Ga naar inhoud

Hoelang nemen jullie verlof na je bv?


Aanbevolen berichten

4 dagen geleden hen ik mijn bv gekregen.

Ik heb 2 weken verlof genomen, maar zoals ik hier al meerdere verhalen gelezen heb, lijkt dit niet genoeg.

Kunnen jullie laten weten na hoeveel tijd het terug lukte om het werk te hervatten.

En indien dit niet lukte na het geplande verlof, namen jullie dan extra vakantie, of ziekteverlof?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben direct op ziekte verlof gegaan maar werk zelf in de verzorging bij mensen thuis dus stofzuigen , strijken heffen en tillen , mag 6 weken niet als je bureauwerk doet denk ik dat je in principe na 2 weken terug aan de slag kunt. xx

wat voor werk doe je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in een fabriek, niet echt zwaar werk eigenlijk, maar wel de hele dag bezig met de armen dus.

Maar af en toe, moeten we wel wat zwaardere dingen vertrekken en zo.

Heb dit verteld aan mijn pc, maar die zei dat na 1 week dit geen probleem meer zou mogen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zit voor mijn werk veel in de auto en mijn PC adviseerde mij minimaal 4 weken. Dus ik heb extra verlof gekocht voor 2012 en heb 4 weken verlof opgenomen om te herstellen. De eerste week zit er nu op en ik ben blij dat ik nog even de tijd heb, pfff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 weken verlof, de pc zei dat ik na 1 week wel zou kunnen werken maar beter 2 weken zou kunnen nemen. Op mijn werk weten ze er wel van dus zou eventueel 3 weken kunnen worden als het nog niet gaat maar neem die liever van de zomer als de zon schijnt om lekker in bikini naar t strand te gaan ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

even wennen het forum nieuwe stijl! Kon er dagen niet op!

Nio vertelde mij (bij een prothese op de spier): "ik opereer donderdags en maandag mag je alweer werken."

oke.... niet dat ik dat ga doen natuurlijk maar wel lekker om te horen.

Ik houd twee weken vrij als het gebeurd is. Ik heb een tijdelijke kantoorfunctie. tot juni.

dus ik moet ook weer niet te lang wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werk ook in fabriek en het is niet dat ik fysiek heeeeeeel zwaar werk doe want ben zeker nie moe van te werken hihi maar ik doe ook wel veel bewegingen met de armen. trekken en sleuren aan kabels enzo. dus veel rekken en strekken met de armen en dit is niet goed aangezien stofzuigen en strijken ook slecht zijn. zelf na 6 weken terug te werken voelde ik alles zeuren en steken na een dag werken. na paar dagen ging dit al beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werk ook in fabriek en het is niet dat ik fysiek heeeeeeel zwaar werk doe want ben zeker nie moe van te werken hihi maar ik doe ook wel veel bewegingen met de armen. trekken en sleuren aan kabels enzo. dus veel rekken en strekken met de armen en dit is niet goed aangezien stofzuigen en strijken ook slecht zijn. zelf na 6 weken terug te werken voelde ik alles zeuren en steken na een dag werken. na paar dagen ging dit al beter.

Heb je dan 6 weken verlof of ziekteverlof genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist mijn bedrijf arts eens gemaild met wat vragen

Ik wil dit najaar graag onder het mes ( kan niet eerder ivm. werk) ik mag alleen maar 2 aan 1 gesloten weken vrij vragen..

Ik heb gemaild of ik in de week van de operatie ook mij ziek kan melden en in mijn 2 weken vakantie kan herstellen.

Ik ben benieuwd wat hij er van vind. 3 weken herstellen en daarna gewoon weer aan het werk moet lukken toch? ik heb stagiaires die wel het tilwerk kunnen verrichten en hoef dan zelf niets zwaars te doen.

Mijn werk kan zittend uitgevoerd worden dus ik hoop na 3 weken gewoon te kunnen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fabriek sloot 4 weken dus ons verlof ligt vast. dan heb ik nog 2 weken ziekteverlof bijgenomen. 6 weken ziekteverlof is lang natuurlijk maar je moet ook zelf aanvoelen wat gaat en niet. ik weet dat ik mijn 6 weken nodig heb gehad voor het werk dat ik doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ben dan toch maar 2 weken langer thuis gebleven, dus in totaal 4 weken.

Nu zou ik volgende week terug gaan werken, werk in fabriek, dus gebruik de hele dag door mijn armen.

Omdat de meesten 6 weken rust voorstellen vraag ik me af of het echt geen kwaad zou kunnen om na 4 weken terug te werken.

Ben zo bang om complicaties te krijgen.

Voor de rest voel ik me vrij goed, nog amper pijn, 's nachts heb ik wel soms nog een beetje pijn.

Dweilen heb ik gisteren gedaan, het ging traag, en kon er niet zo veel druk opzetten, maar het ging. Was als test om te zien of ik het kon.

Zijn hier nog mensen die na 4 weken terug werkten in een vrij intensieve job?

Of zouden jullie me toch aanraden om het nog even rustig aan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb eerst 3 weken vakantie opgenomen en toen in de ziekte verlof anders had ik geen vakantie dagen meer over en wil toch wel met mijn vriend op vakantie, dus in de ziekte wet voor nog eens drie weken. Ik heb dan ook wel een lift+implantaen en een buikwandcorrectie gehad, het is afgelopen maandag 5 weken geleden en merk dat me lichaam weer helemaal in balans komt, ben weer aan het fietsen en wil proberen van het weekend weer gaan joggen....veel sterkte met de rest van je herstel...

gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd op vrijdag geopereerd en ben die dag thuisgebleven en de week daarna. 6 werkdagen dus. Daarna kon ik het werk weer goed oppakken, maar moet wel zeggen dat ik een kantoorbaan heb. Het is lichamelijk dus geen zwaar werk aangezien ik de hele dag kan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fabriek sloot 4 weken dus ons verlof ligt vast. dan heb ik nog 2 weken ziekteverlof bijgenomen. 6 weken ziekteverlof is lang natuurlijk maar je moet ook zelf aanvoelen wat gaat en niet. ik weet dat ik mijn 6 weken nodig heb gehad voor het werk dat ik doe.

Mag je je eigenlijk ziek melden dan? Je kiest toch zelf voor de operatie? Of gewoon niet zeggen dat het om een borstvergroting gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.