Ga naar inhoud

Ogen laseren in het buitenland..?


mii18

Aanbevolen berichten

Ik heb 10 jaar geleden mijn ogen laten laseren en het is nu nog steeds goed!

Heb uiteraard wel in de tussentijd een leesbril nodig...maar ja, da´s gewoon de leeftijd!

Mijn broer is trouwens ook in Turkije geweest: hij is er heel tevreden over!

hij heeft een andere (nieuwere) lasertechniek gehad.....zodoende hoeft hij ook geen leesbril: IDEAAL!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn moeder laat haar tanden altijd in Turkijke doen.

Nu,dat zijn niet je ogen he,maar ik reageer hier even op gewoon om te zeggen dat ze heel erg tevreden was van de service,de kliniek en de behandeling.

Ik denk niet dat de artsen minder opgeleid zijn,de erelonen liggen in zulke landen gewoon pakweg lager dan in Europa.

Ze gaat dit jaar weer terug voor een vervolg behandeling en ze heeft de helft van het geld lekker gespaard.

Dan ken ik een aantal mensen die zich altijd hier en daar iets laten doen elke keer als ze in Thailand op vakantie zijn.Van hun heb ik zelfs gehoord dat de ziekenhuis daar nog veel beter uitgerust was als hier en dat ze uitstekende service hebben gehad.

Er kunnen altijd complicaties optreden,buitenland of niet. Maar naar mijn mening en de ervaringen van de mensen die ik ken,denk ik dat een arts in het buitenland niet minderwaardig is als de artsen hier.Je hebt overal natuurlijk rotte appels ertussen,ook in eigen land hoor,maar daarom moet je goed onderzoek doen voordat je je laat behandelen.

ik denk eraan om mijn volledig gebit te laten doen in het buitenland,en heb er het volste vertrouwen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.