Ga naar inhoud

Even voorstellen & 1e consult Bronovo ziekenhuis..


Glam_Lady

Aanbevolen berichten

Hello ladiess, :116:

Ik lees al een tijdje gezellig met jullie mee en het leek me nu toch wel eens tijd om een eigen profiel aan te maken. Aangezien ik precies over 1 week mijn eerste consult heb bij Dr tan in het Bronovo Ziekenhuis lijkt het mij leuk om ook jullie op de hoogte te houden & misschien zelfs andere dames te helpen en voorzien van tips zoals vele van jullie ook mij hebben geholpen. :35:

Nadat ik zoveeel verhaaltjes heb gelezen op dit forum ben ik er wel een beetje uit dat ik een volle C of kleine D-cup wil. Ik heb nu 75A dus ik denk dat dit met 300cc (eurosiliconen, rond & voor de spier) wel moet lukken, wat denken jullie? Wel ben ik nog best jong en niet al te breed gebouwd dus ik hooop dat het allemaal gaat passen! haha.. Ik ben 18 jaar, weeg ong. 55 kilo en ben 1,68 lang. :11:

Mijn moeder heeft 8 jaar geleden een borstvergroting ondergaan & zij heeft tot de dag van vandaag spijt dat ze het nooit eerder gedaan heeft. Ondanks dat ikzelf nog erg jong ben weet ik 10000000 procent zeker dat ik dit echt heeeeeel graag wil & dan maar beter te vroeg dan te laat zou ik maar zeggen hahaa.. Mijn ouders staan gelukkig voor de volle 100 procent achter me en begrijpen waarom ik dit zo graag wil. Ik hoop dat de pc me ook begrijpt en niet zo iets heeft van nou meid je bent nog zo jong jij kan nog wel even wachten :84: . Ik ben het onzeker zijn ook beu en wil net als veel andere vrouwen hier ook trots kunnen zijn op der booobs :59:

Zijn er misschien meer meiden op het forum die op deze leeftijd al een borstvergroting hebben ondergaaan? & hoe hebben jullie dit ervaren? Ook lees ik vaak dat Dr. Tan niet vaak veel cc's plaatst (meestal zo rond de 240), hebben meiden hier ervaring mee? Het moet er wel natuurlijk uit blijven zien maar ik heb dan liever ietsjes te groot dan te klein, want ik hoor ook van veel dames dat ze al snel gewend zijn aan de aantal cc's en dan achteraf liever groter gewilt hadden :1bouncingboobs: najaaa op dit moment zal ik al blij zijn met een beetje tiet haha maar voorlopig moet ik mij nog even zoet houden met jullie leuke verhaaltjes en foto's totdat ikzelf de gelukkig ben :1big_boobs: hoooooww ik kan niet wachten!!

Nou dames alle tips voor komende maandag zijn welkom hoor! :3:

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom op dit forum!

Leuk dat je volgende week je consult hebt, ik ken het Bronovo ziekenhuis niet. Waar zit dat?

300 cc is mooi, maar het kan niet altijd voor de spier!

Alleen als je voldoende weefsel van jezelf hebt.

Ben het helemaal met je eens! Ik was zelf 19 toen ik werd geopereerd en er zijn wel meerdere jonge meiden hier op het forum.

Ik heb zelf maar 230 cc gehad, kwam van een 70AAA en heb nu 70C. Het is heel erg mooi geworden, naturel en niet te groot en ook niet te klein!

Tips voor maandag;

- Al je vragen van tevoren noteren en de antwoorden opschrijven tijdens het gesprek (je verwacht alles te onthouden maar soms vergeet je wat door de spanning en je enthousiasme)

- Doe een bh zonder vulling aan en draag een shirtje in een effen kleur (geen zwart), dit is handig bij het passen

- Vraag naar de voorbereidingen, de dag zelf en de nazorg (welke medicatie aanschaffen, zelf sportbh kopen of krijg je deze mee?, wanneer mogen de hechtingen eruit etc etc)

Veel plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey parkiet,

Bedankt voor je reactie & tips! Daar heb ik zeker wat aan. Echt iets voor mij om alles te vergeten wat de pc zegt haha gelukkig gaat me moeder mee en probeer ik ook het 1 en ander op te schrijven.

230 cc is niet echt veel maar je hebt er een volle C aan over gehouden, daar zou ik erg blij mee zijn. Zo zie je maar weer dat het bij iedereen verschilt, de 1 heeft 300cc nodig voor een volle C en de ander maar 230.

Het Bronovo ziekenhuis zit in Den Haag, aangezien ik zelf ook in den haag woon is dit lekker dichtbij aangezien het blijkt dat de rit naaar huis geen pretje is :(

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan!

Ja ik ben er ook super blij mee! Het speelt wel mee dat ik erg smal ben, naarmate je breder bent heb je wat meer cc nodig voor hetzelfde resultaat.

Ja dat is zeker fijn, ik ben zelf de dag na de operatie naar huis gereden door mijn vriend. Het was te doen maar echt fijn is het natuurlijk niet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had mijn eerste consult ook bij dr Tan en hij deed toen niet aan passen. Als je dat dus wil zul je het mischien wel zelf moeten vragen.

Hij geeft wel meer dan 240cc hoor, hangt er natuurlijk vanaf wat je voor situatie is. Succes.

Gr Fleur

Haay Fleur,

Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat hij mij een mooie volle C kan geven of misschien zelfs een kleine D. Mag ik vragen waarom je uiteindelijk niet voor dr Tan gekozen hebt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Welkom :D

Ik was zelf ook net 18 toen ik mijn bv kreeg en heb er totaal geen spijt van :D

Ik heb met 325 cc dual-plane ronde een 70E bereikt dus denk als je niet zo breed bent/smalletjes dat je met 300 cc op de spier een flinke D bereikt zo ie zo!

Voor de spier kan alleen als je voldoende weefsel hebt maar dit kun je bespreken met je arts!!

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Ha Glam_Lady!

Ik denk dat je met 300 cc zeker wel een mooie c zult behalen hoor! Zeker als je zegt dat je een beetje smal gebouwd ben. En inderdaad voor de spier kan alleen als je voldoende weefsel van jezelf hebt. Ik heb begrepen dat je huid een dikte van 3 cm ongeveer moet hebben wil je de randen van de prothesen niet onder je huid zien... maar dit zal vast allemaal wel tijdens het consult besproken worden. Veel plezier alvast! Dit is je eerste stap richting mooie borsten :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook nog een consult bij de bergmankliniek en de arts daar beviel beter. Ook omdat hij uit zichzelf begon over een borstlift, ik had wel wat hang en dr Tan

had het daar helemaal niet over. Hij is wel een stuk goedkoper dan een kliniek, ik zou ong 2400 euro kwijt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan!

Ja ik ben er ook super blij mee! Het speelt wel mee dat ik erg smal ben, naarmate je breder

bent heb je wat meer cc nodig voor hetzelfde

resultaat.

Ja dat is zeker fijn, ik ben zelf de dag na de operatie naar huis gereden door mijn vriend. Het was te doen maar echt fijn is het natuurlijk niet.

Groetjes

heey parkiet!

leuk om eindelijk is iemand te vinden die ook van mijnleeftijd is :)! ik ben nu 19 en heb vandaag mijn eerste consult gehad in hilversum bij de velthuis kliniek. mijn pc zei dat 295 cc goed bij mij zou passen. maar ik ben bang dat het te groot was want ik wil graag een grote B cup. de prothese word onder de borstspier geplaatst via de dual plane methode, denk je dat dat wat uitmaakt qua grootte?! verder wou ik nog van jouw weten of je veel pijngehad hebt, daar ben ik namelijk bestwelbang voor.

liefs, will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.