Ga naar inhoud

Melisa30 : 13 Januari 2012 : Dr. Daruis : BCAS Kliniek Brussel


Aanbevolen berichten

Ja morgen is de dag ben erg benieuwd! Vind het nu wel spannend worden hoor! Die bh moet je 6 weken dragen toch? Mag ie nu af en toe wel uit? Ben je wel tevreden met je borsten? Ik las dat je aan de kleine kant vond?wat vind je van de vorm enzo?

Ik zal blij zijn als het voorbij is!!

groetjes marieke

Hoi Marieke

spannend nog een nachtje en dan ben je aan de beurt

ja die bh moet je 6 weken dag en nacht aan zegt ie tegen mijn je mag af en toe wel uit met douche en als je rustig op de bank gaat zitten zo lang je maar niks doet zegt ie

de vorm word elke dag beter ja klein zijn ze ook weer niet 85 d ik moet gewoon ff wennen denk ik mijn man vind ze mooi en groot genoeg die kijkt er toch anders tegen aan als ik zelf dat komt dan ziwe ik hier van die fotos en dan zien die er mooier uit ik moet gewoon ff geduld hebben ik zal blij zijn als ze helemaal zijn ingedaald suc6 morgen denk aan je x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Marieke

Misschien slaap je al of aan het stressen voor morgenvroeg ik wens je heel veel sterkte en komt goed je krijgt er iets mooIs voor terug en laat Ff weten hoe het gegaan is over een paar dagen als je je goed voelt 👍Gr. X ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi hier ben ik dan.

Het gaat best goed alleen best wel wat pijn hoor! Ben wel prettig geholpen alleen daarna veel overgegeven! Verder weet ik er niet veel meer van!

Heb nu vooral last van die rot bh zoals jij ook al last van had volgens mij.

Alles doet pijn tot aan mijn nek en dan mijn ribben enzo! pak nog braaf de pijnstillers hoor! Alleen ik vind ze idd ook niet groot jij heb een 85 d dus? heb je dat al gemeten? Bij mij is er 405 cc in gegaan vond ik toch nog best veel!

Nou ik ga vandaag weer een dagje niks doen!! ik hoor je!

groetjes marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke

Wat fijn dat je goed geholpen bent

Alleen vervelend dat je zo Ziek bent van narcose met nu bh zit ik op 85 d e wat het gaat worden weet ik niet 405 cc dat is best veel vind ik heb je ook achter de spier en netjes je medicijntjes in nemen ja die kliniek bh is echt vervelend ik doet af en toe de Hema heavy sport aan Ff rust doe het rustig aan gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doe ook zeker rustig aan zal blij zijn als het dinsdag is en ik kan douche! voel me vies nu het jeukt allemaal en zit voor geen meter! heb de bh nog niet los gedaan durf nog niet.Heb jij soms ook een drukkend gevoel op je borst?

Ik ga veel in bed liggen dan weer op de bank dan weer even lopen! zo moet je de dag doorkomen he!!!Een paar dagen verder zal ik me wel weer wat beter voelen zeker???Zien jou borsten er al anders uit als meteen na de operatie, ik vind ze nu niet groot maar misschien is dat omdat die bh zo giga strak zit! hij snijt in mijn huid!

groetjes marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Marieke

Dat had ik ook die druk nu nog soms maar komt ook dat ze in je lijf en aan je spieren hebben zitten porren ik heb nu nog

Veel last van zei kant en boven de borst die spier de eerste dagen vond ik ze zo hoog en lelijk nu gaan ze wat indalen en vind ze nu wel mooi hoor ik moet nog Ff geduld hebben dat Ze helemaal zijn ingedaald hoe lang dat mag duren weet ik niet die bh drukt het goed tegen ik vind dat een rot ding van dag 1 strak zit die krul af en toe omhoog bij mijn die knipjes springen open boven bij oksel zit die strak nou volgens mijn als jij die bh opend dat er twee mooie Boobs komen en heeft de dokter niet gezegd op welke maat je uit komt Ongeveer ik was ook super blij toen ik lekker kon douche en IND wat je zegt die jeuk dat had ik ook nog fijne avond gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.