Jump to content

kelly80 : 19 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

hallo allemaal, ik ben al enkele weken op dit forum mee aan het lezen en vind er super veel informatie. mijn operatie staat gepland en ik ben echt de dagen af aan het tellen. vind het ontzettend spannend allemaal. uiteraard heb ik ook de nodige twijfels over de maat. ik heb gekozen voor de pasmaat 4. ik heb nu maat 75b en wil graag naar een volle c cup. heb al 2 pasafspraken gehad inmiddels en ben van de 5 naar de 4 gegaan. ik ben inmiddels druk met de voorbereidingen. heb de huispakken,coolpacs en het rekje om omhoog te zitten al in huis. tips zijn uiteraard altijd nog welkom. na de bv heb ik 2 weken vrij van mijn werk en als ik dat hier zo lees moet dat voldoende zijn. ik heb geen zwaar werk waar ik bij hoef te tillen of mijn armen omhoog doen.

groetjes Kelly

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Goede Middag Kelly,

Ik word ook de 19de in Bochold geopereerd door dhr van Onselen, borst-lift+implantaten ik zit tussen 4/5 in en nog een bwc dus gaat pittig worden en de kriebels gieren door mijn lijf!! Ik heb ook de huispakken en coolpack maar niet zo,n rekje wel 2 extra kussens besteld en die zijn net binnen, had ik toch nodig krijgen een nieuw bed boxspring voor de kerst....Wel spannend allemaal he pffff ben zo benieuwd hoe alles gaat verlopen. deze week krijgen we de brief hoelaat we aanwezig moeten zijn enzv. Ik zal waarschijnlijk 1 van de eerste zijn omdat ik iets meer krijg dan alleen een bv. Nou ik blijf je volgen hoor!1 zo spannend en wie weet zien we elkaar wel in Bochold.

fijne dag en tot horens!!

sporty

Goede Middag Kelly,

Ik word ook de 19de in Bochold geopereerd door dhr van Onselen, borst-lift+implantaten ik zit tussen 4/5 in en nog een bwc dus gaat pittig worden en de kriebels gieren door mijn lijf!! Ik heb ook de huispakken en coolpack maar niet zo,n rekje wel 2 extra kussens besteld en die zijn net binnen, had ik toch nodig krijgen een nieuw bed boxspring voor de kerst....Wel spannend allemaal he pffff ben zo benieuwd hoe alles gaat verlopen. deze week krijgen we de brief hoelaat we aanwezig moeten zijn enzv. Ik zal waarschijnlijk 1 van de eerste zijn omdat ik iets meer krijg dan alleen een bv. Nou ik blijf je volgen hoor!1 zo spannend en wie weet zien we elkaar wel in Bochold.

fijne dag en tot horens!!

sporty

goedemiddag Sporty,

pppfff voor jou is het dan nog spannender zeg. Erg heftig lijkt me. en we krijgen inderdaad deze week de brief. ik had gister even gebeld en ik moet om 12 uur aanwezig zijn. op zich best een mooie tijd vind ik. ik begin nu vooral erg nieuwsgierig naar het resultaat te worden maar dat zal iedereen in de laaste week wel hebben schat ik zo. probeer het een eetje rustig te houden en ot horens.

groetjes

daar ben ik weer,

Ik had van de week ook gebeld en toen zei, ze dat ik er waarschijnlijk om 7:00 moest zijn omdat ik waarschijnlijk de eerste ben dus spannend allemaal hoor pfff...

Nou ik moet nog tot en met donderdag werken dan vrijdag vrij en op naar maandag yesss

gr Sporty

hallo Kelly80,

Ik heb ook mijn brief gekregen en moet inderdaad om 7:00 aanwezig zijn pfffff wel kriebels in mijn buik pffff kan ik je zeggen...komt nu toch wel heel erg dicht bij....ben wel heel blij als het maandag is hoor!!! Ben ook zo benieuwd hoe ik de pijn ga ervaren en zo te horen gaat het heeeeel erg pijn doen :-( laten we maar op het beste hopen en het allemaal aangaan......

veel liefs Linda

Hoi Linda, ik heb ook mijn brief ontvangen en inderdaad 12 uur aanwezig zijn. Ik vind het ook steeds spannender worden. Na alle verhalen hier gelezen te hebben heb ik besloten om me een paar dagen te laten verzorgen bij een vriendin. Die heeft onlangs een bc gehad en die vond dat erg heftig. Gaan ze ook je buikspieren verleggen? Het is wel fijn dat we elkaar kunnen steunen na de 19e. Fijne avond nog en tot horens. Liefs Kelly

Hoi Kelly,

Jij om twaalf uur, spannend hoor!Ik weet niet of ze mijn buikspieren gaan vastleggen om aan elkaar naaien want ik ben nu eigenlijk zo slank dat je boven mijn buikspieren ziet, maar onder hangt zo,n velletje bah, daar wil ik echt vanaf maar van onselen zei, ik kan dat pas zien als ik je hebt open gemaakt snap je...Dus nog even afwachten, waarschijnlijk zie ik je nog wel zal iets langer moeten blijveb doordar ik iets meer operatie,s krijg, maar je weet het niet ligt er natuurlijk aan hoe ik me voel??? Inderdaad fijn dat we elkaar zo kunnen volgen en steunen denk dat we dat wel nodug hebben de komende weken!!!1

slaap lekker voor straks!! mijn bed staat al op klossen, nagellak is van mijn teen nagels ,ben al rustig met de voorbereidingen bezig!!

veel liefs sporty

Hoi KVR,

OOk spannend en dezelfde datum... wat krijg jij/, voor of achter de spier en hoeveel cc heb je in gedachten?

spannend allemaal he, ook al met de voorbereidingen bezig?

iK WEL HOOR 2 EXTRA KUSSEN GEKOCHT EN NAGELAK VAN DEN TENEN enzv Bed op klossen staat die lekker hoog hoef ik niet te bukken.

slaap lekker en tot horens

liefs sporty

hey sporty,

ik ben ook heel druk met de voorbereidingen. alles is bijna klaar zodat ik het weekend kan relaxen. ik ben namelijk afgelopen week geveld door de griep terwijl ik alle vitamines heb gepakt en getopt ben met roken. maar het gaat een stuk beter nu. ik ben alleen wel erg aan het twijfelen over de maat maar dat zal iedereen wel hebben. ik laat het maandag allemaal gewoon gebeuren. zal de stress allemaal wel zijn. ben de dagen aan het aftellen.

groetjes Kelly

Hoi Kelly,

Hoezo ben je aan het twijfelen kwa maat?? Wat is je maat ook al weer? ben af en toe de weg kwijt spreek met zoveel dames hier dat de maat mij even is onschoten?

Ik ga voor de 4/5 tussen 300cc en 360cc in ongeveer c/d cup vind ik echt genoeg...Spannend allemaal he. wat vervelend voor je dat je een griepje onder de leden had en stoppen met roken, tja wel heel verstandig moet ik je zeggen heb gelukkig nooit gerookt.....

Veel sterkte de laatste dagen en ben benieuwd hoe alles bij jou verloot we houden elkaar op de hoogte en gaan het maandag aan!!1

liefs Sporty

Hey sporty, ik heb nu 75b en wil graag een volle c. Maar wil ze zo natuurlijk als mogelijk en niet te groot. Ben vrij smal van postuur. Maar je leest hier zoveel verschillende dingen over cc's en maten raak gewoon de kluts kwijt soms. Ik ga voor de 4. Te klein kan ik ze toch niet gaan vinden haha. We gaan zeker voor maandag. Ik beschouw het als een feestdag. Bedankt voor de snelle reactie.

Liefs

*** @ Kelly sorry dat ik dit in jouw topic schrijf, maar kan het topic van Sporty niet vinden?

Sporty, bij mij dacht de pc ook dat mijn spieren niet aan elkaar moesten genaaid worden (reven), maar tijdens de operatie heeft hij het toch gedaan. Voelt nu nog steeds echt heel stevig, net of ik een inwendig corset aan heb soms ;-) Voelt wel lekker eigenlijk. Maar moet jij niet een nacht minimaal in de kliniek blijven? Ik moest toen 3 dagen blijven in het ziekenhuis en dat was echt wel nodig ook. De eerste dag ben ik trouwens haast niet wakker geweest (narcose van 5 uur!), weet nog bij vlagen dat mijn vader er was, en mijn zoontje. En volgens hun zei ik alleen maar om de 5 minuten: hoe laat is het? haha. Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat allemaal!

Groetjes van Ingrid.

hey damens,

wat spannend allemaal zeg voor je het weet is het maandag ik zat vlede week nog af te tellen en nu ben ik maandag door dr van onselen geholpen en ben druk aan bijkomen

eerst 3 dagen zijn even pittig maar daarna gaat het stukker beter. en iemand in huis die je helpt is echt nodig ook. leuk om Te zien dat jullie allemaal druk bezig zijn met de voorbereidingen. doe wat makkelijks aan en een vest is ook erg makkelijk na de operatie lekker makkelijk broek die je zonder moeite na benede hoef te doen. nou meiden ga jullie volgen en ben erg benieuwd. laat het vooral op je afkomen.

ik heb trouwens maat 5 gehad 350 cc ongeveer. ben er erg blij mee.

groetjes daantjuh

*** @ Kelly sorry dat ik dit in jouw topic schrijf, maar kan het topic van Sporty niet vinden?

Sporty, bij mij dacht de pc ook dat mijn spieren niet aan elkaar moesten genaaid worden (reven), maar tijdens de operatie heeft hij het toch gedaan. Voelt nu nog steeds echt heel stevig, net of ik een inwendig corset aan heb soms ;-) Voelt wel lekker eigenlijk. Maar moet jij niet een nacht minimaal in de kliniek blijven? Ik moest toen 3 dagen blijven in het ziekenhuis en dat was echt wel nodig ook. De eerste dag ben ik trouwens haast niet wakker geweest (narcose van 5 uur!), weet nog bij vlagen dat mijn vader er was, en mijn zoontje. En volgens hun zei ik alleen maar om de 5 minuten: hoe laat is het? haha. Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat allemaal!

Groetjes van Ingrid.

Hoi Kelly,

Ik weet niet of hij mijn spieren weer aan elkaar gaat naaien of( reven)hij zegt dat kan ik pas zien als ik je open maak, hij zei wel dat het dan veel mooier word. we gaan ervan uit dast ik naar huis kan zo niet dan verblijf ik inderdaad een nacht in de klinkiek als ik nog niet goed bij ben! We zullen het zien ..ik weet ook echt niet hoelang hij met me bezig lift+implantaten en bwc we zullen zien ik denk toch wel aan drie uur, ik onder ga het allemaal en ga het aan ...Ik hou je zeker op de hoogte en probeer de volgende dag een verslag te doen anders een dag erna....

liefs sporty

Hallo Sporty en KvR, spannend hè de laatste dag. Ik zie morgen als een feestdag. Dat houd me rustig. Hele fijne dag nog allebei en vast heel veel succes morgen. Sporty ik hoop je even live te zien morgen en anders spreken we elkaar snel hier. Liefs Kelly

Hoi Kelly en andere dames,

Nog 1 nachtje nou ja nachtje ik moet er al om 7:00 zijn ,dus dat word heel vroeg op ,en op tijd op pad gaat glad worden vannacht dus we gaan op tijd rijden beter te vroeg dan te laat!!!

Ik denk zeker wel dat ik je nog wel even ga zien, en ik wens je veel succes morgen !! wat spannend allemaal he ! vanmorgen nog lekker een run van 13 km was erg glad dus moest ecgt uit kijken

maar allemaal goed gegaan.

Nu nog de laatste wassen bed nog even lekker verschoont en het huis aan kant en op naar morgen, heb vanmiddag nog een kerst borrel op mijn werk ik neem cola light of water hoor!!

En dan op naar morgen heb er echt zin in maar wel ook heel spannend hoe gaan we de pijn ervaren wnt die krijgen we, ben wel mijn borstspieren goed aan het oprekken misschien helpt het wel

ik krijg ze achter de spier dus, dat ga ik voelen!!

Fijne zondag nog en tot morgen Kelly en andere dames ik denk aan jullie STERKTE morgen dikke, lieve, knuffel Sporty

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.