Ga naar inhoud

1 wk po en wondvocht?


Muus

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw maar lees al een geruime tijd mee maar kan zo snel niets vinden over mijn vragen..

Ik ben vorige week vrijdag mijn bv gehad bij dr demeyere in Gent. Mijn herstel gaat vooralsnog goed maar ik voel continu iets anders. Vandaag leek het alsof er van alles uit mijn litteken aan het druppelen was. De pleister is echter nog altijd spierwit. Is dit voldoende om te weten dat het psychisch is haha of moet ik de pleister verwijderen om dat te kunnen beoordelen?

Groetjes muus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je alleen een vergroting gehad, en dus maar 1 enkele dunne pleister?

Zolang deze wit is en niet vochtig aanvoelt zou ik het dichtlaten, kan het wel open maken mocht dit je geruststellen, maar vooralsnog denk ik dat het idd psychisch is ;)

Mocht je het open maken, zorg dat dat je in ieder geval óf alchol óf isobetadine en en nieuw gaasje met pleister bij de hand hebt om het litteken weer zo snel mogelijk te ontsmetten en weer af te plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord!

Ik weet eigenlijk niet precies wat eronder zit. Het is waterdichte pleister, en bij het doorzichtige gedeelte zie ik stukjes van de zwaluwstaartjes.

Ik laat het maar even zitten denk ik, heb wel nieuwe pleisters meegekregen maar niks voor te ontsmetten in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder, daar heb je zeker gelijk in! Maar het was 2u rijden helaas. Ik kan hem nog altijd bellen, maar dan vraag ik me af of ik niet overdrijf?

Het is toch niet overdrijven? Jij zit er mee, en als je gerust bent door hem op te bellen gewoon doen :rolleyes: Kan jij weer rustig slapen. anders loop je er mee rond en misschien is het niks maar het kan natuurlijk wel wat zijn en dan sla je je zelf voor je hoofd als hij straks zegt had gebeld, toch :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik voel me al een stuk beter door jullie verhalen! ;-)

ik wacht nog even af, de klachten verschillen ook dagelijks.. En volgende week mogen toch de hechtingen eruit! Dan zullen we wel zien wat eronder zit haha!

Ander vraagje dan: hoe lang duurt het voor ze gaan indalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update: de hechtingen zijn vandaag verwijderd! En wat een mooi dun streepje zit eronder..

Het gevoel van "wondvocht" zat dus echt in mijn hoofd :blink: (al voel ik het nog altijd haha!)

Ze zijn nog redelijk gezwollen, maar ik heb geduld, het is nog geen 2 weken geleden.

Gelukkig kan ik eigenlijk alles weer, inclusief op mijn zij slapen. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.