Ga naar inhoud

Iemand ervaring met deze sportbeha


Aanbevolen berichten

Hallo,

Was even op het net aan het zoeken naar een goede sportbeha met een mooie prijs, en met sluiting vooraan.

Vond ook deze:

http://www.blancheporte.be/dut/sportbeha-met-rits-voor.aspx?code=701045&type=tcs&ctx=dW52OjpVMDAwMDAwMDRidHE6OkIwMDAwMDAzMHJheTo6UjAwMDAwMTMyc3JhOjppcHA6OjIwY3BpOjoxc29yOjpzZWE6OmZsdDo6&source=1

Heeft iemand deze?

Ziet deze er goed uit?

De prijs is wel heel laag, daarom beetje argwaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik denk dat je voor deze prijs niet mag verwachten dat deze rits aan de binnenkant goed bedekt is met een gladde stof

Het lijkt me verschrikkelijk als die rits op je zere borsten drukt

Iedereen adviseert een sport BH van de Hema die heerlijk schijnt te zitten.

Alleen zie ik op de online shop dat deze BH geen voorsluiting heeft. (Hema)

Als je de BH mag ruilen of kosteloos retour mag zenden zou ik het gewoon eens proberen. goed kijken of de naden niet gaan snijden, en of de rits goed bedekt is met zachte stof aan de binnenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb goede ervaringen met de Fila sportbeha met voorsluiting (te koop bij bijv. webwinkel www.underfashion.nl). Vanuit mijn kliniek (Velthuiskliniek) werd de Triumph Tri-action geadviseerd. Deze is rond de 30 euro. Die valt wel weer wat kleiner vind ik. De hema sportbeha heb ik ook en die zit ook lekker stevig vind ik.

Maar die van Fila (nogmaals is wel duur) zit echt geweldig!! De voorsluiting is ook de eerste dagen/weken heel handig omdat je met je armen nog minder kan.

Succes!

Pam A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Licht eraan hoe je voorgevormd definieert..

Als er ook maar iets van push up in zit is dit natuurlijk verkeerd, het vervormd je borst als het ware en werkt de inkapseling dus tegen.

Als er met voorgevormd bedoeld wordt dat de stof wat dikker is zodat je tepels niet doorschijnen als je het koud hebt dan is het wel oké.

Licht een beetje aan het merk wat er bedoeld wordt. Maar aangezien dit een sportbh is zal het wel om het laatste gaan ;)

Ik denk dat het een prima sportbh is, maar dan om af te wisselen. Zou 1 heel stevige nemen waar al veel goeds over is geschreven en voor daarnaast deze bh / hema bh / livera bh. Sportbh's van Triumph en Anita bijvoorbeeld zijn aanraders, moet je maar even naar topics hierover zoeken, die zijn er vast genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das waar parkiet , als 't nog wat soepel is kan 't erdoor .

Tijdens mijn herstel was ik een enorme schijtluis :wacko: en hield me echt wel héél erg aan 'de regeltjes' .

Van voorgevormde cups kunnen je borsten 'vervormen' . Ze moeten immers gedurende 3 maanden hun eigen vorm aannemen (gel > zwaartekracht).

De eerste 6 weken dalen ze het snelst in en kapselvorming duurt 4 à 6 weken .

Wanneer het kapsel 'verstoort' wordt kan je contractie krijgen wat vervorming of pijnlijke borst kan teweegbrengen .

Daarom wordt een beugel de eerste 6 weken ook afgeraden en een push-up zelfs het eerste jaar .

Al zal dat niet zo'n vaart lopen : ik had de eerste week een ferme stomp op mijn borst gehad , zag zelfs zwart voor mijn ogen en heeft 2 dagen erg pijn gedaan .

Ik ben op 3 maanden op controle geweest in de kliniek en alles was oké . Had dat consult net na de operatie al vastgelegd , gewoon om zeker te zijn dat alles op dat moment in orde zou zijn .

Ondertussen ben ik 4 jaar PO en nergens last van .

Ik had trouwens de sportbh van Fila met de voorsluiting én een goedkopere van Hunkemoller , wisselde die af .

Ieder doet daar haar eigen goesting mee :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.