Ga naar inhoud

kleintje13 : 23 december 2011 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik ben hier nieuw op dit forum. Heb al veel gelezen van jullie. Ik ben al op concult geweest bij aCCZ was heel blij toe ik de pasprothece aan deed, Nu een aa en ik kwam op 5 1/2 uit ongeveer 420 cc. Nu ik thuis ben zit ik toch te twijfelen, ik heb namelijk een zoontje van 2 en die moet nog veel gedragen worden, ook moet ik de andere kinderen naar school brengen op de fiets maar mijn zoontje kan zelf nog niet op de fiets klimmen. :mellow: Ook met mijn werk is het niet handig of ik moet in de ziektewet :blush: Nu heb ik al een datum staan 23 dec maar nu ga ik toch twijfelen of dat wel een goede datum is en of ik niet een jaartje moet wachten?? Mijn man vindt dat onzin maar ik heb alleen de kerst vakantie vrij dus ik moet nog 4 weken overbruggen voor dat ik weer zware dingen mag gaan doen?? Nu weet ik het even niet meer, ik zit hier al jaren mee en ik wil het heel graag! Zijn er misschien dames die mij tips kunnen geven :rolleyes: graag jullie advies groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je er inderdaad goed bij voelen, maar als je nu al weet dat je het zéker 100% gaat doen, dan zou ik het toch zo snel mogelijk proberen te doen, maar enkel als je écht zeker bent :) Ik dacht altijd zo: hoe eerder ik ze heb (was nog maar 19), hoe langer ik er nog geniet van kan hebben! Maar het moet praktisch gezien enzo allemaal mogelijk zijn natuurlijk...

Heel veel succes nog :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er al zo lang mee zit zou ik het gewoon doen ! Je leeft maar 1 x ;) en denk dat je na 2 weken best weer goed voor uit kan .. Kan je niet een weekje vrij nemen en zeggen dat je een kleine ingreep gaat doen en je daarna ziek melden voor een week ? Wie weet kan je daarna weer rustig aan beginnen met je werk te. Hervatten . Ik heb maandag consult en heb in februari 1 week vakantie ik probeer daar voor een paar diensten te ruilen zodat ik het een paar dagen voor mijn vakantie kan laten doen en als ik daarna nog ziek ben dan zeg ik wel dat ik door mijn rug ben gegaan en dat ik licht werk kan komen doen meer niet ... Werk namelijk in de zorg dus ook geen licht werk .. Ik heb daar ook over zitten twijfelen en wil nog kinderen maar om daar op te gaan wachten ... Nee wil het graag dus ga nu de knoop door hakken en we zien wel !! Een keer aan jezelf denken is niet erg toch ! Zo zecht mijn vriend dat dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn kids zijn 4 en bijna 2. De jongste liet ik via een stoel of trap in het kinderzitje klimmen, dat ging best met wat sturing. Het eruit halen deed ik na 10 dagen wel, dat kon niet anders. Bovenarmen strak langs je lichaam houden en tillen met je onderarmen met veel beleid, beetje behelpen maar hier gaat het prima. Als je een jaartje kunt wachten, is dat natuurlijk wel handiger, en het is uiteraard beter als je helemaal niet tilt maar ja..ik kon dus niet wachten :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank Dames,

Jullie hebben gelijk ik leef maar een keer :141: maar ik ben bang dat ik teveel ga doen na die twee weken. Misschien toch maar nog een week in de ziektewet? :blush:

@pikachu Bedank voor de tip met een stoel of een trapje zou het denk ik wel lukken als ik nu begin met oefenen :141:

Maar hoe deed jij dat met afstappen en opstappen bij school ik kan moeilijk het trapje meenemen toch?

Als er nog meer dames zijn met kleine kinderen tips hoor ik het graag

groetjes kleintje13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kleintje,

nou ik ben vorig week dinsdag geholpen bij dr. Plovier en heb 3 kindjes van 8 jaar, 6 jaar en 2 jaar. Ik dacht van na een week dan doe ik het wel even weer allemaal alleen en idd

ook al bedacht hoe ik dat zou gaan doen met de fiets ook gedacht aan een trapje ernaast te zetten. Maar het valt mij nu toch tegen want je doet toch te snel alweer te veel

vooral met kinderen merk ik en mijn lichaam geeft toch aan dat het snel is, ik heb veel pijn zodra ik wat doe.

De eerste week heb ik 2 vriendinnen geregeld die de kinderen mee namen naar school en mijn moeder was thuis voor de kleine.

Ik heb toch gisteren voor deze week nog geregeld dat mijn vriendinnen de kindjes weer meenemen naar school want ik zie me dat zelf nog niet doen haha.

En zo alleen thuis met de kleine red ik mij prima. De kleine kan alleen naar boven lopen en in zijn bedje klimmen (juniorbedje) dus dat gaat allemaal goed en verder kan hij

zich heel goed vermaken en alleen spelen dus dan heb ik er ook geen werk mee.

Maar ik wilde ook geen jaar meer wachten want ik wilde ze zo graag!!! Misschien kun je ook hulptroepen regelen??

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En heel veel succes!

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor de tips,

@twijfelaartje, o ik dacht dat het na twee weken wel weer rustig mocht beginnen <_< Moet maar even bekijken hoe ik dit ga doen dan :rolleyes:

@rianne Hulptroepen zit er denk k niet in want mijn moeder is er erg op tegen dat ik dit ga doen :139: Ik zou naar school kunnen gaan lopen maar dan moet ik zeker een half uur eerder weg. Maar daar kom ik wel weer uit. Net als jij kan de kleinste zelf de trap op en naar bed gaan. dus dat is het probleem niet. De eerste twee weken zijn de kinderen vrij van school (kerstvakantie) dus dat is mooi geregeld. Maar vanaf de derde week moet ik dus toch nog wat gaan regelen. Trouwens de eerste week is mijn man ook nog thuis .

Dus jij bent vorige week geholpen, hoe was dit? Heb je veel pijn gehad de dag zelf of viel het wel mee? Ben je nu al van de pijnstilling af en hoe gaat het nu? Ben erg benieuwt hoe jij dat ervaren hebt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Je hebt een perfecte datum zeg! Ik ehb ook 3 kinderen waarvan de jongste ook net 2 is. Ik word 22 dec geopereerd, ook idd heel bewust omdat de kinderen dan 2 weken vrij zijn. Mijn man heeft 10 dagen vrij genomen. de tweede week gaat mijn jongste zoon naar mijn ouders toe. met die 2 meiden heb ik helemaal niks te doen en kunnen alles zelf ( 10 en bijna 6 jaar).

Na die 2 weken zou ik het toch weer zelf moeten doen. Het belangrijkste voor mij is dat ik dan weer kan autorijden. School is 7 km hier vandaan. Heb jij geen auto? daar kan je kindje zelf in klimmen.

Kun je anders op school niet een moeder vragen om je kindje op de fiets te zetten? Ik heb gelezen dat als je je kindje heel dicht tegen je aan houdt wel kunt tillen. Heel belangrijk is dat je je armen niet omhoog rijkt.

Ik hoor zoveel super verhalen, ik persoonlijk zou niet wachten, als je dit zo graag wilt. Hoe staan jou schoonouders er tegen over?

Liefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Riesje,

Daarom heb ik dus voor die datum gekozen :101: Zodat ik in ieder geval de eerste twee weken niet naar buiten .

Nee ik heb geen auto mijn man gaat elke dag op half 7 naar zijn werk en neemt dan de auto mee, ik heb er even over gedacht om hem eerst weg te brengen en dan de kinderen maar hij werkt 45km bij ons vandaan dus moeten we nog eerder weg <_< dus dat is geen oplossing. Hoe mijn schoonouders er tegen overstaan weet ik nog niet. Na het voorval van mijn moeder durf ik het hun niet te vertellen :blush: Het moet er toch een keer van komen want wat ik nu heb en wat ik krijg is nog al een verschil dus dat valt op :136: Ik denk dat ik het aan mijn man overlaat, Gemeen he :159:

Ja, de verhalen zijn super daardoor heb ik nog meer zin erin.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken geen autorijden?? dat heb ik nog niet gehoord : s

mijn pc zei na 10 dagen weer, ik lees hier dat de meesten na 2 weken weer kunnen rijden.

Mijn man heeft een automaat, dus ik denk dat we in de tijd de auto`s gaan ruilen :136:

Vervelend he, om dit soort dingen te vertellen.... Ik vond het ook lastig athans tegen mijn schoonouders. Mijn moeder is zelf 2 x geopereerd aan haar borsten, ze heeft 2 x een verkleining gehad. Zij weet als geen ander dat het heel erg is als je een hekel hebt aan je borsten, dat is zo fijn. Ze geeft me echt moed om het te laten doen.

Mn schoonouders zijn daarin tegen heel anders en ouderwets. Ik zat er erg tegen op maar moest het hun wel vertellen omdat ze moeten oppassen :blush: Aan de buitenkant zul je bij mij straks geen verschil zien, dus dat betreft hoeft niemand het te weten. Maar met 3 kinderen moet je toch op bepaalde mensen terug vallen.

Gelukkig reageerden ze heel normaal, ik heb in eerste instantie alleen verteld dat ik een lift krijg dat ze vel weg gaan halen, van de protheses weten ze nog niks, ik krijg maar heel weinig maar wordt dual plane geplaatst dus ik zal een langere herstel periode hebben, dus dat moet ik ze nog een keer gaan vertellen :124:

Leuk, kunnen we samen gaan aftellen!!!

:iefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken geen autorijden?? dat heb ik nog niet gehoord : s

mijn pc zei na 10 dagen weer, ik lees hier dat de meesten na 2 weken weer kunnen rijden.

Mijn man heeft een automaat, dus ik denk dat we in de tijd de auto`s gaan ruilen :136:

Vervelend he, om dit soort dingen te vertellen.... Ik vond het ook lastig athans tegen mijn schoonouders. Mijn moeder is zelf 2 x geopereerd aan haar borsten, ze heeft 2 x een verkleining gehad. Zij weet als geen ander dat het heel erg is als je een hekel hebt aan je borsten, dat is zo fijn. Ze geeft me echt moed om het te laten doen.

Mn schoonouders zijn daarin tegen heel anders en ouderwets. Ik zat er erg tegen op maar moest het hun wel vertellen omdat ze moeten oppassen :blush: Aan de buitenkant zul je bij mij straks geen verschil zien, dus dat betreft hoeft niemand het te weten. Maar met 3 kinderen moet je toch op bepaalde mensen terug vallen.

Gelukkig reageerden ze heel normaal, ik heb in eerste instantie alleen verteld dat ik een lift krijg dat ze vel weg gaan halen, van de protheses weten ze nog niks, ik krijg maar heel weinig maar wordt dual plane geplaatst dus ik zal een langere herstel periode hebben, dus dat moet ik ze nog een keer gaan vertellen :124:

Leuk, kunnen we samen gaan aftellen!!!

:iefs, Risje

Ja, Hij zei 6 weken, maar misschien is het om zichzelf in te dekken! Ja het is heel lastig om het te vertellen, vooral als je al een negatieve reactie van je familie krijgt :139: maar het is mijn lichaam en ik ben echt niet tevreden met mijn borsten. Ik heb ook 3 kinderen en bij elk kind werd mijn borstomvang kleiner.(door de borst voeding) ik vind het ook leuk dat we samen kunnen aftellen kunnen we elkaar troosten als we het even niet zie zitten :147:

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Risje,

Hoe heb jij het verteld op je werk? Ik ga het vandaag vertellen, vind het nog een beetje spannend. Ga er niet te diep op in maar dat ik wel ziekte verlof op moet nemen.

groetjes

Mijn man is mijn baas, hihi. Nee, ik werk niet meer sinds de geboorte van ons derde kindje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kleintje,

Wat herkenbaar allemaal... Ik was in mei dit jaar voor mijn 1e consult. Toen al aangegeven dat ik pas tegen het einde van dit jaar de bv wilde uitvoeren vanwege mijn jongste. Onze dochter wordt over 4 maandjes 5 jaar dus die is heel zelfstandig dus daar verwacht ik geen til problemen hihi. Maar onze zoon word in feb 2 jaar.. dus dan zit ik met het zelfde probleem als jij..

Omdat ik zo vroeg al mijn consult had, heb ik vakantie dagen gespaard, ik werk 2 dagen per week, maar ben straks een maand vrij. 13 dec is mijn laatste werkdag en 16 jan begin in weer ;) een fijn vooruit zicht. Vanaf het begin heb ik mijn werk er bij betrokken en ze zijn dus van alles op de hoogte. Het is misschien wat raar om te vertellen maar krijg juist heel veel positive reacties! Veel vinden het 'stoer' dat ik de knoop het doorgehakt en het gewoon echt ga doen.

Ja na het afvallen en 2 keer borstvoeding is er weinig over van mijn ooit mooie D.. hahaha En na een jaar was ik er klaar mee en dacht nu moet ik er iets aan gaan doen en ben ik gaan sparen..

Ik met dus de 19e onder het mes, We hebben net afgelopen week de 'planning' rnd gekregen mbt de kleintjes haha. Steve slaapt nog in een ledikant, daar kan ik hem dus niet zelf in of uit halen dat is het grootste probleem. Ook breng ik vaak de kids op de fiets naar school, dat gaat dus ook niet lukken. We kunnen lopend, want het is super dichtbij, maar zag dat toch niet zo zitten!

Wij doen het nu zo, op maandag ben ik er zo i zo niet :) Mijn man brengt ze dan naar de oppas en haalt ze weer. Die nacht slaap ik bij mijn ouders, zij zijn ook mee om mij te brengen en halen. Die Dinsdag neemt mijn man vrij, Brengt kids naarschool/oppas, Onze dochter heeft die dag een halve dag als ze uit is dan komen mij ophalen. Steve gaat naar de andere opa en ma voor een nachtje.

Die woe breng ik Izzy zelf naar school, don kmt de oppas ze bij mij thuis halen. Alleen zal dan mijn man, steve alvast uit zijn bedje moeten halen en naast mij neerleggen..

Op die manier moeten we die 1e week maar een beetje zien rond te komen.. daarna is mijn man 2 wk vrij.. Dan ben ik dus 3wk po als de school weer begint dus verwacht/hoop ik toch wel weer zelf Steve in een buggy te kunnen duwen of dan tch maar lopend. Ik hoop dat ik hem gewoon na die 3 wk weer zelf uit bed kan tillen.. anders moet ik nu toch maar eens gaan kijken naar een juniorbedje ;) geen slecht idee haha

Ik hoop dat je er een beetje uitkomt!!!

Groetjes Pamela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kleintje,

Wat herkenbaar allemaal... Ik was in mei dit jaar voor mijn 1e consult. Toen al aangegeven dat ik pas tegen het einde van dit jaar de bv wilde uitvoeren vanwege mijn jongste. Onze dochter wordt over 4 maandjes 5 jaar dus die is heel zelfstandig dus daar verwacht ik geen til problemen hihi. Maar onze zoon word in feb 2 jaar.. dus dan zit ik met het zelfde probleem als jij..

Omdat ik zo vroeg al mijn consult had, heb ik vakantie dagen gespaard, ik werk 2 dagen per week, maar ben straks een maand vrij. 13 dec is mijn laatste werkdag en 16 jan begin in weer ;) een fijn vooruit zicht. Vanaf het begin heb ik mijn werk er bij betrokken en ze zijn dus van alles op de hoogte. Het is misschien wat raar om te vertellen maar krijg juist heel veel positive reacties! Veel vinden het 'stoer' dat ik de knoop het doorgehakt en het gewoon echt ga doen.

Ja na het afvallen en 2 keer borstvoeding is er weinig over van mijn ooit mooie D.. hahaha En na een jaar was ik er klaar mee en dacht nu moet ik er iets aan gaan doen en ben ik gaan sparen..

Ik met dus de 19e onder het mes, We hebben net afgelopen week de 'planning' rnd gekregen mbt de kleintjes haha. Steve slaapt nog in een ledikant, daar kan ik hem dus niet zelf in of uit halen dat is het grootste probleem. Ook breng ik vaak de kids op de fiets naar school, dat gaat dus ook niet lukken. We kunnen lopend, want het is super dichtbij, maar zag dat toch niet zo zitten!

Wij doen het nu zo, op maandag ben ik er zo i zo niet :) Mijn man brengt ze dan naar de oppas en haalt ze weer. Die nacht slaap ik bij mijn ouders, zij zijn ook mee om mij te brengen en halen. Die Dinsdag neemt mijn man vrij, Brengt kids naarschool/oppas, Onze dochter heeft die dag een halve dag als ze uit is dan komen mij ophalen. Steve gaat naar de andere opa en ma voor een nachtje.

Die woe breng ik Izzy zelf naar school, don kmt de oppas ze bij mij thuis halen. Alleen zal dan mijn man, steve alvast uit zijn bedje moeten halen en naast mij neerleggen..

Op die manier moeten we die 1e week maar een beetje zien rond te komen.. daarna is mijn man 2 wk vrij.. Dan ben ik dus 3wk po als de school weer begint dus verwacht/hoop ik toch wel weer zelf Steve in een buggy te kunnen duwen of dan tch maar lopend. Ik hoop dat ik hem gewoon na die 3 wk weer zelf uit bed kan tillen.. anders moet ik nu toch maar eens gaan kijken naar een juniorbedje ;) geen slecht idee haha

Ik hoop dat je er een beetje uitkomt!!!

Groetjes Pamela

Hoi Pamela,

Ja. het is een beetje behelpen he :141: , maar het is voor een goed doel. Ik wordt precies voor de kerst geopereerd en daarna is mijn man een week vrij , daarna moet ik het een beetje zelf redden, maar dan hoef ik de kinderen nog niet naar school te brengen dat scheelt. Op mijn werk heb ik alleen gezegd dat ik onder het mes moet en dat ik 6 weken niet mag tillen en mijn handen boven het hoofd mag houden. Heb zelf 2 weken vrij genomen en daarna 2 weken in de ziektewet. Daarna zie ik wel , ik wilde na 2 weken al weer aan het werk maar hier zeiden ze dat dat niet verstandig was dus vandaar in de ziektewet. Mijn jongste is2 maar slaapt al in een groot bed, hij klimt er zelf in en uit (als hij wilt slapen dan :44: ) Ik zie wel hoe het loopt ,ik weet wel je kunt zoveel plannen maar dat loopt het toch niet zo als je wilt ,ik moet dus ook een beetje loslaten. En met kerst hebben we alle bij :1big_boobs:

suc6 met je boob en laat een verslagje achter deze ga ik zeker lezen aangezien ik een paar dagen na jou onder het mes moet.

groetjes kleintje13

Link naar reactie
Delen op andere sites

:wacko: :wacko:

Ik werd vannacht wakker met hoofdpijn en ben nu verkouden, ik ben nu bang dat ik niet genoeg hersteld ben voor ik onder het mes ga <_< . Ik ga vandaag maar vitamine c halen en veel sinaasappelen eten en hoop dat het gouw over gaat. Iemand nog tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.