Ga naar inhoud

daisy1234 : 29 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

Ben zo druk bezig geweest met allerlei dingen hier te lezen en te bekijken dat ik me vandaag ineens besefte dat ik nog niet het fatsoen heb gehad me even voor te stellen. Excuses ;)

Ik ben Daisy, 25 jaar en wil al jaren een borstvergroting. het ene moment wat meer dan de ander maar dit keer blijf ik erin hangen haha. Ik wil het echt heeeel graag!

Ben me nog aan het orienteren en ben echt super geinteresseerd in jullie ervaringen.

Groetjes Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast twofriends

Hoi Daisy!

Welkom op het forum :) Ik ben een kleine 2 weken geleden geopereerd en heb vandaag een uitgebreid operatieverslag in mijn topic gepost. Dus als je mijn ervaringen wilt lezen kan je die daar vinden. Veel plezier verder op het forum!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daisy!

Welkom op het forum :) Ik ben een kleine 2 weken geleden geopereerd en heb vandaag een uitgebreid operatieverslag in mijn topic gepost. Dus als je mijn ervaringen wilt lezen kan je die daar vinden. Veel plezier verder op het forum!

x

Hey Nadia bedankt!

Ik had net op je profiel gekeken maar ik zie het topic niet staan helaas. Ben ook niet zo heel bekent met forums dus misschien dat het daar aan ligt hihi.

Hoop het in ieder geval wel nog te kunnen lezen want ik ben wel heel erg benieuwd!

Weet jij toevallig ook hoe zo'n operatie te werk gaat qua werk? Of je daar verlof voor moet afgeven of dat je als ziek wordt gemeld of zoiets? Ik heb namelijk werkelijk geen idee en vind het raar om daar nu al op het werk over te beginnen...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ik denk dat je gewoon vrij moet vragen op je werk. Ik ben zelf student en heb mijn bv gepland in de kerstvakantie. Dus heb verder geen ervaringen hoe het te combineren is met werk of iets dergelijks.

Mijn topic kan je lezen als je op mijn profiel bent. Dan zie je links onder mijn foto een rijtje met termen staan. Dan klik je op topics. Dan zie je al gelijk 2 topics van mij verschijnen. De eerst heeft als titel 'prothesen op de spier icm sporten' en het tweede topic is het topic waar mijn operatieverslag instaat. Als je dan op die titel klikt dan wordt je doorgelinkt naar de pagina waar je dat hele topic kan vinden. Je leest nu namelijk alleen mijn eerste bericht in dit topic... Succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo dames, het is inmiddels alweer enige tijd geleden dat ik me hier voor het laatst heb laten zien...

Heb nu eindelijk de knoop doorgehakt en gebeld voor een consult bij de wellness kliniek bij Dr. verdonck. Donderdag 11 april a.s. Spannend!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan ben ik eens benieuwd wat je van het gesprek zal vinden! Heb er zelf heel veel zin in maar ben tegelijkertijd ook behoorlijk bang! Hihi.

Maar heb nu toch echt lang genoeg gewacht dus ik ben echt blij dat de eerste datum al gepland staat.

Is nu nog iets meer dan 2 weken maar dit duurt me eigenlijk al veel te lang. Laat staan als ik dalijk een operatie datum heb ;)

Jij ook heel veel succes alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Wie kan mij helpen? Ik heb 11 april a.s een consult staan bij de wellness kliniek.

Nu ben ik aan het twijfelen of ik van een aa/a naar een B of een C zou gaan.

Wie van jullie heeft er toevallig een borstvergroting gehad en van een AA /A naar een B of C gegaan?

En wie weet wanneer je zo'n bolling boven de borst krijgt? Dat zou ik namelijk liever niet willen...

Hoop dat er dames zijn die me kunnen helpen!!

Groetjes Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daisy,

Ik had zelf ook een AA, 70. Heb 275cc gekregen en zit nu op een 70E, 75 D(met bh's van de hunkemoller). Klinkt best groot, maar ik vind het zelf meevallen als je ze ziet.

Ik heb ze voor de spier geplaatst, bolling valt volgens mij wel mee. Met dual plane heb je daar nog minder last van.

Laat je heel goed voor lichten door je plastisch chirurg, zet al je vragen op papier en volg je gevoel.

Succes de 11e.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daisy!

Ik kwam met hetzelfde verhaal bij mijn plastisch chirurg.

Hij raadde mij aan om een C te nemen, omdat ik anders misschien spijt zou krijgen dat ik ze niet groter had genomen. Boterhammenzakjes vullen met water geeft je wel een beetje het idee van de maat die je het mooist vindt.

Ik wil die bobbel ook niet en dacht zelf dat ik dan voor een anatomische prothese moest kiezen.

Ik heb echter zo weinig borstgroei (75AA) dat het mooier zou worden als ik een ronde prothese zou nemen(dual plane). Ik wordt de 22e geopereerd!

Het verschilt per persoon wat het mooist is. Ik raad je aan om naar het advies van je pc te luisteren! En je kunt ook foto's meenemen van borsten die je mooi vind! Dan krijgt je pc een duidelijk beeld van jou wensen.

Groetjes roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! CC opzich zegt niet zoveel volgens mij. Het gaat meer om de breedte en projectie van het implantaat toch? en het merk. Ik krijg 375 CC van Natrelle achter de spier, hoop op een volle C/kleine D. Ik heb alleen wel een brede omtrek (80/85) dus dat is al anders dan wanneer je omtrek 70 hebt. En als je geen 'bolling' bovenop wil kun je beter anatomische implantaten nemen denk ik. Ligt eraan waar ze geplaatst worden, ik vind ronde vaak ook een heel natuurlijk effect geven als ik foto's zie.

Zou gewoon het consult even afwachten, PC heeft er de beste kijk op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Heel erg bedankt voor je reactie! Heb inderdaad al een hoop vragen op papier staan :)

Heb net je foto's bekeken en het ziet er inderdaad heel goed uit.

Heb van een vriendin bh's gekregen met cup B en C. Heb ze nog niet aangehad maar als ik de grootte van de cups al zie dan denk ik af en toe van wow maar dat is wel groot ;) Komt misschien ook omdat ik de kleine bh'tjes van mezelf gewend ben...

Hoop dat er nog meer voorbeelden voorbij gaan komen zodat ik me goed kan bedenken over de grootte, high of medium profile. Tis natuurlijk geen aankoop die ik kan retourneren als ik er niet tevreden mee ben haha.

Ben zelf ook maar heel smal. Ik wil graag genoeg hebben maar ook weer niet dat het er gigantisch uit komt te zien en het niet meer echt bij de rest van mijn lichaam past.. Tis echt een verschrikkelijk moeilijke keuze...

Groetjes Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daisy! Ik kwam met hetzelfde verhaal bij mijn plastisch chirurg. Hij raadde mij aan om een C te nemen, omdat ik anders misschien spijt zou krijgen dat ik ze niet groter had genomen. Boterhammenzakjes vullen met water geeft je wel een beetje het idee van de maat die je het mooist vindt. Ik wil die bobbel ook niet en dacht zelf dat ik dan voor een anatomische prothese moest kiezen. Ik heb echter zo weinig borstgroei (75AA) dat het mooier zou worden als ik een ronde prothese zou nemen(dual plane). Ik wordt de 22e geopereerd! Het verschilt per persoon wat het mooist is. Ik raad je aan om naar het advies van je pc te luisteren! En je kunt ook foto's meenemen van borsten die je mooi vind! Dan krijgt je pc een duidelijk beeld van jou wensen. Groetjes roos

Dat is inderdaad een goed idee. Kan ik vanavond eens wat bh's gaan vullen ;) Heb inderdaad ook mooie foto's gezien van mensen met ronde implantaten die er inderdaad heel natuurlijk uit zien. Spannend dat je de 22e aan de beurt bent! Zal wel lang duren voordat het eindelijk zover is he ;) Duurt mij al te lang voordat ik naar het consult kan gaan ;) Groetjes Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :)

Ik heb ook een 75a/aa.. 26 april wordt ik geoppereerd in de welness kliniek door dokter Verdonck, hij raadde mij 280/300cc extra high profile aan, ondertussen heb ik me wat meer verdiept hier in het forum en met deze cc's ga ik toch op een volle c cup uitkomen waarschijnlijk.. Dus ik twijfel ook heel erg over de maat. Vind het wel mooi bij andere meiden maar voor mezelf ga ik toch liever iets kleiner, een volle cup bijv. ;)

Liefs riri

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben anderhalve week terug geopreeerd en ik ben van een AA naar een C gegaan, ik had 300 cc gekregen voor de spier en het profiel is + profile

ik heb nu wel een beetje een bolling aan de bovenkant als ik een gewone bh aan trek.. maar dat moet met de maanden wel wat minder worden..

bovendien moet je er rekening mee houden dat je ouder word.. en je lichaam altijd wel wat veranderd in de jaren.. dat is voor mij de reden om geen antomische te nemen.. ik heb foto's in mijn galerij staan kijk maar even

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ga vooral eens op consult :)

Het aantal cc dat geplaatst kan worden is volledig afhankelijk van je eigen borstbreedte! Dat is het eerste waar naar gekeken moet worden. Van daar uit kan gekeken worden welke prothese dan bij jou past en of je voor een medium/high/extra high profile moet gaan. De medium is breder, de extra high heeft meer bolling en meer projectie (volume naar voren)

Ook de gewenste cupmaat speelt dan een belangrijke rol en je voorsituatie, dus welke bhmaat je nu hebt... Het is niet zo dat je zomaar een aantal cc kunt aanvragen ;)

Wil je geen bolling aan de bovenkant, dan zou je bijna moeten kiezen voor een anatomische prothese, maar dan zit je bij Verdonck niet aan het goede adres. Heb volgens mij nog nooit gelezen dat hij dit plaatst. Meestal plaatst hij high of extra high profile achter de spier....

Idd alle vragen op papier zetten en je goed voor laten lichten :)

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :) Ik heb ook een 75a/aa.. 26 april wordt ik geoppereerd in de welness kliniek door dokter Verdonck, hij raadde mij 280/300cc extra high profile aan, ondertussen heb ik me wat meer verdiept hier in het forum en met deze cc's ga ik toch op een volle c cup uitkomen waarschijnlijk.. Dus ik twijfel ook heel erg over de maat. Vind het wel mooi bij andere meiden maar voor mezelf ga ik toch liever iets kleiner, een volle cup bijv. ;) Liefs riri

Ik denk, nadat ik gisteren bh's gepast heb dat een C cup mij het mooiste zal staan maar het is nu verder inderdaad even afwachten wat de pc zelf zegt. Spannend dat je de 26e geopereerd wordt! Ik ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren als ik consult heb gehad, dat ik aan de beurt ben ;) Succes met het aftellen naar de 26e! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee Daisy,


Ik zou inderdaad zoals de anderen zeggen gewoon op consult gaan.

De pc kan je het beste vertellen hoeveel cc je ongeveer nodig hebt voor een bepaalde cup maat. Dit verschilt namelijk echt per persoon.

Ik overweeg ook een borstvergroting. Momenteel zit ik net op 75a, maar ik ga meer richting een aa. Mijn pc adviseerde mij 200cc, anatomisch, dual plane en dan zou ik op een goede B cup zal uitkomen, wat ik prima vind. Ga dus gewoon op je gevoel af!

En probeer de boterhamzakjes. Zij kunnen je een goed idee geven van hoeveel cc je ongeveer wilt :)

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

spannend Gefeliciteerd met je datum! Ik word ook de 29e geopereerd, maar dan bij ACCZ.

Ik krijg waarschijnlijk 360cc dual plane. Ben ook slank (52 kg en 1.73cm). Hoe lang ben jij? Heb nu een AA75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.