Ga naar inhoud

Crisie : 2 februari 2012 : Dr. Damen : Hair and Beauty Clinic: Hasselt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Gaat zeker goed komen !!! heel veel succes en kijk uit naar je verslag...Ik vind ze echt groot genoeg, mijn vriend zegt wel hadden wel groter gekunt ha ha maar ik moet er mee lopen ben nogal een sport typje en loop heel veel hard en dan te grote borsten lijkt me helemaal niks vandaar!!

fijne avond gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me inderdaad niet handig Sporty van die big boobs met sporten, hihi.

Ik denk dat 350cc voor mij ook wel genoeg is, maar mijn vriend vond 400cc ook wel behoorlijk aantrekkelijk. Mannen......hahaha.

Gelukkig heb ik al mijn dagen tot 2 februari bomvol gepland, dus de tijd gaat nu lekker snel voorbij.

Ik begin me zelfs af te vragen wanneer ik in dit drukke schema tijd heb voor de laatste grote poetsbeurt.

Het enige waar ik tegenop zie is dat ik 6 weken niet mag zwemmen. Ik ben sinds kort twee keer in de week aan het zwemmen en word steeds fanatieker. Vroeger sporte ik altijd veel, maar na mijn rugoperatie 4 jaar geleden was de klad er een beetje ingekomen en de kilo's eraan gevlogen. Nu ben ik in korte tijd 6 kg. afgevallen en weer happy met het bewegen. Ach, als ik maar goed op mijn eten let als ik ben aan het 'revalideren' dan moet het goed komen. Denk wel dat ik alvast een abonnement ga aanschaffen voor over 2 maanden, zodat ik in ieder geval een stok achter de deur heb om weer te beginnen met zwemmen (zodra het mag en kan dan).

Ik heb trouwens naar je foto's gekeken. Wat heb jij een ontzettende mooie slanke en gespierde buik! Ook de maat van je boobies vind ik hartstikke mooi en natuurlijk!

Wanneer ga je weer beginnen met werken? Heel veel succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed middag Crisie,

Bedankt voor je bericht, Ik ga volgende week woensdag weer werken en er staan voor de donderdag alweer 6 sessie!! Dus dat weer aan de bak, heb er ook echt weer zin in! Voor vrijdag moet ik de hele dag BHV cursus herhaling dan wel uitkijken want ik kan echt nog geen kracht zetten volop helaas, dus goed meekijken dan maar!! Ga ook volgende week weer rustig joggen heb daar zo,n zin in, ben nu alweer elke dag aan het fietsen sinds maandag weer boodschapje op de fiets enzv. Net ook even een witte bh gekocht bij hunkemoller, had 75/d aangedaan en moest toch naar een E cup, die hadden ze niet dus toen maar 80/D zit op het laatste gaatje maar dan moet ik natuurlijk die witten meenemen geen geduld weer??? Maar wil van het weekend een straks wit blousje aan en dan moet je dus echt een witte bh hebben ja toch?? Hi hi meteen leuke slip en string bij gekocht dus helemaal blij.....

Heerlijk voor je dat zwemmen en zeer zeker goed voor je spieren en dat je er ook 6 kilo door bent afgevallen helemaal super. Ik ben niet zo,n zwem typje ik loop heel veel hard, dus daar ga ik weer mee beginnen zondag .....kijk er echt naar uit! En dank je wel voor het complment van mijn buik, ze hadden ook gezegd toen ik was geopereert dat ik een sixpack heb, dus als al het vocht weg is komen mijn buikspiertjes weer te voor schijn, en dat vind ik wel leuk niet te, maar dat je het een klein beetje zie vind ik wel mooi!!!

Fijne dag nog en tot horens,

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sporty: vind je sixpack nu al goed zichtbaar hoor!!! En dat van per se die bh moeten hebben en desnoods maar in een andere maat kan ik me helemaal voorstellen, hahahahaha. Zal wel supermooi staan een witte blouse met je nieuwe boobs en super platte buik!

Wel heftig hoor meteen 6 sessies! Zal wel weer ff wennen zijn hè? Of kom je weer gemakkelijk in dat ritme? Wens je in ieder geval vee succes!

Liefs Crisie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 7 nachtjes slapen!!!! :27:

En om dat te vieren heb ik vandaag kunstnagels laten zetten, hihi.

Nog lekker een keertje zonnebanken, zaterdag nog even fijn naar de kapper en dan ben ik er echt helemaal klaar voor.

Of zoals mijn moeder het zegt: ik ben mezelf volledig in de revisie aan het gooien! :154:

Moet ik natuurlik niet vergeten om tussen die verwenmomenten door ook alvast het huis een grote beurt te geven. Vriendlief moet dat de komende weken nog lang genoeg doen.

Alleen de gedachte aan 'n boobies geeft me al een supervrouwelijk gevoel. Hadden jullie dat ook? Ben er zoveel mee bezig dat het iedere keer weer gek is om me met mijn eigen kleine borsten in de spiegel te zien.

Dit weekend ga ik voor de laatste keer stappen zonder borsten. Ook een raar idee.We zijn al een jaar niet meer gaan stappen en nu toevallig net het weekend voor mijn bv.

Ben al alles aan het indelen naar gebeurtenissen voor mijn bv en na mijn bv, haha. Pff, volgens mij wordt het tijd dat ik boobies krijg en er niet meer zo mee bezig ben ;)

Fijne avond allemaal :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

T is inderdaad niet te geloven hoe het soms naar een obsessie begint te neigen hé!

Zeker als t zo kortbij wordt!

Hopelijk valt alles goed mee en ben je volgende week deze tijd superblijjjjjj

Veel aftelgenot,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Crisie

Nog een paar dagen, dan mag je al!!! Helemaal te gek.

Wordt je al nerveus, of ben je er redelijk nuchter onder? Zelf krijg ik er alleen maar meer n meer zin in, kan me niet snel genoeg meer gaan.

Denk ook bij alles automatisch aan boopies hahaha

Eind feb ben ik jarig > dan heb ik boopies

In mei lekker op vakantie > met mijn boopies

Wat doen we met koninginnedag? Geen idee,maar ik heb dan wel boopies

4 feb een bruiloft > jammer an heb k mijn boopies nog niet

Hahahaha boopies beheersen momenteel mijn leventje. Maar ja, dat mag toch best wel:)?

Ik ga je in de gaten houden hoor de komende tijd.

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Grande: gek genoeg ben ik helemaal niet nerveus! De tijd kon me niet snel genoeg gaan en nu komt het opeens heel snel dichterbij.

Heb ook nog potjandorie een hele drukke agenda tot mijn bv, dus weet niet eens wanneer ik de grote poets moet houden en de strijk moet wegwerken, haha. Nou ja, vriend lief moet ook iets over hebben voor mijn boobies hè ;) hihi.

En heel herkenbaar hoor: alles indelen in een periode voor de boobies en een periode na de boobies.

Zojuist waren we bij m'n oma op bezoek en die weet nu ook dat donderdag haar achterkleinkinderen worden geboren :D

Was niet de bedoeling, maar mijn moeder versprak zich. Ach ja, schaam me er niet voor!

Enne, ik ga jou ook volgen hoor!!!!

Liefs,

Crisie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auw, auw, auw!!! :24: Dit gaat echt niet goed.

Ik heb me toch opeens een pijn aan mijn ribben rechts, zomaar opeens en geen kinderachtige pijn hoor, pfff....

Gisteren had ik ook opeens heftige buikpijn. En ik maar roepen dat ik niet zenuwachtig ben. :D

Kennelijk onbewust toch wel een beetje :s

We zijn gisteren nog gaan shoppen voor carnavalspakjes. Eenmaal alles gekocht bedacht ik me dat ik dan pas 2 weken po ben, dus carnaval vieren zal er waarschijnlijk niet in zitten, haha. :44:

Nu ik hier zo zit te typen begint wel de angst voor de operatie te komen hoor. Heb natuurlijk geen flauw idee wat mij te wachten staat. Ondanks dat ik hier al vele operatieverslagen gelezen heb. Ben zo benieuwd hoe mijn borsten eruit gaan zien en of ze bij me gaan passen. Ik ken natuurlijk geen ander lichaam dan dit 'platte'lichaam, :106:

Ga maar eens naar mijn werk, afleiding zal wel helpen tegen die pijn aan mijn ribben. En wil vanavond toch ook nog even lekker gaan zwemmen. Voor de laatste keer de komende twee maanden.

Na hoeveel tijd dronken jullie eigenlijk weer alcohol? Volgens de kliniek mag dit al naar 48 uur. En ik wil met champagne op de geboorte van mijn twins proosten, vandaar. Maar wil natuurlijk niet mijn herstel in gevaar brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid toch.

Kan me voorstellen dat het ineens toeslaat hoor!!! Het is toch ook niet niks, je geeft jezelf toch over aan de pc, das best heftig!

Hoe laat ben je aan de beurt??? Ga keihard aan je denken en hou de site in de gaten voor je verslag (en foto's?)

Hoop dat je komende nacht een beetje relaxed doorkomt en dan voor je het weet heb je boopies yeaaaahhhhh.

Ennuh wat dat alcohol betreft. Ligt eraan een beetje aan hoveel je drinkt:) Maar ik weet dat ik zelf 30 dec laatst geopereerd en en mij werd afgeraden om met oudjaar te drinken vanwege het effect van de alcohol zo snel na de narcose. Maar het ligt er ook aan welke pijnstillers je gebruikt, alcohol en pijnstillers is niet zo'n fijne combi!

Vraag er anders morgen gewoon even naar aan de verpleging.

Hee, heééééééééél veel succes morgen:)

Liefs Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames!!!!!!!!! Zodra ik kan zal ik een verslagje typen. En de vóór-foto's zijn zojuist gemaakt :45: , dus die plaats ik komende week nadat ze gecensureerd zijn ;)

Goed nieuws trouwens: de pijn aan mijn ribben is weg! In plaats daarvan nu pijn aan mijn rug, hahahahaha. Begin nu wel zenuwachtig te worden hoor. Niet zozeer voor de operatie op zich, maar meer vanwege het nieuwe lichaam dat ik ga krijgen. Lijkt opeens zo overdreven om borsten te kopen :s

Zal de spanning wel zijn.

De kliniek belde trouwens vandaag dat ik er om negen uur moet zijn i.pv. half tien. Ik vind het prima hoor. Hoe eerder hoe beter :98:

om half zeven opstaan, zodat ik voor de laatste keer met de honden kan gaan wandelen :102: Dat ga ik echt even missen hoor het wandelen met de honden en het knuffelen en spelen. Volgens mij begin ik een beetje emotioneel te worden, hihi.

Na het wandelen voor de laatste keer in een lekker warm bad relaxen dan om acht uur: hup de auto in :D

Begin me nu af te vragen na hoeveel tijd ik mijn haren weer kan wassen? En wanneer kan ik eigenlijk weer strijken? Hmmm, maar eens ff gaan opzoeken hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze!!!!!!!!!!!!! :1bouncingboobs: En geloof me, de tijd is omgevlogen hoor vanaf het aftellen van 6 weken geleden tot nu. Vooral de laatste week is heel snel gegaan.

Ben net thuis, maar probeer alvast een verslagje te typen.

Toch redelijk goed geslapen vannacht, wonder boven wonder, dus vanochtend netjes om half zeven met de honden gaan wandelen en daarna heerlijk relaxed in een warm bad. Uiteindelijk zijn we om tien voor acht vertrokken, waardoor we al om 8:40 uur in de kliniek waren. Paar minuutjes wachten en ik mocht nog wat formulieren invullen en het restant betalen. De zenuwen had ik nog wel redelijk onder controle.

Vervolens mocht ik naar een kamertje om mijn kleren te verruilen voor een operatiehemd en broek en werden er nog wat foto's gemaakt.

Vriendlief mocht in de wachtkamer wachten en kreeg een recept mee om pijnstiller te halen.

Eenmaal omgekleed bedacht ik me dat ik toch nog een keer moest plassen en dit was geen probleem. Daarna naar de ok en daar kreeg ik een drankje om rustig te worden. Het licht ging uit en de radio stond aan. Wel lekker hoor.

Niet lang daarna kwam een verpleegster om een infuus aan te leggen. In de linkerarm lukte dit niet, dus mijn rechterarm moest er ook aan geloven. Niet lang daarna kwam dr. Damen binnen om een mooie tekening op mijn lichaam te maken :D en heb ik nog wat gebabbeld met een verpleegster/zuster terwijl zij een of ander goedje inspoot.

Tja, en opeens was ik wakker! En dr. Damen was nog de laatste hechtingen (denk ik) aan het aanbrengen, maar daar kreeg ik verder niks van mee. Volgens mij heb ik ze de oren van hun kop geluld, want ik kwam niet uitgebabbeld. :44:

Schijnbaar toch weer even ingedommeld, want opeens zat ik in een rolstoel om naar de auto gebracht te worden. In de auto heb ik mijn vriend het hele verhaal wel vier keer verteld, zonder te weten dat ik het al eens had verteld, haha. En bijna thuis viel ik weer in slaap. Dus toen ik wakker gemaakt werd kon ik nauwelijks op mijn benen staan, brak het zweet me uit en had ik braakneigingen :98: . Gauw naar bed dus.

En nu lig ik dus hier. Anderhalf uur na mijn bv mijn verslag te typen, haha.

Pijn begint wel al een beetje te komen hoor, maar kom ik ook wel weer overheen.

En het belangrijkste van alles: ondanks dat ik niet op mijn benen kan staan, ben ik natuurlijk wel al naar mijn boobies gaan kijken. Met al die tape zie je natuurlijk nog niet veel, maar genoeg om te zeggen 'WOW'.

IK BEN ECHT SUPERGELUKKIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En de operatie en verzorging was helemaal top!

Wat een ontzettend lieve en sympathieke mensen daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dames, ik voel me eigenlijk prima. Zolang ik blijf liggen althans. Moest zojuist even naar de wc en dan word ik wel weer draaierig, misselijk en breekt het zweet me uit. Maar zolang ik lig gaat het goed. En dan inderdaad af en toe even slapen. Heerlijk!

Volgens mij heb ik echt de meest idiote dingen verteld toen ik wakker werd in de kliniek en was er geen touw aan vast te knopen :blush: , hahaha. Ach ja, zullen ze wel gewend zijn, hihi.

Heb wel om 13 uur mijn medicatie genomen hoor, want dat is toch wel serieus nodig.

Maar ik ben zoooooooo blij hè! Er zitten opeens twee bobbels! :01:

Trok vanochtend trouwens mijn bh aan en bedacht me toen dat dat natuurlijk totaal geen nut had, haha :97:

Hou jullie op de hoogte en zal wel veel schrijven de komende tijd, want dat leidt lekker af :D

xxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.