Ga naar inhoud

kleintje13 : 23 december 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo Kleintje,

Spannend he!! Ik heb gisteren mijn tijd gekregen 7:00 dus ben de eerste op de 19de zo spannend joh! Heb wel kriebels door mijn lichaam gezonde spanning, terwijl ik heel goed weet dat het echt wel zwaar gaat worden borst_lift+implantaten en bwc pfff pittig hoor maar we gaan hetb aan yessss Fijne dag nog

gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankdames,

Ik heb mijn tijd om 10.00 uur moet ik er zijn :43: . Ben er wel blij mee, lekker vroeg. Ben dan ook snel weer thuis denk ik :rolleyes:

@sporty jij moet vroeg zeg, ben je er wel snel vanaf! Voor jou lijkt het mij erg zwaar worden borstlift + implantaten +bwc heb je ook nog kinderen? En heb je voor de eerste week ook hulp, moet wel denk ik?

Ik heb zelf 3 kinderen en voor de eerste 3 weken hulp, krijg ze anders niet naar school :wacko:

Nog even en we hebben alle bij mooie :1big_boobs:

Nog een fijne dag

xxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kleintje,

Word inderdaad vroeg geholpen, maar dat vind ik niet zo erg, ik heb geen kinderen en mijn vriend heeft zo wie zo 2 weken vakantie, en gaat er nog een week bij vragen, dus hij gaat me heerlijk verzorgen, zal ik echt wel nodig hebben. Spannend word het nu he? voorla omdat we nu de tijd hebben gekregen komt het nu wel heel erg dicht bij. Ben al aardig met de voorbereidingen bezig ...Bed staat op klossen en 2 nieuwe kussens gekocht, huispak nog 1 aangeschaft moetn nog binnen komen allemaal vestjes met rits (die heb ik nog zat) maar wat nieuws is altijd fijn. Nagel lak van mijn teen nagels gehaald enzv. Dus we zijn al aardig bezig ha ha en jij hoe voel jij je ook al bezig met de voorbereidingen??

groetjes Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kleintje,

Word inderdaad vroeg geholpen, maar dat vind ik niet zo erg, ik heb geen kinderen en mijn vriend heeft zo wie zo 2 weken vakantie, en gaat er nog een week bij vragen, dus hij gaat me heerlijk verzorgen, zal ik echt wel nodig hebben. Spannend word het nu he? voorla omdat we nu de tijd hebben gekregen komt het nu wel heel erg dicht bij. Ben al aardig met de voorbereidingen bezig ...Bed staat op klossen en 2 nieuwe kussens gekocht, huispak nog 1 aangeschaft moetn nog binnen komen allemaal vestjes met rits (die heb ik nog zat) maar wat nieuws is altijd fijn. Nagel lak van mijn teen nagels gehaald enzv. Dus we zijn al aardig bezig ha ha en jij hoe voel jij je ook al bezig met de voorbereidingen??

groetjes Liefs sporty

Hoi Sporty,

Wat goed dat je vriend 2 weken vrij heeft, Kan hij je lekker vertroetelen :147:

Ik ben ook wel bezig, vestjes gehaald maar vooral bezig te regelen dat de kinderen worden verzorgt. Maar ik denk dat dat wel goed komt, de eerste twee weken is het vakantie dus dat is wel lekker. Daarna zit ik alleen dat ze naar en van school gehaald moeten worden, ik weet dan niet of ik al kan fietsen en zit met een kleintje van 2 die op de fiets getild moet worden. Misschien wel een idee om nog twee kussens te halen :blush:

Ik laat het voor de rest wel op mij afkomen kan toch niet veel meer doen toch?

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kleintje13,

spannend jij nog 2 dagen, ik mag morgen! heb er veel zin in en ik kan ook niet wachten.

ik heb echt zon heel raar gevoel van binnen, kan het niet beschrijven..

nu maar hopen dat deze dag snel voorbij mag gaan, en dat alles maar goed mag gaan morgen en overmorgen en dat we beide mooie boobies mogen krijgen!!

liefs joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kleintje13,

spannend jij nog 2 dagen, ik mag morgen! heb er veel zin in en ik kan ook niet wachten.

ik heb echt zon heel raar gevoel van binnen, kan het niet beschrijven..

nu maar hopen dat deze dag snel voorbij mag gaan, en dat alles maar goed mag gaan morgen en overmorgen en dat we beide mooie boobies mogen krijgen!!

liefs joyce

Hoi jovce,

Veel suc6 morgen en dan hebben we alle bij :1big_boobs: voor de kerst haha

Ik heb ook wel een raar gevoel maar ik denk meer van eindelijk krijg ik ze dus ben er klaar voor haha

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

We gingen om 7.30 opweg naar bochelt wat maar goed was ook want we kwamen wat files tegen. Om 9.30 kwamen we aan, waar we goed opgevangen werden. na een tijdje werden we geroepen om mee tekomen naar de loungs room haha waar de heren koffie met koek kregen, en voor onze neus haha. Daarna kregen we een pijnstiller en werd de eerste geroepen om naar de ok te gaan. Ik werd om 10.30 geroepen om mee te komen naar een kamer waar ik mij uit kon kleden en een mooi schort kreeg. dr kruppa kwam even om foto;s te maken en af te tekenen. Daarna het infuus en mee naar de ok. Daar was ik zo weg en toen ik wakker werd hat ik twee hele grote ballen op mijn borst. hahahaha Daarna naar mijn kamer waarna mijn man werd gehaalt. Daarna plassen en kwam dr kruppa nog even een kijkje nemen. Van hem mocht ik wat eten en drinken. Dat ging goed en drie uur laten mocht ik naar huis.

De eerste nacht was een HEL alles deed zeer en ik kon niet goed slapen, maakte mijn man elk uur wakker om mij goed te leggen waar hij weer niet goed van ward hahaha. Vanochtend eerrst de pillen opgehaald bij de dokterspost .

Nou dit was mijn verslag kort maar krachtig zeg ik maar als er nog vragen zijn hoor ik het graag

xxxxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

de tweede nacht, ging weer wat beter, meer geslapen naar nog wel veel pijn, hoop dat ik over een paar dagen wat beter voel.

na hoeveel dagen gingen jullie je wat beter voelen? ik heb heel veel pijn aan de zijkanten en mijn buikspieren. is dit normaal?

hoop op wat antworden.

hele fijne kerst

xxxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen kleintje,

Ik ben afgelopen maandag geopereerd dus morgen 1 week en de druk op je borsten en zeker de zijkanten dat blijft wel nog even, ik slik nog maar 2 paracetamol op een dag maa,r of ze helpen ik weet het niet de druk en pijn die vind ik wel mee vallen ik heb natuurlijk ook de bwc, dus mijn buik trek ook maar echt te doen hoor!!

Rustig aan doen je lekker laten verwennen hmmm heerlijk hoor, net m,n haar gewassen mag nog iet douchen 3 januari gaan de hechtingen eruit dan mag ik pasd weer douchen!!

Hele fijne dagen en lekker genieten zeker ook van je boobs

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen kleintje,

Ik ben afgelopen maandag geopereerd dus morgen 1 week en de druk op je borsten en zeker de zijkanten dat blijft wel nog even, ik slik nog maar 2 paracetamol op een dag maa,r of ze helpen ik weet het niet de druk en pijn die vind ik wel mee vallen ik heb natuurlijk ook de bwc, dus mijn buik trek ook maar echt te doen hoor!!

Rustig aan doen je lekker laten verwennen hmmm heerlijk hoor, net m,n haar gewassen mag nog iet douchen 3 januari gaan de hechtingen eruit dan mag ik pasd weer douchen!!

Hele fijne dagen en lekker genieten zeker ook van je boobs

liefs sporty

Ja ik laat mij zeker verwenne door mijn liefje, maar die druk daar wordt ik niet goed van. ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen alles doet pijn. nou ja ik weet waar ik het voor doe toch? ik mag me al douchen maar dat durf ik nog niet denk dat ze er uit vallen hahaha. het zal wel niet maar denk dat ik toch nog een nachtje wacht.

wat goed dat je nog maar 2 paracetamol slikt, kan mij nu nog niet voorstellen hahaha. hoe sta jij op kan mij voor stellen dat je met je bwc niet je buikspieren kan gebruiken. nou meid we hebben een mooi kerstcadeau en nu maar genieten :101:

xxxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik laat mij zeker verwenne door mijn liefje, maar die druk daar wordt ik niet goed van. ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen alles doet pijn. nou ja ik weet waar ik het voor doe toch? ik mag me al douchen maar dat durf ik nog niet denk dat ze er uit vallen hahaha. het zal wel niet maar denk dat ik toch nog een nachtje wacht.

wat goed dat je nog maar 2 paracetamol slikt, kan mij nu nog niet voorstellen hahaha. hoe sta jij op kan mij voor stellen dat je met je bwc niet je buikspieren kan gebruiken. nou meid we hebben een mooi kerstcadeau en nu maar genieten :101:

xxxx kleintje

Hallo ben ik weer ik sta gewoon op en kan gewoon mijn buikspieren aanspannen dus, dat gaat allemaal goed voel de wond wel maar heb toch meer last van de boobs, en ik denk dan toch wat is die pijn eigenlijk en wat verwacht je na 6 dagen dus , het is goed te doen!! En inderdaad we hebben mooie kerstboobs ha ha

hele fijne dagen "Enjoy"

veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, vervelend dat je zo,n last heb. hoeveel cc heb je eigenlijk gehad? de pijn valt mij niet 100 maar 200% mee. heb ook wel last van de onderzijkanten, misschien begint of eindigd hier de hechting? ik kom zelf mn bed uit door mn buikspieren, misschien doe jij dat ook en heb je daarom last van je buikspieren? vandaag is mijn derde dag dus ik verwacht geen erge pijn meer. slapen op mn rug is idd ook niet mijn ding maar is even niet anders. wanneer ga je op controle?

gr risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, vervelend dat je zo,n last heb. hoeveel cc heb je eigenlijk gehad? de pijn valt mij niet 100 maar 200% mee. heb ook wel last van de onderzijkanten, misschien begint of eindigd hier de hechting? ik kom zelf mn bed uit door mn buikspieren, misschien doe jij dat ook en heb je daarom last van je buikspieren? vandaag is mijn derde dag dus ik verwacht geen erge pijn meer. slapen op mn rug is idd ook niet mijn ding maar is even niet anders. wanneer ga je op controle?

gr risje

Ik heb 410 cc er in gekregen, dat was wel het max wat er in kon zei hij, ik ben er erg blij mee :141:

ik kom mijn bed nog niet zelf uit hoor doet mij teveel pijn, wat goed dat jij dat wel kunt. ja ik denk dat het mijn buikspieren zijn van het uit bed komen en opstaan, ik sport niet zo veel en nu moeten ze natuurlijk extra werken, misschien hou ik er na 6 weken ook nog een 6pak aan over :152:.

ik moet 9 januari teugkomen voor de hechtingen en een controle, en jij?

xxx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw das mooi groot...! ik ben nu wel blij met mn sixpack, hihi. zijn ze tocj nog ergens goed voor.

ik moet dinsdag terug en dan gaat het tape eraf, kan ik ze voor het eerst zien! er moet dan ook nietjes (!?) uitgehaald worden. dan kan ik ook eindelijk een na foto in de gallerij zetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw das mooi groot...! ik ben nu wel blij met mn sixpack, hihi. zijn ze tocj nog ergens goed voor.

ik moet dinsdag terug en dan gaat het tape eraf, kan ik ze voor het eerst zien! er moet dan ook nietjes (!?) uitgehaald worden. dan kan ik ook eindelijk een na foto in de gallerij zetten :)

ben benieuwd, moeten er nietjes uit?? van je bwc denk ik? leikt me niet leuk als die eruit gehaald worden. hoeveel cc heb jij er in gekregen? kijk uit naar je foto's, ben zelf vergeten om voor foto's temaken, maarja denk wel dat jullie wel weten hoe het er voor uitzag had niet zo veel haha.

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de eerste 3 of 4 dagen aan de diazepam gezeten. dat is een spierverslapper, en dat heeft me heeeeel snel van de ergste spierpijn af geholpen. ik kom nu sinds 2 dagen zelf goed uit mijn bed, want ik heb wel buikspieren maar weten nog steeds niet hoe ze werken, dus daar heb ik niet veel aan hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de eerste 3 of 4 dagen aan de diazepam gezeten. dat is een spierverslapper, en dat heeft me heeeeel snel van de ergste spierpijn af geholpen. ik kom nu sinds 2 dagen zelf goed uit mijn bed, want ik heb wel buikspieren maar weten nog steeds niet hoe ze werken, dus daar heb ik niet veel aan hahahaha

Nu na 1 week begin ik een beetje zelf uit bed tekomen. vind het wel moeilijk om mijn bovenlichaam ontspannen te huoden als ik omhoog kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben benieuwd, moeten er nietjes uit?? van je bwc denk ik? leikt me niet leuk als die eruit gehaald worden. hoeveel cc heb jij er in gekregen? kijk uit naar je foto's, ben zelf vergeten om voor foto's temaken, maarja denk wel dat jullie wel weten hoe het er voor uitzag had niet zo veel haha.

groetjes kleintje

Hoi hoi,

Blijkbaar zaten mijn tepels vast geniet..... Het eruit halen viel me wel mee was een vervelend gevoel maar deed geen pijn.

Mijn foto's staan in mn album, heb gister de nieuwe foto's erop gezet, kun je alweer verschil zien, ze beginnen nu echt mooi te worden.

Heb jij ook je foto's erop staan?

owja, ik heb 200 cc gekregen op de spier.

groetjs `risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

even een up date, ik ben vandaag voor controle geweest en de hechtingen zijn verwijderd, dat was niet zo'n pretje, voelde het wel. heb de littekens bekeken en zagen er heel mooi uit niet rood dus daar ben ik heel blij mee :D . die steken die ik voel zin gewoon dus niks bijzonders stond binnen 5 min weer buiten.

xx kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kleintje, wat fijn dat je hechtingen eruit zijn en dat de littekens er mooi uitzien. Vind je je boobs mooi? Ben benieuwd hoe je je nu verder voelt. Goed om te lezen dat dat stekende gevoel normaal is, dat heb ik nu ook vreselijk in mijn rechterboob... Wanneer moet je weer terug voor (eind)controle? Fijne avond nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo hier ben ik weer, laatste tijd heel erg druk geweest vandaar dat ik wat minder op het forum ben geweest. Hier een update:

Vorige week was ik 6 weken, ben zaterdag gelijk naar livera gegaan. :D kon niet wachten tot die kliniekbh uit mocht. Daar opgemeten kwamen we op een 75D uit, in de winkel zat hij lekker dus mee genomen heb het kunnen beperken tot een bh :lol: . Nu een week later knelt de bh heel erg, dus vandaag naar hunkemuller gegaan weer opgemeten en wat denk je 75E :43: snap nu waarom die bh zo knelde :wacko: . Ik was al blij met een D ik liep de heledag met een big smile op mijn gezicht, nu kan het niet meer stuk ben zoooo blij. Ik snap alleen niet waarom een week later ik een maat gegroeit ben, of ze hebben bij livera niet goed opgemeten. Of zou het door die compressie bh komen?? Nou ja ik ben in iedergeval blij met deze maat hoop dat ze niet meer krimpen??? :23:

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kleintje

Heb net even jouw borsten gezien en die zijn echt heel mooi geworden!! Jij had vast en zeker dat verschil in tepelhoogte al vóór je vergroting hè? Ik heb ook zo een verschil, de een kijkt wat omhoog en de ander een beetje omlaag (zag het voor het eerst toen mijn man er een foto van maakte, voorheen nooit opgevallen haha)

Je schreef hierboven dat je dacht dat je borsten gegroeid zijn in die week of dat ze bij Livera niet goed gemeten hadden. Ik geloof echter dat ik hier ook ergens gelezen heb (maar vraag me niet waar ik dat gelezen heb, want dat weet ik echt niet meer hihi) dat de bh's van hunkemuller kleiner 'vallen'. Maar het kan ook gewoon dat je borsten nog verandert zijn in die week, ze schijnen nog lang te kunnen veranderen.... Heb ik tenminste hier gelezen....

Ik ben 20 maart aan de beurt en ben ook heel benieuwd hoe het resultaat gaat worden!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobie,

Ja, ik had dat verschil al voor de ingreep, ik vind ook dat ze heel mooi zijn geworden. Ben er erg blij mee.

Jeetje 20 maart nog een maand en je bent aan de beurt. Hoop voor je dat alles goed gaat en voor de zoer kan jij genieten van je boobies :101:

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.