Ga naar inhoud

voor, achter of tussen de borstspier plaatsen?


Aanbevolen berichten

Ik twijfel enorm over voor/achter de spier.. Ik hoor veel verschillende verhalen..

Ik ben 20 kilo afgevallen en heb een kleine B cup..

Ik en mijn PC J Wilmink hebben ervoor gekozen om de prothese achter de spier te plaatsen 275CC..

toch slaan bij mij de twijfels toe, ik wil geen bollen die bijna niet bewegen omdat ze te strak achter de spier zitten?

Heeft iemand ervaringen/tips, want ik vind het toch een moeilijke beslissing aangezien het om mijn lichaam gaat (en veel geld) want ik studeer nog, dus heb er lang voor gespaard..

Goetjes,

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel enorm over voor/achter de spier.. Ik hoor veel verschillende verhalen..

Ik ben 20 kilo afgevallen en heb een kleine B cup..

Ik en mijn PC: J Wilmink hebben ervoor gekozen om de prothese achter de spier te plaatsen 275CC..

toch slaan bij mij de twijfels toe, ik wil geen bollen die bijna niet bewegen omdat ze te strak achter de spier zitten?

Heeft iemand ervaringen/tips, want ik vind het toch een moeilijke beslissing aangezien het om mijn lichaam gaat (en veel geld) want ik studeer nog, dus heb er lang voor gespaard..

Goetjes,

Anne

Hoi hoi,

Ik wil even reageren ik heb ze ook achter de spier 350cc anatomisch, druppelvormige en vind ze dus helemaal niet hard voelt helemaal goed aan, dus als je voor natuurlijk look wilt gaan, zou ik v oor de druppelvormige gaan, maar als ik eerlijk ben had ik ronde ook mooi gevonden, het is om het even wat wil je zelf want bij ronde is het dus niet zo dat jet ballen worden!!

Gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik wil even reageren ik heb ze ook achter de spier 350cc anatomisch, druppelvormige en vind ze dus helemaal niet hard voelt helemaal goed aan, dus als je voor natuurlijk look wilt gaan, zou ik v oor de druppelvormige gaan, maar als ik eerlijk ben had ik ronde ook mooi gevonden, het is om het even wat wil je zelf want bij ronde is het dus niet zo dat jet ballen worden!!

Gr sporty

Bedankt voor je reactie!

Ja ik heb bovenin vrijwel geen volume, dus het is misschien toch verstandig om voor ronde prothese's te gaan..?

Toch een geruststelling dat ze bij jou niet hard zijn en jij het als goed ervaart! Misschien dat daar qua rond/antonomisch ook nog verschil in kan zitten..

Ik ga er gewoon nog even goed over nadenken en mijn vragen opschrijven. Ik hoop dat mijn PC mijn twijfels kan wegnemen 6 februari..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Ja ik heb bovenin vrijwel geen volume, dus het is misschien toch verstandig om voor ronde prothese's te gaan..?

Toch een geruststelling dat ze bij jou niet hard zijn en jij het als goed ervaart! Misschien dat daar qua rond/antonomisch ook nog verschil in kan zitten..

Ik ga er gewoon nog even goed over nadenken en mijn vragen opschrijven. Ik hoop dat mijn PC mijn twijfels kan wegnemen 6 februari..

Ben ik weer?

Ik had ook helemaal geen volume boven op, je kan naar mijn foto,s kijken van voor en na, ben nog niet helemaal tevreden, maar vandaag keek ik weer naar m,n boobs en dacht bij mezelf ik heb echt niet te klagen op mijn bijna 49ste jaar dus het is maar wat je zelf wilt, ik heb ook duidelijk gezegd dat ik meer vulling bovenop wou, en dordat de druppelvormige langer zijn dan de ronde krijg je toch ronding, maar wat ik al zei, als ik ronde had gekregen was ik ook blij geweest want het is ook zo als je ronde achter de spier krijg krijgen ze toch een druppelvormige afspraak omdat die spier ze iets wegdrukt is mij verteld??

gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer?

Ik had ook helemaal geen volume boven op, je kan naar mijn foto,s kijken van voor en na, ben nog niet helemaal tevreden, maar vandaag keek ik weer naar m,n boobs en dacht bij mezelf ik heb echt niet te klagen op mijn bijna 49ste jaar dus het is maar wat je zelf wilt, ik heb ook duidelijk gezegd dat ik meer vulling bovenop wou, en dordat de druppelvormige langer zijn dan de ronde krijg je toch ronding, maar wat ik al zei, als ik ronde had gekregen was ik ook blij geweest want het is ook zo als je ronde achter de spier krijg krijgen ze toch een druppelvormige afspraak omdat die spier ze iets wegdrukt is mij verteld??

gr sporty

Ja dat is mij inderdaad ook verteld.. dat het dan toch wat naar onder zakt waardoor het onderin meer wordt dan bovenin omdat :)

Dus ik ben eigenlijk wel eens met ronde protheses..Nu nog even zekerheid over: voor/tussen of achter de spier, maar dat zal na mijn gesprek met de PC wel goed komen..

Misschien moet ik mezelf ook niet zo bang maken dat het mis gaat..Ik ben ook nog nooit onder narcose geweest dus waarschijnlijk speelt dat onbewust ook wel mee haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ben ik weer,

Ik kan je zeggen dat onder narcose echt helemaal niet eng is, je denkt aan wat leuks, en valt in slaap en toen ik deze x wakker werd, was gewoon heerlijk nergens last van (normaal heel misselijk) maar echt nergens last van, en dat vond ik toch wel een pré.....

Hoop dat je er voor je zelf snel uitkomt!!!!

kwa rond of druppelvormig?

gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

ik zal 400 CC ronde, achter de borstspier laten doen. Mijn schoonzus heeft dit ook, en man, zij heeft toch mooie zachte borsten hoor!

Mocht er eens aan voelen :D

Ik wil vooral niet zo snel hangers krijgen en de silicone zo min mogelijk zien zitte qua randen enzo..

Er is hier iemand op het forum van een moderator denk ik, die ook achter de spier heeft en amai mooi hoor! :D

Weet zelf het uiterlijke verschil en /of verschil in voele niet zozeer.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne doen dit als ik huppel :1bouncingboobs: haha en na 3 weken! Ik heb nog niet geprobeerd om echt kracht te zetten, omdat ik het nog niet durf om dingen te tillen omdat het nog niet mag ook :).

Ik denk dat als je twijfelt tussen voor of achter de spier, dual plane een mooie tussenweg is :) als ik mijn armen omhoog doe ofzo of aanspan gaan mijn borsten niet meebewegen, blijven lekker hangen en vervormen niet :P

Ik had van mezelf wel een c cup, misschien dat het ook wel uitmaakt of je genoeg eigen weefsel hebt of niet, ik kon namelijk ook voor de spier nemen, maar heb dan uiteindelijk toch naar de chirurg zijn advies geluisterd :) twijfelde ook enorm hoor meid!! maar heb uiteindelijk naar chirurg geluisterd en helemaal happy ermee! :) succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne doen dit als ik huppel :1bouncingboobs: haha en na 3 weken! Ik heb nog niet geprobeerd om echt kracht te zetten, omdat ik het nog niet durf om dingen te tillen omdat het nog niet mag ook :).

Ik denk dat als je twijfelt tussen voor of achter de spier, dual plane een mooie tussenweg is :) als ik mijn armen omhoog doe ofzo of aanspan gaan mijn borsten niet meebewegen, blijven lekker hangen en vervormen niet :P

Ik had van mezelf wel een c cup, misschien dat het ook wel uitmaakt of je genoeg eigen weefsel hebt of niet, ik kon namelijk ook voor de spier nemen, maar heb dan uiteindelijk toch naar de chirurg zijn advies geluisterd :) twijfelde ook enorm hoor meid!! maar heb uiteindelijk naar chirurg geluisterd en helemaal happy ermee! :) succes !

Heb je er veel last van gehad? hoor allemaal dat dual-plane veel meer last hebt/langer herstel dan boven de borstspier (wat ook wel logisch klinkt)

Ja niet dat ik daar mijn keuze op ga baseren hoor haha, wil gewoon het beste idd (ga het allemaal nog eens aan mijn pc voorleggen) om zeker te zijn van mijn keuze.

vind het echt spannend! Al duurt het nog 2,5 maand hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
ik krijg 7 februari dual plane, maar na het lezen van dat je je kracht kan verliezen begin ik nu ook te twijfelen haha, maar ik ben zo bang met voor de spier dat je randen gaat voelen en zien groetjes

Hoihoi,

en en en...hoe is t gegaan en hoe zijn ze geworden??

Groetjes Kaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual-plane en vind ze nu na 17 dagen al lekker zacht aanvoelen ;) Plus ze bewegen al iets mee zelfs als ik zonder kliniekbeha dus naakt rondstap.. Ik wist het ook net als jij niet goed qua plaatsing, maar ik heb mijn wensen met foto's getoond en verbaal ook nog eens uitgelegd, en op basis daarvan heeft de plastische chirurg de plaatsing ook bepaald voor mij en het profiel.. Heb ook gevraagd waarom niet voor de spier, en waarom er niet volledig achter.. En heb hier ook gegronde antwoorden op gekregen, mijn pc vond dat bij voor de spier de borsten na verloop van tijd enorm gaan hangen, en er volledig achter is dan niet zo natuurlijk, en dual-plane is het natuurlijkste vind hij en gaat niet hangen.. sinds een stuk van de prothese vast zit vanboven, en de prothese vanonder los zit :) Ik zou je wensen uitleggen op je consult gewoon en je daar verderop ook op baseren, wat jouw plastisch chirurg jou aanraad om jou het resultaat te geven dat je wenst. Bij sommige meiden is voor de spier bijvoorbeeld enorm mooi, bij anderen niet. Bij anderen is achter de spier echt super, bij anderen dan ook weer niet. Ik zou op het advies gewoon afgaan, en gelijk ook vragen waarom ze voor die methode bij jou zou opteren :)

Hoihoi,

nog een paar weekjes en dan is het ook zo ver voor mij, ben erg benieuwd wat de arts me aanraad. Dank zij dit forum heb ik al wel een idee wat ik wil.

Groetjes Kaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Blijft altijd lastig he wat nou het beste is voor jouw lichaam. Vaak hebben artsen ook een voorkeur voor een plaatsing. Meesstal weet een ervaren arts wel wat het mooist staat bij jou.

Ik wil wel mee geven dat bij dualplane of achter de plaatsing de borsten ook kunnen gaan hangen, of laat ik zeggen de elasticiteit gaat uit je huid waar je dan kans op hebt is dat je implantaten op dezelfde hoogte blijven zitten en je huid eronder gaat hangen. Dit zal bij jonge meiden nog niet zo snel gebeuren omdat de huid nog jong is en vol elasticiteit. Dit is wat mijn arts aan mij heeft vertelt. Elke plaatsing heeft voor en nadelen.

Ik wil je in ieder geval veel succes wensen met je consult en je operatie. ben benieuwd wat het gaat worden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.