Ga naar inhoud

Crisie : 2 februari 2012 : Dr. Damen : Hair and Beauty Clinic: Hasselt


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Langs deze weg wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Crisie, 32 jaar oud en met mooie rondingen, maar niet daar waar ik ze wil hebben :103:

Na 14 (!) jaar wikken en wegen heb ik eindelijk al mijn moed verzameld en ben ik mij gaan oriënteren. Tja, en dan is de stap naar een daadwerkelijke operatie nog maar heel klein :D

Gelukkig reageerden zowel mijn vriend als mijn familie heel positief! Zeker nadat ze mijn echte cupmaat hoorden: 85aa! En daarbij ben ik ook nog eens klein en ietwat flink (1.64 en 69 kg), dus mijn lichaam is totaal niet in proportie. Kun je je voorstellen hoe klein mijn maat was toen ik nog 15 kg lichter was, haha.

Maar goed, 2 februari wordt dè dag!!! Jippie!!! Nog 20 nachtjes slapen!

En tot die tijd ben ik continue op dit forum aan het neuzen, hihi.

Veel succes voor iedereen die nog geopereerd moet worden en een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Pinky,

Tijdens het passen kwam ik uit op 300 cc. Ik vond dit al meteen zó groot dat ik meteen bij de eerste verkocht was. Maar eenmaal thuis begon ik toch te twijfelen. Vooral omdat ik veel lees dat de meesten spijt hebben dat ze niet meer hebben genomen. Dus gebeld met de kliniek en terug gegaan voor een 2e consult. Nu wordt het 350 cc ronde Eurosiliconen, achter de spier. En als ik mij niet vergis een hoog profiel.

Mijn vriend vond 400 cc ook wel erg aantrekkelijk, haha, maar dat leek mij toch weer een beetje te veel.

Ben blij als het achter de rug is, want tot die tijd zal ik toch als iedereen hier blijven twijfelen over het aantal cc's.

Hoe bevallen jouw boobies nu?

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Damen had mij ook 300cc aangeraden, en zei dat dit nog natuurlijk ging lijken, en meer al wat "faker" ging lijken.

Nu ik begon ook te twijfelen over het aantal CC en heb de dag van de operatie zelf nog met hem erover gepraat en hij zei: Als jij meer wil doe ik meer, maar alstublief ik zou het niet doen!

Daarop heb ik maar geantwoord; Oke als je er zo zeker van bent, jij bent de expert, dan volg ik u opinie :D

En zoals ik nu al in verband kan zien is dit genoeg!

Ik vind PERSOONLIJK dat borsten bij dr Damen precies altijd groter lijken dan bij andere PC.

Bv 400CC bij Dr PLovier lijkt het zelfde als 300cc Bij dr damen. Heel raar, maar bij alle foto's al opgevallen. Daarom, mijn 300cc is wel duidelijk zichtbaar! :D

Hoe groot ben je en hoeveel weeg je?

En wat is je maat nu?

Grtzz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind PERSOONLIJK dat borsten bij dr Damen precies altijd groter lijken dan bij andere PC.

Bv 400CC bij Dr PLovier lijkt het zelfde als 300cc Bij dr damen. Heel raar, maar bij alle foto's al opgevallen. Daarom, mijn 300cc is wel duidelijk zichtbaar! :D

Heel herkenbaar!

Niet per se bij dr. Damen, maar alles wat Plovier erin stopt lijkt kleiner te zijn dan hoe dat aantal cc hoort te ogen mijns inziens :P

@ Chrisie, welkom op dit forum!

Je kunt hier wel meer verslagen lezen door dames die ook bij dr. Damen zijn geopereerd, vaak wel bij de Wellnesskliniek in Genk.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkiet!

Ik ben blij dat jij het ook ziet haha :D

Dacht al even dat ik waanbeelden aan het krijgen was :P

Raar eigenlijk he? Want een maat is toch een maat. Misschien komt dit omdat hij andere siliconen gebruikt en een andere vorm ofzo.

Greetz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkiet!

Ik ben blij dat jij het ook ziet haha :D

Dacht al even dat ik waanbeelden aan het krijgen was :P

Raar eigenlijk he? Want een maat is toch een maat. Misschien komt dit omdat hij andere siliconen gebruikt en een andere vorm ofzo.

Greetz x

Misschien dat die cc's meer in de breedte gaan zitten ofzo? Hij plaatst voornamelijk Cereform geloof ik.

Blijft een raadsel hoor, met cc's en borsten :P

Sommige dames zeggen een 75C te hebben vóór de operatie en dat lijkt dan weer totaal niet op mijn 75C (veel kleiner :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

@Pinky: ik heb nu een 85aa en ben 1.64 en 69 kg.

@Parkiet: thx! En heb al veel verslagen gelezen.

Waar ik dus heel bang voor ben is dat de cc's bij mij in de breedte gaan zitten, omdat ik omtrek 85 heb. Vandaar dat ik toch maar voor 350cc heb gekozen. Maar eigenlijk is alles al een verbetering t.o.v. nu. Ik kan echt niet wachten om eindelijk eens een strapless jurk te dragen en mooie kanten bh's! Want die bh's met vulling komen me ook m'n neus uit, hihi.

Sinds kort ben ik aan het zwemmen om wat kilo's kwijt te raken. Na mijn rugoperatie 4 jaar geleden ben ik nl moeten stoppen met intensief sporten en dansen en zo'n 10 kg bijgekomen. Voor m'n borsten niet zo erg.... nu is het tenminste nog een AA, hahaha. Eerst was het nog minder. Maar nu ik aan het zwemmen ben schaam ik mij wel een beetje hoor. Vooral in badpak, want dat heeft geen gevulde cups.

Hoe gaat het met je herstel Pinky?

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chrisie,

Ja ik snap je angst.. Maar denk ook dat 350 cc erg mooi wordt, en als je twijfelt kun je altijd met rijstzakjes proberen thuis!

Het is zeker fijn om eindelijk leuke setjes te passen en een strapless jurk te dragen, ik kijk al uit naar de zomer in bikini :D

Zwem je vaak? Na je operatie mag je dit namelijk een lange tijd niet meer doen! De eerste 6 weken mag je sowieso niet sporten en zwemmen lijkt mij al helemaal gevaarlijk in verband met het intensief gebruiken van je borstspieren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Parkiet, ik weet niet of ik hier op deze plaats op jouw antwoord mag reageren, ik loop hier namelijk nog niet zo lang rond. (en moet nog een voorstel-topic maken :blush: ) maar goed. Ik zet het hier toch maar even neer. Ik ga op 2 feb. naar dr. Malfeyt voor mijn eerste consult en jij hebt het over uitproberen van cupmaat met rijstzakjes. Hoe vergelijk je dan het aantal aanbevolen cc met de grammen rijst? Klinkt misschien een beetje als een vraag van een blondje, sorry, maar ben alleen blond in de zomer... :44:

Is dan cc=gr ?? Dan kan ik alvast eens oefenen thuis haha.

Groetjes, Mariska

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Parkiet: grandioos idee die zakjes met rijst!!! Had wel al gelezen over zakjes met water, maar dat leek me niet zo heel handig.

Ik zwem nu 2 keer per week, maar ik weet dat dat binnenkort niet meer gaat, daarom ben ik ook alvast mijn (vr)eetpatroon aan het aanpassen. Zijn jouw borsten inmiddels helemaal naar wens?

@Mariska: aantal cc komt overeen met ml, dus gewoon maatbeker erbij nemen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoef je je niet blond voor te voelen hoor. Heeft ook even geduurd voordat ik het door had, hihi.

Spannend allemaal hè? Ik was voor mijn eerste consult al zo ontzettend zenuwachtig! Terwijl er dan eigenlijk nog helemaal niks gebeurd.

Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Crisie!

Ooh dat is zeer goed dat je al 4 kg kwijt bent!

Hoe heb je dat gedaan? Door sporten? OF diëten?

Bij mij gaat het redelijk goed. Heb niet veel last.

Enkel aan mijn zij vanboven, staat altijd een erge druk. Precies een superblauwe plek, daar kan je gwn niet aankomen!

Maar het is geen blauwe plek dus snap niet goed waarom die zijkanten pijn doen :D

Woensdag op controle! :)

Wat gaat het nu bij jou juist worden?

Hoeveel cc?

Voor of achter de spier?

Welk profiel?

En wat voor prothesen?

Greetz! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, vervelend dat je nog een beetje een pijnlijke plek hebt. Ben benieuwd hoe je nacontrole verloopt!

Ben afgevallen door een combinatie van zwemmen en op mijn eten letten.

Ik heb nu een AA en wil graag een c-cup.

Het wordt 350 cc high profile Eurosilicone achter de spier, dus ben benieuwd. :1big_boobs:

Ga deze week in ieder geval al een fles champagne kopen om straks de geboorte van mijn tweeling te vieren, hihi.

Grtz en fijne avond nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Crisie!

Met die 350CC kom je zeker aan die C, mss zelfs een D!

Ja zwemmen is de beste sport, zeker voor af te vallen!

Hha ja vergeet maar niet dat je geen alcohol mag drinken de eerste dagen/weken. Omdat dit bloedverdunnend is, en je wondjes anders mss kunnen gaan nabloeden ofzo en dat wens ik je zeker niet toe!

Greetz , jij ook nog een fyne avond!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Nog 13 nachtjes slapen :106:

Gelukkig heb ik wel een goed gevoel bij deze pc i.t.t. de pc van het Lipocentrum in Maastricht waar ik het eerste voor een consult ben geweest.

Aangezien ik op internet niks kon terugvinden over dr. Kroll en het Lipocentrum hieronder een kort verslagje van mijn consult.

Op een zondagavond had ik online een vragenformulier ingevuld prompt had ik maandagochtend 4 gemiste oproepen van het Lipocentrum en had dr. Kroll ingesproken op mijn voicemail voor het plannen van een consult. Beetje vreemd, maar ach... ik heb toch maar teruggebeld voor het plannen van een vrijblijvend consult.

Woensdagmiddag om half drie had ik de afspraak. Even voor half drie kwam ik bij de receptie aan en de receptioniste liep gewoon weg! Na vijf minuten kletsen met haar collega kwam ze terug en kon ik mij melden. Zonder mijn naam te vragen of te vragen voor wie of wat ik kwam werd ik doorverwezen naar de wachtruimte.

Om kwart voor drie kwam er een chirurg in operatiekledij (inclusief haar-, mond-, en schoenkapjes) de wachtkamer binnengestormd, stelde zich voor als dr. Michael en gaf aan dat ik snel aan de beurt was voor mijn operatie! :45:

Een meisje dat al meer dan een uur zat te wachten (zijn patiënte) had hij over het hoofd gezien! En ze zag er toch héél anders uit dan ik!!!

Nog eens 10 minuten later kwam dr. Kroll de wachtkamer binnen, idem dito in operatiekledij, en vroeg of ik de patiënt was. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Uiteindelijk werd ik om ca. drie uur binnengeroepen voor mijn consult door dr. Kroll. En daar was ook weer dr. Michael in zijn operatiekledij. Ik werd verzocht om mijn borsten te tonen en na een beetje meetwerk en kijken in zijn boekje kwam dr. Michael tot de conclusie dat het 325 cc moest worden voor de spier. Ondanks dat ik helemaal niet genoeg ruimte heb (wat ik zelf al vermoedde en werd bevestigd door een andere pc) Maar ik heb dan wel maar een 85aa, maar voor mij vond dr. Michael dat wel genoeg en een bv eigenlijk overbodig, want ik was al mooi genoeg van mezelf. Dus hij raadde een bv af! Toch kreeg ik even een pasprothese in mijn bh gepropt en mijn vriend mocht zeggen wat hij ervan vond. Er was geen spiegel in de kamer, dus zelf moest ik maar gewoon van bovenaf kijken! En hup, weg was dr. Michael weer. Bleef over dr. Kroll.

Deze vroeg meteen wanneer ik geopereerd wilde worden. Hallo? Hebben wij net hetzelfde gehoord? :93: Nou, eigenlijk nog even niet. Moet toch wel even heel goed nadenken hoor. Prima! Zal ik dan alvast het recept voor de antibiotica en jodium meegeven. Recept?

Ja, twee dagen voor de operatie beginnen met antibiotica en de dag en ochtend voor de operatie jezelf helemaal inzepen met een jodiumgoedje! :huh:

Neem het recept maar mee en dan bel je maar voor je datum.

Nou nee, merci hoor. Dacht het toch niet!!!

En toen ik na 20 minuten buiten stond moest dat arme meisje in de wachtkamer nog steeds geholpen worden.

Dussss, ik raad het eigenlijk niemand aan. Tenzij je een amusante middag wilt, maar ik zou zeker niet door ze in me laten snijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Crisie, gefeliciteerd met je datum! Wat fijn dat het er na al die jaren toch van gaat komen. Die 350cc wordt vast heel mooi. Ik heb zelf 345cc anatomisch en ik ben er tot nu toe superblij mee. Haha, wat een verhaal zeg over dat lipocentrum... Zooitje ongeregeld, pfff...

T is nog even aftellen, maar voor je het weet is het zover. En de voorpret is ook erg leuk, althans zo heb ik dat ervaren.

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinky,

Gewoon bij dr. Damen. Daar had ik meteen een heel goed gevoel bij. Dus 2 februari in de Hair and Beauty Clinic.

Hoe gaat het met jouw herstel? Nog steeds alles goed?

Grtz!

Ja ik had ook wel een goed gevoel bij Dr Damen.

Met mij gaat alles goed nu. Enkel nog wat steekjes in mijn tepels, en wondjes die wa jeuken, dus niets om me zorgen over te maken!

Heeft Dr Damen jou die 350 CC aangeraden? Of wou hij het liever iets kleiner of groter?

Omdat hij er bij mij niet meer als 300CC wou bijsteken! xX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Faye,

De voorpret is idd ook al erg leuk. Ben echt een paar keer per dag hier op het forum aan het neuzen. Nu begint de tijd wel opeens snel te gaan hoor. Nog 10 nachtjes en dan heb ik boobies, hihi. Kan me er echt helemaal niks bij voorstellen.

@Pinky,

Ik mocht kiezen van dr. Damen. In eerste instantie heb ik voor de 300cc gekozen, maar was aan het twijfelen of dit niet te klein zou uitvallen, dus toch maar 350cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.