maar het gaat dus echt niet goed me borsten lijken net stenen en ik heb weer koorts.

maar nu slik ik dus 1 pijnstiller en mag 6 paracetamol en een zetpil maar die pijnstiller en die zetpil heb ik dus vanochtend allebij al ingenomen me koorts ging gelijk weg. en nu mag ik alleeen nog paracetamol maar het helpt gewoon niet. zou het kwaad kunnen als ik nog een zetpil indoe? heb me pc al geprobeert te belle maar er word nu niet opgenomen help me aub:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meiden zoals jullie weten heb ik donderdag me bv gehad maar het gaat dus echt niet goed me borsten lijken net stenen en ik heb weer koorts.

maar nu slik ik dus 1 pijnstiller en mag 6 paracetamol en een zetpil maar die pijnstiller en die zetpil heb ik dus vanochtend allebij al ingenomen me koorts ging gelijk weg. en nu mag ik alleeen nog paracetamol maar het helpt gewoon niet. zou het kwaad kunnen als ik nog een zetpil indoe? heb me pc al geprobeert te belle maar er word nu niet opgenomen help me aub:(

ik zelf zou er nog een nemen hoor!! en dan morgen meteen weer bellen! (eigenlijk mag het niet, maar ja als je zoveel pijn hebt.... ik heb ook meer pijnstillers in het begin genomen, ik nam dan bv een aleve)

pas wel op dat je niet te veel neemt!

heel veel sterkte ermee

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor je berichtje vind het echt schandalig dat ze niet te bereiken is ik heb al een zetpil ingenomen. ik heb wel een andere arts aan de telefoon gehad en die beweert dat het normaal is dat je de 1ste 2 dagen koorts hebt en een opgezwolle buik en borsten had jij dit ook? Xxxxxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik weet het niet hoor! Mij werd juist verteld zodra je koorts hebt moet je direct bellen en terugkomen. Dan konden ze zien of het van een griepje is of van de borstvergroting. Ik weet dus niet of het wel zo normaal is :S

Maarja iedere pc zegt weer wat anders volgens mij.. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

bij mij is ook gezegt bij koorts ;) direct contact opnemen.

wat vervelend voor je als je ze niet kon bereiken. en ivm met die zetpillen

mocht ik geen 2 doen op 1 dag

ik had er perongeluk 2 achter elkaar gedaan ,heb de huisarts gebeld en zei dat geen kwaad kon maar dat ik dat niet meer mocht doen.

ik had de eerste dagen een hele opgezwollen buik ,was gewoon 4 kg zwaarder door al dat vocht ook mijn borsten waren juist tennisballen .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij was dat inderdaad ook verteld maar nou dat ik dus belde zij die andere arts ineens dat het normaal is de 1ste 2 dagen

het is gelukkig wel gezakt nu. maar vind het wel echt schandalig dat mijn pc helemaal niet te bereiken is ik had gisteravond 40 graden koorts.

ik heb wel voor de zekerheid de dokterspost hier gebeld. en daar kreeg ik dus heel leuk te horen veel mensen laten zich opereren in belgie en daarna kan Nederland het oplossen omdat ze niet meer te bereiken zijn. ze zei ook dat niet de koorts zelf maar de verschijnselen zorgmakend zijn en zolang ik die niet zou hebben er niks aan de hand is. ik zit nu gelukkig weer op 37 graden en heb net weer me antbiotica/pijnstillers ingenomen ik hoop dat het zo blijft. ik was echt wel bang gisternacht pfffffff :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij was dat inderdaad ook verteld maar nou dat ik dus belde zij die andere arts ineens dat het normaal is de 1ste 2 dagen

het is gelukkig wel gezakt nu. maar vind het wel echt schandalig dat mijn pc helemaal niet te bereiken is ik had gisteravond 40 graden koorts.

ik heb wel voor de zekerheid de dokterspost hier gebeld. en daar kreeg ik dus heel leuk te horen veel mensen laten zich opereren in belgie en daarna kan Nederland het oplossen omdat ze niet meer te bereiken zijn. ze zei ook dat niet de koorts zelf maar de verschijnselen zorgmakend zijn en zolang ik die niet zou hebben er niks aan de hand is. ik zit nu gelukkig weer op 37 graden en heb net weer me antbiotica/pijnstillers ingenomen ik hoop dat het zo blijft. ik was echt wel bang gisternacht pfffffff :139:

daar kan ik wel inkomen dat je zo bang was.

heb je de gsm nummer ook van de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koorts = kliniek bellen

Vochtophoping op je buik = normaal de eerste week

Houd je borsten goed in de gaten hoor, want als ze extreem dik worden van het vocht en het neemt toe en niet af, dan kan dat duiden op een ontsteking!

Bergman kliniek zei tegen mij: bij koorts altijd bellen.

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa en die zou zo gezegt 24 uur te bereiken moeten zijn. ik heb net eff lekker gedoucht voel me gelukkig al een stuk beter. heb jij ze trouwens al of moet je nog::D

hoi,

ik heb ze als 280cc achter de spier maar moet volgende week terug want er is iets mis met de rechterkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meidenn bedankt voor jullie berichtjes ik heb dokter visser eindelijk te pakke gekregen. ze zij ook dat de koorts normaal is en dat me buik dik word en me tweelingen net bakstenen zijn is ook normaal zegt ze:D ben weer helemaal opgelucht. :: Goas wat is er presies met je rechterkant dan?:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent by dr visser geweest toch? Als je haar gsm nummer niet meer hebt, heb ik hem wel voor je.

Sterkte xxx

Hayy chantie :101: ja ik heb al gebeld:D ik heb eff een vraagje voor je aangezien jij ook bij de wellness bent geholpen. wanneer heb jij de bh uitgedaan? dat ding zit zo strak word er helemaal niet goed van.

en hoe zit het met die hectingen losse die nou vanzelf op of wat? en zo niet als je ze der uit laat halen doet het pijn?:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meidenn bedankt voor jullie berichtjes ik heb dokter visser eindelijk te pakke gekregen. ze zij ook dat de koorts normaal is en dat me buik dik word en me tweelingen net bakstenen zijn is ook normaal zegt ze:D ben weer helemaal opgelucht. :: Goas wat is er presies met je rechterkant dan?:(

hoi,

weet ik nog niet daarom word ik donderdag terug geoppereerd , mijn rechterborst ziet er niet mooi uit. dr de visser kon het ook niet direct zeggen wat er scheelde mischien wat gerdraaid of ergens dubbel daarom wou ze het toch nakijken en het oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cesi,

Ik had ook al op je andere topic gereageerd maar je moet de bh moet echt 6 weken aanhouden!

De knoopjes van je hechtingen moeten 10 a 12 dagen na je operatie worden geknipt, deze zijn oplosbaar maar dat duurt erg lang.

Het knippen doet geen pijn hoor, voelt alleen een beetje naar.

Hier kan je bij je huisarts een afspraak voor maken!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayy chantie :101: ja ik heb al gebeld:D ik heb eff een vraagje voor je aangezien jij ook bij de wellness bent geholpen. wanneer heb jij de bh uitgedaan? dat ding zit zo strak word er helemaal niet goed van.

en hoe zit het met die hectingen losse die nou vanzelf op of wat? en zo niet als je ze der uit laat halen doet het pijn?:(

Gelukkig heb je dr visser te pakken gekregen. Dat lucht toch op he. Die hechtingen heb ik er na 12 dagen uitlaten halen bij dr visser (kan ook by de huisarts) die kliniek bh heb ik na 1 week geruild voor een goeie sportbh want werd knettergek van dat ding, dus die droeg ik alleen snachts. Sportbh zat lekkerder en ging ook prima al die weken :) :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je maar wel n kliniekbh/sportbh draagt die genoeg ondersteuning geeft. De een draagt braaf continue de kliniek bh en de ander een sportbh. Ik een sportbh en ze zijn prima aan het herstellen en geen last gehad. De een rijd na 3 weken pas auto, nou ik deed het al na 1 week. Het is je eigen lichaam je moet doen waar jij je goed bij voelt. Zolang je geen last hebt van die kliniek bh zou ik hem lekker aanhouden. Maar bij mij ging dat klitteband ook continue los dus alleen dat al vond ik hinderlijk :P

Als je maar genoeg ondersteuning hebt zodat ze goed kunnen herstellen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hai lieve meidenn ik heb een probleem ben nu haast 7 weken po alles ging helemaal goed tot op 1 week geleden waren me borsten superzacht en voelde het gewoon als mijn eigen borst maar nu sinds 2 dagen zijn me borsten weer net zo als de 1ste dag po helemaal opgezwolle weer vocht in mijn buik en koortss:(:( ik heb de kliniek gebeld en de arts zij dat hij er geen verklaring voor heeft en ik het even moet afwachten wat kan dit zijn help me alsjeblieft :( voel me echt niet goed ik ben bang dat me lichaam de protheses afstoot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis dat klinkt niet goed, maar niet meteen van het ergste uitgaan misschien is het maar iets kleins, Hoop dat t snel weer beter met je gaat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.