Ga naar inhoud

Hoelang nemen jullie verlof na je bv?


Aanbevolen berichten

ja zoupersoonlijkniet ziekmelden eigen keuze een cosmetische ingreep, maar als ik. een complcatie zou krijgen zou ikwel ziekmelden

het is zo lastig omdat je vooraf geen idee hebt hoelang je herstel zal zijn. ik hdb afgelopen week aan de chef (v)) verteld wat er gaat gebeuren en dat als het goed gaat ik eerder wil komen werken.

vind t ook zo zonde van m'n verlofdagen.

sorry voor de spelfouten heb eentablet kado gekregen en probeerdeze nu even uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb licht werk, ik had dus ruim voldoende aan twee weken vrij. Wel was het fijn dan mijn vriend de eerste week vrij was, want ik heb twee kleine kindjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de eerste keer ben ik na 2 weken weer aan de slag gegaan, had ik bureauwerk. Nu tweede keer,ben nu 6 weken po en zit nog in de zw,omdat de huisarts geen enkel risico meer wil nemen. Ik verwacht dat ik met 2 weken weer mag werken.

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend lady voor jou schiet het al op! volgeens mijn pc kan ik na 4dagen. al werken! ben benieuwd..

Daar zou ik niet op rekenen, volgens mijn pc kon ik ook gaan werken na 3 dagen.

Helemaal niet dus, na 3 dagen kon ik nog bijna niks, zelfs de knop van mijn jeansbroek kreeg ik niet dicht.

Heb dus 2 weken verlof genomen, en nog 3 weken ziekte.

Ben gewoon héél bang voor complicaties, want eigenlijk voel ik me vrij goed, amper nog pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oej hadden jullie dan allemaal zoveel pijn? Ik ga wel in ziekteverlof, ik vind dat je dat recht hebt je betaald er tenslotte ook jaarlijks voor en er zijn genoeg andere die veel meer profiteren dan dat, maar ik had eigenlijk maar op 10 dagen maximum 14 dagen gedacht. zou dit dan veel te weinig zijn? ik werk in een ziekenhuis en is soms wel sleuren aan patiënten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nurse Als je in een ziekenhuis werkt en 14 dagen vrij neemt, zal dat echt krap aan zijn. Zeker als je moet sleuren aan patienten. Misschien in overleg doen,dat je lichtere werkzaamheden doet of zo?

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oej hadden jullie dan allemaal zoveel pijn? Ik ga wel in ziekteverlof, ik vind dat je dat recht hebt je betaald er tenslotte ook jaarlijks voor en er zijn genoeg andere die veel meer profiteren dan dat, maar ik had eigenlijk maar op 10 dagen maximum 14 dagen gedacht. zou dit dan veel te weinig zijn? ik werk in een ziekenhuis en is soms wel sleuren aan patiënten.

We betalen de ingreep al volledig zelf, dus een paar weekjes ziekte mogen we toch wel hebben.

Groot gelijk, inderdaad, je hebt er dikke profiteurs bij, die ziek zijn bij het minste.

In totaal werk ik 15 jaar, en ben 1 keer 2 dagen ziek geweest, ze mogen dus nie klagen.

Ik was ook van plan om na 2 weken terug te gaan werken, geen al te zwaar werk, maar toch regelmatig toch zwaardere dingen moeten heffen.

En heel de dag de armen constant in beweging, en veel rekken, en dat lukte nog niet goed na 2 weken.

De pijn zelf was beter bij mij vanaf de 8ste dag, toen de draadjes eruit waren.

Vanaf de 9 de dag was de pijn veel minder, na 2 weken enkel nog pijn als ik een verkeerde beweging maakte.

en kon nog niet echt alles.

Ben nu 3,5 weken po en bijna volledig pijnloos, behalve dan mijn rug door het rugslapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We betalen de ingreep al volledig zelf, dus een paar weekjes ziekte mogen we toch wel hebben.

Groot gelijk, inderdaad, je hebt er dikke profiteurs bij, die ziek zijn bij het minste.

In totaal werk ik 15 jaar, en ben 1 keer 2 dagen ziek geweest, ze mogen dus nie klagen.

Ik was ook van plan om na 2 weken terug te gaan werken, geen al te zwaar werk, maar toch regelmatig toch zwaardere dingen moeten heffen.

En heel de dag de armen constant in beweging, en veel rekken, en dat lukte nog niet goed na 2 weken.

De pijn zelf was beter bij mij vanaf de 8ste dag, toen de draadjes eruit waren.

Vanaf de 9 de dag was de pijn veel minder, na 2 weken enkel nog pijn als ik een verkeerde beweging maakte.

en kon nog niet echt alles.

Ben nu 3,5 weken po en bijna volledig pijnloos, behalve dan mijn rug door het rugslapen.

denk er juist hetzelfde over, snap niet dat niet iedereen op ziekteverzekering gaat of toch zo weinig. Het is natuurlijk wel een stuk makelijker om te zeggen op je werk ik neem verlof dan moet je hen natuurlijk niets vertellen. Ik heb verteld dat ik een kleine gyneacologische ingreep moet ondergaan en 10 tot 14 dagen thuis zal zijn. Zal dan erna wel zien of het zal lukken zeker en desnoods nog een week bijvragen ofzo. De pijn heeft mss ook te maken met de grote van de protheses? Ik ga van een kleine b naar denk ik een kleine c, een gewoon gevulde bh, mss zal ik niet zoveel last hebben. We zullen moeten afwachten hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Zijn er misschien nog mensen die na 1 week rust alweer ah werk gingen? Zijnde een kantoorjob... Maar ik moet er met de wagen geraken en dat is het grotevraagteken...

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Ciaokes,

Aysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ja klopt, ik heb haar al een pb'tje gestuurd en ben ah w8en op een antwoord, hehe. Zij heeft nog wel een 3-tal dagen extra verlof bijgenomen denk ik, om zeker te zijn.

Maar het stomme is dat ik perfect m'n werk kan doen, zou nu ook al kunnen werken want moet gewoon achter m'n pc zitten, maar het is dat autorijden dat wat vervelend is he...

Morgen probeer ik eens rustigaan, hopelijk gaat het vlotjes!

Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je anders niet met een collega afspreken, of misschien met openbaar vervoer?

Maar kijk maar eens of het gaat morgen idd: onderhands sturen, deur niet te ver open ;) want dan moet je er weer uit om hem dicht te krijgen :45: , schakelen zal wel ff lastig zijn, maar als je maar rustig aan doet.

Als het niet gaat, niet forceren!

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.