Ga naar inhoud

Wat te doen als ze thuis je keuze niet accepteren?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

HOI!! zodra je 18 jaar of ouder bent is het jouw beslissing en verantwoording toch!

Ik vind je zus raar reageren, jammer hoor, ik weet dat zoiets zeer kan doen, misschien ziet ze jou langerzamerhand "opbloeien" en wil ze dat stiekum zelf ook????

Als je het laat doen zorg dan dat je goed geinformeerd bent, ga niet naar de eerste de beste en probeer eerst eens goed te vergelijken, her en der.

Ik zou het zelf ook wel willen hoor! ik vul nu elke ochtend mijn wenkbrauwen in en heb daar eigenlijk geen zin in.

Als je het laat doen, laat dan even weten hoe het is gegaan en of je er blij mee bent, maar ik heb het vermoeden dat dat wel goed komt.

heel veel succes en liefs! , jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Pff balen dat ze niet achter jou keuze staan en dan kan je er ook nog eens niet met je moeder over praten omdat ze er sagerijnig van word en dat werkt dan alleen maar averechts.. Gelukkig kan je hier je verhaal kwijt!

Het kan zo maar zijn dat er al iemand voor mij is geweest die je deze tip gegeven heeft want ik heb niet alles gelezen :blush: maar wat ik bij mezelf altijd laat doen is het permanent verfen van mijn wenkbrauwen. Ik heb zelf namelijk ook weinig wenkbrauw en dit is voor mij de perfecte oplossing. Je kan zelf de kleur kiezen en het is niet duur terwijl het toch nog een tijd blijft zitten. Mijn moeder heeft een paar jaar terug ook haar wenkbrauwen laten tatoeeren maar nadat zij 1x met mij mee is gegaan verft ze het nu ook altijd.

Ik hoop dat deze tip jou (& je mams) kan helpen (hier komen immers geen apparaten aan te pas haha)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.