Ga naar inhoud

Ik wil 5 kilo afvallen


Diesel

Aanbevolen berichten

Ik heb een half jaar geleden een BV wissel gehad, en alles is prima verlopen, alles ziet er goed uit.

Ze zijn al echt van mezelf.

Nu wil ik in het nieuwe jaar 5 kilo gaan afvallen, maar zou dat ook effect hebben op mn borsten?

Kunnen ze kleiner worden? Of slapper?

Heeft iemand daar ervaring mee.

In totaal heb ik al bijna 20 jaar protheses, maar nog nooit aan de lijn geweest, vandaar mijn vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt een beetje aan de hoeveelheid weefsel in je eigen borsten.

Ik heb zogoed als geen eigen weefsel meer, dus ik merk alleen dat ze groter worden als ik aankom. Kleiner worden ze niet als ik afval want ik heb alleen 'mijn prothesen' over en die blijven gewoon.

Door afvallen kunnen je boobs idd gaan hangen en wat kleiner worden, maar 5 kilo gewichtsverlies is nog relatief weinig. Wie weet val je ze voornamelijk op je buik en billen af? Niet iedereen valt op dezelfde plekken als 1e af.

Je gaat gewoon lijnen en je hebt snel genoeg door of het ten kostte van je boobies gaat.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diesel,

Voor de kerstdagen heb ik twee weken de buikgriep gehad, was wel heftig. Maar hierdoor ben ik wel 4 kilo afgevallen.

Helaas heb ik er alweer 2 kilo bij gegeten haha....

Maar ik heb best veel weefsel, ik voel mijn siliconen ook niet zitten. Toch heb ik na zo snel gewichtsverlies niet veel gemerkt aan mijn borsten. Je valt toch eerst in je gezicht, handen en rond je borsten af ....

Dus je kan het altijd proberen. Sterkte met afvallen in het nieuwe jaar :) !

Gr. Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Bij mij moet het eigenlijk ook alleen van mn buik af.

Maarja dat gat nooit gebeuren natuurlijk.

Ik heb na mijn 2 zwangerschappen, altijd wel een buikje overgehouden, maar nu is hij echt opgezet.

Ik moet vooral de cola en chips laten staan.

Gaat wel lukken. (hoop ik). :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.