Ga naar inhoud

hoe is het voor je partner ...


Aanbevolen berichten

lieve dames !

Zelf heb ik in april 2011 een Bvk laten doen en ben erg tevreden en heb er geen lasten meer van. Maar wou toch graag wat met jullie delen en misschien herkennen sommige zich hierin.

Zelf ben ik nooit 100 % happy geweest met mijn groote bos hout voor de deur, dus dat ik er littekens voor terug zou krijgen had ikzelf niet zoveel moeite mee...

Mijn vriend heeft me enorm gesteund om het te laten doen dus daar was ik erg blij mee (ook al vond hij het wel een mooi plaatje wat dan een beetje verknipt zou worden.) Eenmaal de operatie achter de rug wat ik enorm spannend vond want je weet niet wat je ervoor terug krijgt. Heb lang het gevoel gehad dat het niet mijn borsten waren na ong 3 maanden heb ik ze geacepteerd als de mijne :D

Nu het al weer een tijd achter de rug is had ik het laatst met mijn vriend er weer over en toen liet hij wel blijken dat hij er wel veel moeite mee heeft gehad (met de littekens) hij was in het begin erg geschrokken en heeft een lange tijd nadat alles genezen was ook nog wel last van gehad hij kon de littekens moeilijk accepteren . . .

Ik wil hier graag mee zeggen dat het denk ik heel belangrijk is dat je je partner er ook geestelijk op voorbereid hoe je mooie borstjes er gaan uitzien (ook al staan ze er compleet achter)

hoor graag als andere ook deze ervaring hebben gehad :)

liefs maya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man heeft er totaal geen problemen mee. Hij zegt steeds "wat zijn ze mooi geworden".

Zelf zeg ik dan steeds van "ja, als je tussen de littekens doorkijkt" .Ik denk dat ik zelf er nog meer "problemen" mee heb, met de liitekens. Ach, problemen kan ik het niet noemen....ik ben al lang blij dat ik van een cup 75H naar een 75C/D ben gegaan.

Misschien komt het omdat mijn man zelf ook een enorm litteken dwars over zijn buik heeft dat hij het niet erg vindt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg ook steeds hoe ie ze vond en hij zei er niet veel over en vond alles goed wat ik deed en stond er 100% achter, maar aanraken wilde hij ze nog niet.

Tot gister, HOERA, hij zei dat ie wel ff moest wennen aan het formaat, eerst waren het tuurlijk 2 handen vol aan 1 kant en nu nog maar 1 hand vol.

Heb er maar een grapje overgemaakt dat het zo gevoelt zou hebben als ie vreemd was gegaan, zulke vreemde borsten in zijn hand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man heeft vanaf het problemen gehad met het feit, littekens... Voor de operatie. Ik overwoog een bvk, na het vele afvallen is het een lift met protheses geworden. De littekens interesseerde mij helemaal niet, was zo ontevreden met mijn borsten.

Nu na de operatie vallen de littekens enorm mee voor hem, hij heeft er helemaal geen moeit mee en vind dat de pc erg mooi heeft gemaakt. Hij heeft ook gezien hoe ongelukkig ik was, en hoe gelukkig ik nu ben. Als ik er blij mee ben is hij het ook.

Dus hier is het heel erg meegevallen. Nu moet ik ook zeggen dat de pc er mooi heeft gehecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik wel geen bvk gehad maar ook mijn mannetje is erg blij!

In het begin vond ie het wel eng want ze waren wat hard maar nu hoor ik hem steeds zeggen hoe mooi hij het vind :D

Hij ziet dat ik er ook beter door in mn vel zit en dat doet hem ook veel

Mijn litteken vind ik zelf niet mooi geworden maar vriendjelief vind het goed, wat zijn ze toch lief he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Mijn man stond volledig achter de operatie omdat hij ook wel wilde dat ik van de klachten af zou komen. Maar hij was wel erg gesteld op mijn grote borsten dus tegelijk vond hij het ook jammer. Nu zit ik een week na de operatie en hij vind het eng om naar te kijken. Ikzelf vindt ze prachtig en ben zoooo blij. Hij zegt er weinig over en ziet nog vooral de wonden die ik heb.

Ik hoop dat hij ze straks volledig kan accepteren en me ook weer mooi gaat vinden. Sowieso is het belangrijk om hierover te blijven praten met je partner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor steeds als ik zeg pfff wat zijn ze nog groot, nee ze zijn echt klein! Verder heb ik van te voren goed gechecked of hij de wondverzorging in het begin op zich wilde nemen omdat ik er niet zo goed tegen kan. Denk wel dat je in het begin meer een patient bent dan partner. Maar goed dat zalook wel overgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ja onze partner, die zijn er uiteindelijk van heel nabij bij betrokken.

ik had een BV.

een eerste maal van niets naar een Bcup ... mijn man was blij , maar het hoefde niet, maar hij gaf aan dat hij ook niet meer terug wilde naar wat het was geweest ..., maar mooi waren ze niet.

en toen bleken het nog PIP's, dus een 2de keer onder het mes

het is nu een Ccup. mijn mannetje heeft wat last met de grootte. hij vindt ze te groot en ze voelen ook wel hard, maar de vorm is wondermooi ...als hij me ziet, dan smelt hij, maar er aankomen, dan zie ik dat hij toch wat moeite heeft ... het voelt hard

we willen niet meer terug naar wat het is geweest (helemaal niets, en na 1ste BV onnatuurlijke en lelijke borsten), dus we zijn blij en leren ons verzoenen en ik hoop nog steeds dat ze wat zachter worden - maar vrees ervoor aangezien ik geen eigen huidweefstel had, dus geen borst had- , maar hoop wel dat ik wat meer gevoel krijg, want dat heb ik nog steeds niet :-(

mar uiterlijk, onder kledij , in een topje, ..... zijn we heeeeeeeeeeel gelukkig

smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk onderwerp! Ik heb een (lolly vormige)lift met prothesen gehad, met dus ook redelijk zichtbare littekens. Ik heb hiervan samen met mijn vriend veel foto's bekeken op internet ter voorbereiding. Ik vond het heel belangrijk dat hij wist hoe het er ongeveer uit kwam te zien. Ik heb hem ook foto's van kort na de operaties van deze vrouwen laten zien. Hier schrok hij in het begin wel van maar begreep dat dit tijdelijk is. Toen ik zelf geopereerd was (wat er al snel erg netjes uitzag) viel het hem erg mee! Daarnaast heb ik hem ook betrokken bij het maken van foto's, het wisselen van de pleisters etc. Hierdoor wen je samen langzaam aan de nieuwe borsten. Hij is net als ik erg blij met het resultaat ondanks dat hij mijn toenmalige borsten ook prima vond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.