Ga naar inhoud

kelly80 : 19 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel allemaal. Ik zit nu lekker thuis op de bank. Morgen maak ik even een verslagje. Kan tot nu toe alleen maar zeggen dat het me heel erg is meegevallen allemaal. Dat komt vooral door alle super aardige mensen bij de kliniek. Ik ga zo hopelijk lekker slapen en jullie horen het morgen. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij deze mijn verslagje van de dag van de operatie. om 12 uur moest ik aanwezig zijn. om 10 uur thuis vertrokken dus om half 12 binnen. de zenuwen zijn me heel erg meegevallen. had er vooral erg veel zin in. bij binnenkomst kreeg ik gelijk een pilletje om rustig te worden en tegen de pijn. na een half uur werd ik al gehaald en mocht ik mee naar een kamertje om me om te kleden en een gesprekje met de anestesist en dr van Onselen. wat een aardige mensen allemaal!! heeft me echt door de dag heen gesleept. ik was vooral erg bang om ziek te worden na de narcose en toen hebben ze ook uitgelegd dat ze daar niet aan deden. was een hele geruststelling en het is ook echt zo. werd gewoon fit wakker en nergenms last van. even bijkomen en toen mocht ik naar de kamer waar ik dan ook iets te eten zou krijgen als ze mijn borsten goed gekeurd hadden. alles was prima dus kopje koffie en een broodje. ik had toen heel erg het gevoel dat er een olifant op mijn borst zat. uiteindelijk mocht ik me aankleden na een uitleg gesprek en mocht ik naar huis. ik kan tot nu toe alleen maar zeggen dat alles me heel erg meevalt. de olifant is al flink vermagert en heb af en toe wel een steek maar dat hoort erbij he. op tijd de pijnstillers en rustig aan. heb vannacht ook gewoon geslapen. als het zo doorgaat zou ik zo weer terug gaan. ik heb in elke borst 310 cc gekregen en vind ze super mooi!!! ben er helemaal blij mee al. ik hoop dat alles zo doorgaat en ik hou jullie op de hoogte.

groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Dan hebben we eljaar vast net niet gezien.. ik moest er om 13 u zijn maar was er al om 12.15.. vanwege de galdheid waren we maar ng wat eerder gaan rijden.

Het valt jouw dus best mee.. Op dit moment heb zoiets van..pfff 1 keer maar nooit meer haha doe liever mijn bevallingen over!! haha

Maar goed even doorbijten.. heb jij al je bh en band los gehad om te gluren?? Ik nog niet..

Succes met het verdere herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela, dan hebben we elkaar inderdaad net gemist denk ik. Jammer. Ik was ook te vroeg hoor maar werd snel gehaald. En het valt me echt heel erg mee. Zou zo weer terug gaan. Gister avond wist ik niet waar ik het zoeken moest. Maar dat is nu een stuk minder. Ik heb ze maandag avond gelijk bekeken haha. Was zo nieuwsgierig. En wilde graag van de tekening af. Veel plezier met kijken. En niet schrikken als de band eraf gaat want dan gaan ze snel omhoog. Groetjes en sterkte nog met het herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, nou dat gevoel van ik ga zo weer.. dat is hier nog steeds niet hoor! haha, alhoewel het vandaag een stuk beter ging! Maar mijn rechterkant bijft vervelnd!

Gisteravond pas de boel voor het eerst bekeken! Erg mooi hoor!! Meteen even foto's gemaakt en in de gallerij gezet haha.. Heb de band meteen weer omgedaan dus die blijven wel op hun plek ;)

Hoe was het vandaag??

groetjes PAm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat het al beter gaat. Ik heb een hele goede dag gehad weer. Ben zelfs even mee naar de winkel geweest. Doodeng al die mensen dat wel. Ik voel me erg veilig met de band en bh maar zonder vind ik alles wel eng. Dus snel douchen en alles weer aan. Ik heb alleen nog wat spierpijn maar verder gaat het erg soepel allemaal. Moet zelfs al opletten dat ik niet teveel ga doen. Hopelijk voel je je snel weer een stuk beter. Sterkte nog. Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh klinkt goed goed!! Vandaag voor het eerst mijn dochter naar school gebracht en gehaald met mijn zoontje..

Ik blijf maar last houden van die vervelende rechterborst.... :wacko:

groetjes PaM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus toch even de deur uitgeweest. Dat is vervelend dat die rechterborst zo pijn doet. Bij mij wisselt het af met steken maar niks geks. Ik heb alleen jeuk haha. Maar dan geneest het zeggen ze. Ik heb alleen erg veel moeite met aankleden. En dan vooral de bovenkleding. Dus lang leve de hemdjes en vestjes. Anders ga je even bellen betreft de rechter borst. Misschien hebben ze wel een logische verklaring voor je. Beterschap. Liefs Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja idd aankleden laat ik me elke keer nog helpen door mijn man haha, maar dat ik Izzy ging halen moest ik zelf mijn jas aan doen oef... het is geukt..

Ja heb gedcht om te bellen, maar overal lees ik dat het wel klopt wat ik voel, en het is verders niet rood ofz..

Als het morgen nog precies zo voelt bel ik wel even..

thanks x Pamela

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

zou me even voorstellen ben kimberley 1,60 lang , 19 jaar en kom uit gelderland.

ik heb op 30 september 2011 een eerste c0nsult gehad bij het accz.

heel vriendelijk ontvangen ( helaas kon niemand met me mee) . Kreeg eerst een consult met een aardige vrouw die met mij de pasprotheses ging doorpassen. Aangezien mijn borsten verschillen krijg ik in mijn grootte borst nummer 1 en in de kleinere borst nummer 4. Welke cc's zijn dit eigenliujk?

daarna kreeg ik nog wat informatie en moest ik wachten op dr. van Onselen. ook goed gesprek gehad maar heb nog wel een aantal vragen dus heb me lijstje al klaar voorhet volgende consult die heb ik op 3 januari 2012. wil het namelijk heel graag alleen ben heel erg bang voor kapselvorming en las een aantal nare verhalen over dr. van Onselen kan iemand mij hier iets meer over vertellen.

Heb al vveel informatie van jullie verhalen gekregen.

tot Hoors

gr kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimberly, als eerste welkom op het forum. Ik heb hier ontzettend veel info vandaan gehaald. Zoals je gezien hebt ben ik 19 dec door dr van Onselen geopereerd. Ik ben nu 1,5 week verder en ben pijn vrij. Het is me heel erg meegevallen en ben er super blij mee. Ze zijn zo mooi!! Ik heb nr 4 gekregen. Dat is 310 cc bij mij. Wat 1 is weet ik niet maar als je belt of een mail stuurt krijg je snel antwoord. Ik vind dr van Onselen een super aardige man waar ik me heel erg bij op mijn gemak voelde. Hij heeft ook goed geluisterd naar wat ik wilde want het is precies zo. Hopelijk heb je nu een beetje info en als je iets wil weten hoor ik het wel. Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimberly, als eerste welkom op het forum. Ik heb hier ontzettend veel info vandaan gehaald. Zoals je gezien hebt ben ik 19 dec door dr van Onselen geopereerd. Ik ben nu 1,5 week verder en ben pijn vrij. Het is me heel erg meegevallen en ben er super blij mee. Ze zijn zo mooi!! Ik heb nr 4 gekregen. Dat is 310 cc bij mij. Wat 1 is weet ik niet maar als je belt of een mail stuurt krijg je snel antwoord. Ik vind dr van Onselen een super aardige man waar ik me heel erg bij op mijn gemak voelde. Hij heeft ook goed geluisterd naar wat ik wilde want het is precies zo. Hopelijk heb je nu een beetje info en als je iets wil weten hoor ik het wel. Groetjes Kelly

hallo kelly,

dankjewel alsvast voor je informatie. hoe waren de eerste dagen? ik heb wel hulp thuis alleen niet heel veel:( hoe was de pijn? ik heb 12 januari weer een consult en dan ook met dr. van Onselen erbij. hoeveel cup heb jij nu dan als ik vragen mag? En klopt het dat je eerst 500 euro reserveringskosten moet betalen en daarna 2900 euro de rest dus?

ik ben heel er bang voor kapselvorming:( en wil het zo graag laten doen! hoelang ben je gestopt met werken?

ik hoor van je

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim, sorry zag dat ik net je naam verkeerd had. En de eerste dagen zijn zwaar maar als je op tijd je pijnstillers pakt is het wel te doen. Fijn is het niet natuurlijk ;). En ik ben de eerste 5 dagen bij een vriendin geweest en dat vond ik wel fijn met douche en aankleden. Ik heb 2 weken vrij genomen van mijn werk. Ik ben tandartsassistente en dat is genoeg. Ik kan nu alles weer en rustig aan doen is lastig maar ik doe het wel. Ik heb het bedrag ineens betaalt. Maar het is inderdaad 500 euro aanbetalen en de rest 2 weken vtv. Ik weet nog niet welke cup ik heb. Maar denk grote c kleine d. En ik zeg gewoon doen. Gewoon goed doen wat hun zeggen dan komt het vast allemaal goed. Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Hoe gaat het nu met je? Kun je je inmiddels al weer goed zelf aankleden hihi, draag sinds gister weer een spijkerbroek! Was de leggings wel een beetje zat.. maar dat valt nog best tegen!! whahah maar het lukt me elke keer weer om de knoop open en dicht te krijgen ;)

Heb je leuke kerstdagen gehad? Nog even en onze hechtingen mogen eruit!!

x Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pamela, het gaat echt goed. Ik heb sinds vandaag ook een spijkerbroek aan. Inderdaad een vervelende beweging die knoopjes. Maar ben ook blij met de gewone kleren. Ik kan ook mijn haar weer wassen en stijlen gelukkig. En ik mag woensdag. Kijk er naar uit. Heb ook hemdjes onder de bh en dan is het allemaal goed te doen al zit het strak. En lang leve de koltruitjes. De kerst was lekker rustig en bij jou? Hoe is het met je rechterborst? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim, sorry zag dat ik net je naam verkeerd had. En de eerste dagen zijn zwaar maar als je op tijd je pijnstillers pakt is het wel te doen. Fijn is het niet natuurlijk ;). En ik ben de eerste 5 dagen bij een vriendin geweest en dat vond ik wel fijn met douche en aankleden. Ik heb 2 weken vrij genomen van mijn werk. Ik ben tandartsassistente en dat is genoeg. Ik kan nu alles weer en rustig aan doen is lastig maar ik doe het wel. Ik heb het bedrag ineens betaalt. Maar het is inderdaad 500 euro aanbetalen en de rest 2 weken vtv. Ik weet nog niet welke cup ik heb. Maar denk grote c kleine d. En ik zeg gewoon doen. Gewoon goed doen wat hun zeggen dan komt het vast allemaal goed. Groetjes Kelly

hoi kelly,

geef niet haha! ja ik heb 17 e nieuw consult ben heel erg benieuwd heb ook iemand kunnen vinden die nu wel met me meegaat. ben begonnen met een lijstje samen stellen van vragen want als ik daar zit weet ik het even nie tmeer zoveel info ens. Hebben jullie nog vragen die op mijn lijstje erbij kunnen?

k hoor graag van je! hoe is het nu met je? kun je al veel doen? en heb je al gekeken?

gr kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim, wel fijn dat er iemand met je meegaat. Heb ik op mijn 2e consult ook gedaan. En er staat hier op het forum ergens een erg goed vragenlijstje. Dan kom je een heel eind. Ik heb gelijk 's avonds al gekeken haha. Ze veranderen alleen wel heel erg maar worden steeds mooier. Ik kan alles alweer. Dus moet mezelf rustig houden haha. Het is mij meegevallen maar ik was ook van heel erg uitgegaan. Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.