Ga naar inhoud

voor, achter of tussen de borstspier plaatsen?


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

op 7 maart heb ik mn consultatie bij de Wellness Kliniek en een dag later de operatie maar ben er nog steeds niet over uit of ik de pothese boven, onder of tussen de borstspier 'moet' laten plaatsen. Wie oh wie kan bij hiermee van info voorzien?

Groetjes Kaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bij mij viel er niet te kiezen: boven de spier wordt enkel gedaan als je genoeg borstweefsel van jezelf hebt en dat had ik niet ( anders zou je de randen zien).

Dus denk dat je arts je daarin wel zal adviseren.

Leuk dat je zo snel kan, een nachtje goed nadenken tss 7 en 8 maart over het aantal cc zou ik zo zeggen!

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had in eerste instantie voor dual plane (tussen de spier) omdat ik dacht dat ik te weinig weefsel had ik ook niet anders kon. Onder de spier wilde ik niet omdat je dan het minst bewegelijkheid heb en ze schijnen dan erg hard te blijven.

Maar omdat ik veel sport, en gelezen heb dat je bij dual plane kans heb dat je je kracht nooit meer terug zou kunnen krijgen, was ik een beetje bang voor dual plane. Na overleg met de pc bleek voor de spier wel heel goed mogelijk te zijn bij mij en hij stelde voor om dit te doen. Ik was zo bang voor randen, maar die zie je helemaal niet... terwijl ik echt ribbetjes heb. Je kunt foto's zien in mn album!

Succes met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bij mij viel er niet te kiezen: boven de spier wordt enkel gedaan als je genoeg borstweefsel van jezelf hebt en dat had ik niet ( anders zou je de randen zien).

Dus denk dat je arts je daarin wel zal adviseren.

Leuk dat je zo snel kan, een nachtje goed nadenken tss 7 en 8 maart over het aantal cc zou ik zo zeggen!

Veel succes

Ik denk dat ze mij dat ook gaan adviseren ivm niet genoeg borstweefsel. Waar en wanneer heb jij t laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had in eerste instantie voor dual plane (tussen de spier) omdat ik dacht dat ik te weinig weefsel had ik ook niet anders kon. Onder de spier wilde ik niet omdat je dan het minst bewegelijkheid heb en ze schijnen dan erg hard te blijven.

Maar omdat ik veel sport, en gelezen heb dat je bij dual plane kans heb dat je je kracht nooit meer terug zou kunnen krijgen, was ik een beetje bang voor dual plane. Na overleg met de pc bleek voor de spier wel heel goed mogelijk te zijn bij mij en hij stelde voor om dit te doen. Ik was zo bang voor randen, maar die zie je helemaal niet... terwijl ik echt ribbetjes heb. Je kunt foto's zien in mn album!

Succes met de keuze!

Heb je anatomisch gevormde of ronde? Silicone? Ik zal even bij je album gaan kijken. Want idd voor de randen ben ik ook bang, heb ook ribbetjes en dus weinig borstweefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je anatomisch gevormde of ronde? Silicone? Ik zal even bij je album gaan kijken. Want idd voor de randen ben ik ook bang, heb ook ribbetjes en dus weinig borstweefsel.

Ik heb ook nog ronde protheses. Ik wilde namelijk ook vulling bovenin. en deze pc doet bij een lift bijna altijd ronde omdat anatomische hang benadrukt. Ik was er bang voor randen, hij heeft de protheses tussen de spier en het spiervlies in gezet, weet niet of dit altijd zo is, maar ik had een heel mooi dik vlies had de pc het over.

Ik wil vanavond weer nieuwe foto's maken, ben nu 3,5 week po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog ronde protheses. Ik wilde namelijk ook vulling bovenin. en deze pc doet bij een lift bijna altijd ronde omdat anatomische hang benadrukt. Ik was er bang voor randen, hij heeft de protheses tussen de spier en het spiervlies in gezet, weet niet of dit altijd zo is, maar ik had een heel mooi dik vlies had de pc het over.

Ik wil vanavond weer nieuwe foto's maken, ben nu 3,5 week po.

Ben benieuwd naar je foto's.

Duurt nog even voor mn operatie.

Ben erg benieuwd wat de pc adviseert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het kan zou ik zeker voor gaan!!

Beweegt mooi me en is altijd was zachter als dual of achter.

Kan dit niet zeker voor dual gaan is een mooie tussen weg :D

Het is zeker mooier als het meebeweegt, ik zal het ook af laten hangen van wat de pc zegt, maar ga tot die tijd allerlei info verzamelen, jij hebt ook voor neem ik aan?

Ik wou bij je albums kijken maar heb een wachtwoord nodig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog ronde protheses. Ik wilde namelijk ook vulling bovenin. en deze pc doet bij een lift bijna altijd ronde omdat anatomische hang benadrukt. Ik was er bang voor randen, hij heeft de protheses tussen de spier en het spiervlies in gezet, weet niet of dit altijd zo is, maar ik had een heel mooi dik vlies had de pc het over.

Ik wil vanavond weer nieuwe foto's maken, ben nu 3,5 week po.

en alles gaat goed? ben zo benieuwd hoe t bij mij wordt, misschien moet ik even gaan fotoshoppen om zo te kijken wat het kan worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb zelf dual-plane ;)

Had helaas te weinig weefsel voor voor :(

Ja klopt!! Anders kan iedereen spieken hihi

Hahaha, ja gelijk heb je, maar ben nu wel nieuwsgierig naar je foto's. Ga steeds meer denken aan de dual-plane mogelijkheid. Heb je silicone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb ze achter de spier en dat voelt echt goed, ik heb niks dat verandert als ik mijn spier aanspan....denk dat je pc wel weet wat die doet, en daar moet je op vertrouwen, wat wel eens moeilijk is zeg ik eerlijk!!

Veel succes,

Gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaaa, welkom hier!

Ik heb de plaatsing e.d. overgelaten aan de expertise van mijn PC. Aan de hand van mijn wensen en voorbeeldfoto's die ik hem liet zien over mijn verwachtingen van het eindresultaat, heeft hij besloten dat het anatomisch en dual plane moest worden. Ik ben er tot nu toe heel erg tevreden over, maar ik weet natuurlijk nog niet wat het eindresultaat gaat worden. Daarvoor is mijn operatie nog te kort geleden. Ik was ook bang dat ik mijn kracht niet zou terugkrijgen na dual plane want dat had ik ook ergens op internet gelezen. Mijn PC was van mening dat als de dual plane professioneel en met zorg wordt uitgevoerd, absoluut geen sprake mag zijn van krachtverlies. Kijk anders ff onder dit linkje met een filmpje over dual plane: http://www.mrumarkhan.com/video

Voor wat betreft je consult: schrijf alle vragen die je hebt op en neem deze mee naar je consult. Domme vragen bestaan niet! Je hebt het hier immers niet over het aanschaffen van een krop sla...

Succes op 7 maart en probeer ook een beetje vertrouwen te hebben in de expertise van je PC...

Lieve groet Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual-plane en vind ze nu na 17 dagen al lekker zacht aanvoelen ;)

Plus ze bewegen al iets mee zelfs als ik zonder kliniekbeha dus naakt rondstap..

Ik wist het ook net als jij niet goed qua plaatsing, maar ik heb mijn wensen met foto's getoond en verbaal ook nog eens uitgelegd, en op basis daarvan heeft de plastische chirurg de plaatsing ook bepaald voor mij en het profiel..

Heb ook gevraagd waarom niet voor de spier, en waarom er niet volledig achter.. En heb hier ook gegronde antwoorden op gekregen, mijn pc vond dat bij voor de spier de borsten na verloop van tijd enorm gaan hangen, en er volledig achter is dan niet zo natuurlijk, en dual-plane is het natuurlijkste vind hij en gaat niet hangen.. sinds een stuk van de prothese vast zit vanboven, en de prothese vanonder los zit :)

Ik zou je wensen uitleggen op je consult gewoon en je daar verderop ook op baseren, wat jouw plastisch chirurg jou aanraad om jou het resultaat te geven dat je wenst.

Bij sommige meiden is voor de spier bijvoorbeeld enorm mooi, bij anderen niet. Bij anderen is achter de spier echt super, bij anderen dan ook weer niet. Ik zou op het advies gewoon afgaan, en gelijk ook vragen waarom ze voor die methode bij jou zou opteren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi met mij gaat het goed.

Heb nu gewone bh's aan :43: Was wel een beetje eng in het begin, s'nachts heb ik mn sport bh nog aan.

Mijn Borsten bewegen heel natuurlijk mee als ik loop, ook als ik voorover hang lijken ze net echt, hihi. Het enigste wanneer je bij mij de prothese ziet, is als ik mn beide armen helemaal omhoog strek in mn naakie.

Ook als ik op mn rug lig vallen ze naar buiten, alleen staat er toch nog 2 bulten, dus in de sauna ga ik niet meer liggen ;) dit valt me wat tegen, maar op zich wel logisch want mijn eigen weefsel zit boven de prothese, dus de prothese zorgt ervoor de de borst omhoog blijft staan. Maar ach, als dit het enigste is..... :42: Ik ben er super blij mee, ben ook al wezen sporten na 3,5 week, en had geen last van mijn borsten (alleen van mijn conditie)

`Ben je al bij een pc geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb ze achter de spier en dat voelt echt goed, ik heb niks dat verandert als ik mijn spier aanspan....denk dat je pc wel weet wat die doet, en daar moet je op vertrouwen, wat wel eens moeilijk is zeg ik eerlijk!!

Veel succes,

Gr Sporty

Hoi,

klopt helemaal, ik ben geen pc dus moet vertrouwen op wat hem het beste lijkt, ik zal mn ' wensen' doorgeven aan hem en dan komen we er samen vast wel uit, duurt nog een aantal weken maar 7 maart is al gauw....

Greets Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi met mij gaat het goed.

Heb nu gewone bh's aan :43: Was wel een beetje eng in het begin, s'nachts heb ik mn sport bh nog aan.

Mijn Borsten bewegen heel natuurlijk mee als ik loop, ook als ik voorover hang lijken ze net echt, hihi. Het enigste wanneer je bij mij de prothese ziet, is als ik mn beide armen helemaal omhoog strek in mn naakie.

Ook als ik op mn rug lig vallen ze naar buiten, alleen staat er toch nog 2 bulten, dus in de sauna ga ik niet meer liggen ;) dit valt me wat tegen, maar op zich wel logisch want mijn eigen weefsel zit boven de prothese, dus de prothese zorgt ervoor de de borst omhoog blijft staan. Maar ach, als dit het enigste is..... :42: Ik ben er super blij mee, ben ook al wezen sporten na 3,5 week, en had geen last van mijn borsten (alleen van mijn conditie)

`Ben je al bij een pc geweest?

Ik ga 7 maart voor consultatie en dan dag erna voor de operatie, mooi snel achter elkaar hahaha, maar ik kom uit t noorden van het land en ik ga er vanuit dat ik tegen die tijd genoeg info heb. Ben ook al naar een andere pc geweest hier in t noorden. Daar ook gepast dus een idee heb ik zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg 7 februari dual plane, maar na het lezen van dat je je kracht kan verliezen begin ik nu ook te twijfelen haha,

maar ik ben zo bang met voor de spier dat je randen gaat voelen en zien

groetjes

Hoi,

ik krijg als advies om het grotendeels vd pc af te laten hangen, uiteraard geef je je eigen wensen door maar de pc heeft er het beste kijk op en kan je het beste van info voorzien. Ik ga dit advies ook opvolgen.

Ik ga een maand later onder t mes.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 april mijn afspraak staan. Voor nu heb ik een kleine B en we hebben besproken om voor 275CC (achter de borstpier te gaan)

Sinds een aantal dagen slaan de twijfels toe..ik hoor namelijk heel veel verschillende verhalen over voor/achter de spier plaatsen..

Ik wil niet dat ik 2 bollen krijg die hartstikke strak gespannen staan (dit gebeurd toch als je het achter de spier laat plaatsen)? Maar ben ook weer bang dat als ik het voor de spier laat plaatsen ze sneller gaan hangen..

Heeft iemand ervaringen/tips voor mij? Ik vind het zon moeilijke beslissing, aangezien het toch over veel geld en je lichaam gaat.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.