Ga naar inhoud

Melisa30 : 13 Januari 2012 : Dr. Daruis : BCAS Kliniek Brussel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

We kwamen om 11.48 uur aan in Brussel en moest erom 12.30 uur zijn Ff wachten ik wachtkamer komt pc nog wat gebabbeld. Naar kamer mooi kamertje uitkleden badjas aan en hij ging tekening maken en foto's Ff wachten. Op antischist zuurstof in me neus aan de infuus en daarna weet ik niks meer ik werd wakker om 16.15 uur man lief was er ik kijk naar me Boobs vind het niet groot maar ja wat er niet inpast kan er ook niet in 335 cc zit erin daarna komen ze nog Ff controle doen medicijn gekregen voor maag want mag niks eten omkleden en naar huis ik weet ben ik de auto gestapt slokje gedronken en toen was ik thuis alleen maar slapen kom thuis binnen mijn man een boterham gesmeerd en blijkbaar sliep ik alweer mijn man mijn naar boven gebracht om 19.00 uur word ik vanmorgen om 7.00 uur wakker rugpijn borstpijn spierpijn en benauwd gevoel kon me bed niet uit nu hadden ze al gezegd dat achter de spier meer pijn doet heb gauw medicijnen in genomen met brood en zit nu op de bank is dat normaal een benauwd drukkend gevoel morgen probeer ik nog wat te schrijven ga nu Ff weer slapen slaap nooit zoveel ;-) fijn weekend iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Dat benauwde gevoel is niet om je zorgen om te maken, zit toch even 335cc in je borsten. Heb je je matras wat hoger liggen? Verder goed rusten, niets doen wat niet mag en op

tijd je medicatie en lopen veel lopen, goed tegen rugpijn. Fijn weekend.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :1bouncingboobs:

Slapen bevordert je herstel, probeer goed naar je lichaam te luisteren en geef er gewoon lekker aan toe. Af en toe even lopen is ook goed inderdaad, ook tegen spierpijn en bloedcirculatie (trombose). Als je op tijd je medicatie neemt, zul je minimaal pijn ervaren. Dus zeker de eerste dagen gewoon pijnstillers op tijd nemen, ook al voel je (nog) geen pijn! Veel drinken (minimaal 2 liter!) helpt je om de afvalstoffen van het slaapmiddel af te voeren. Brandnetelthee (zuiverend), groene thee (voert vocht af), kamillethee (ontstekingsremmend) en water zijn echt toverdrankjes!

Ik wens je een heel goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb even al je topics bij elkaar geraapt en samengevoegd tot een overzichtelijke topic.

Maak je geen zorgen niks is gewist alles staat er nog alleen dan bij elkaar.

Je hebt hier over ook een berichtje gekregen

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs &Ik wens jou een voorspoedig herstel toe

Groetjes,

yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij moet het wel strak zitten anders bied het geen steun. maar ik heb er nog geen ervaring in, het is puur

wat ik allemaal gelezen heb. En je urine, dat zou wel het narcosespul en medicijnen kunnen zijn, dat is de natuurlijke uitweg.

Beterschap en gefeliciteerd met je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia80 waar ben jij geopereerd ik in bcas Brussel heb 335 cc gekregen onder de spier heb rechts nu veel pijn en vind het te klein maar ja wat er meer niet in past kan er ook niet bij Ff paar jaartjes wachten dan kan er misschien iets meer in en het is ook zo ben 83 kg dus bij iemand die 50 kg weegt zou 335 cc meer lijken of niet ja indd alleen kindjes kusje maar niet lekker Ff vast pakken gauw hoop ik wanneer mag jij die bh uit doen en douche ik pas woensdag donderdag ben die bh nu al bui Zo druk gevoel kan jij wel goed slapen ik niet heb zoveel kussens neer gelegd want doet pijn op me rug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melisa,

Ik ben naar kliniek kievitsheide gegaan in belgie(lanaken)toevallig kwam ik daar ivm mijn werk,

Dr Roddi heeft me geopereerd in Aken(fransiscusoord)onder gehele narcose,

Ik heb de mentor anatomische,270cc,ik heb me daarin laten adviseren(ben 1.70 weeg 56kg)is onder de spier geplaatst(auw auw)

Het ziet er goed uit!!

Er zit nog wel tape omheen,en die gaat pas zaterdag eraf!ben het wel beu,maar ja is voor een goed doel he!

Douchen gaat dus alleen vanaf mijn middel,mijn vriendin gaat morgen proberen mijn haar te wassen!echt vervelend,voel me vies!

Verder heb ik wel pijn met rechtkomen,en slapen is minder,maar met warmte gaat het beter!

Probeer ook een kruik of kersenpittenkussen of electrische deken voor je rug!warmte is goed en zorgt voor een snellere bloeddoorstroming!

Hopelijk heb je dan minder last van je rug,

Voor de pijn neem ik alleen s,avonds aleve select,overdag niks genomen (alleen vrijdag en zaterdag)

Succes,en we komen er wel doorheen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik ben melissa 30 jaar en na 12 jaar eindelijk de stap en geld om een borstvergroting te doen 12 jan ga ik onder de mes in brussel bcas kliniek

ben bij dr daruis geweest op gesprek een hele leuke vent die alles goed uit legd maar van de zenuwen ben ik wat vergeten te vragen ik heb zelf een 85 a cup naar zwangerschappen is er niks meer overgebleven nu zegt hij dat 335 cc genoeg is en dat het er natuurlijk moet uit zien ja nu snap je wel dat ik daar nu niks van snap van cc want als ik somige vrouwen berichten lees dan staat er al 400 cc en die zijn super slank ik weeg 83 kg lengte 173 best breede schouders en heupen maar dokter zegt dat 335 cc een volle cup c word nu zeggen somige tegen mijn dat is een kleine c de andere zegt een kleine d ik wil geen pamela anderson worden maar te klein vind ik ook niks is hier iemand die ook 335 druppelvormige heeft en nog een vraagje wanneer mag je douche en als ik geopeerd ben moet ik dan een grote shirt aan trekken of mag het wel wat strak zitten en zit hier met kindjes maar mag ze niet tillen hoe lang is dat mag ik ze wel op schoot pakken voor te knuffelen sorry voor die rare vragen maar de zenuwen slaan nu toch echt toe alvast bedankt voor jullie reactie

Hoi ik heb een vraagje jij bent 12 januari geopereerd door dr darius? Hoe is het gegaan en wat is het resultaat ?Ik moet 2 februari en ben erg benieuwd lees nl ook veel negatieve verhalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, Hoe gaat het met je? nog veel pijn? Ik mag donderdag! begint wel spannend te worden hoor!, groetjes marieke

Hoi Marieke

Ik heb geen pijn meer alleen als ik teveel doe en af en toe wat spierpijn slapen gaat nu ook iets beter alleen krijg last van die rot bh van de kliniek krult omhoog van onder die middelstuk schiet open en zit strak ben echt blij als ik af entoe hem uit heb ff rust

ik wacht op je verslagje hoe het donderdag is gegaan en laat je dan lekker verwennen en helpen he niks zelf doen lekker genieten van je nieuwe boobs donderdag

gr melisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke

Ik heb geen pijn meer alleen als ik teveel doe en af en toe wat spierpijn slapen gaat nu ook iets beter alleen krijg last van die rot bh van de kliniek krult omhoog van onder die middelstuk schiet open en zit strak ben echt blij als ik af entoe hem uit heb ff rust

ik wacht op je verslagje hoe het donderdag is gegaan en laat je dan lekker verwennen en helpen he niks zelf doen lekker genieten van je nieuwe boobs donderdag

gr melisa

Ja morgen is de dag ben erg benieuwd! Vind het nu wel spannend worden hoor! Die bh moet je 6 weken dragen toch? Mag ie nu af en toe wel uit? Ben je wel tevreden met je borsten? Ik las dat je aan de kleine kant vond?wat vind je van de vorm enzo?

Ik zal blij zijn als het voorbij is!!

groetjes marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.