Ga naar inhoud

4 of 6 weken sport bh aan houden


Aanbevolen berichten

hallo allemaal..............................

eventjes een vraagje aan jullie.... hoelang moeten jullie eigenlijk je sport bh aanhouden (dag en nacht)

bij mij is verteld 6 weken dag en nacht.

anderen hoor ik dat het met 4 weken al genoeg is.............wat is waarheid (LOL)

en dan die martelband...............ik moet die 6 weken omhouden volgens mij of ik moet er naast zitten.......

sommige mogen die al met 1 week af.

graag reacties.

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest de bh 6 weken lang aanhouden, bij sommigen is het weer 4 weken en ik heb gehoord dat iemand zelfs geen sportbh moest dragen.

Verschilt per kliniek / arts. Ik geloof dat de eerste 6 weken het meest cruciaal zijn voor de inkapseling, dus heb me aan 6 weken gehouden. (Nouja min een paar dagen).

Ik heb zelf geen band gehad, is ook weer verschillend per kliniek/arts maar ik geloof dat die af mag wanneer je protheses genoeg zijn gezakt, dit bepaalt de arts.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai parkiet

volgende week vrijdag mag m'n pleister er af, moet ik naar m'n pc.

misschien mag dan die martelband er ook af...........ik hoop dat het mag want die band is drie keer niks.

alles doet nog zeer ben blont en blauw maar goed dat gaat zekers goed komen.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geholpen bij dokter Plovier en ik moet hem 4 weken omhouden dag en nacht en dus ook de band die aan de bh zit.

Ligt denk ik een beetje aan de arts waar je geholpen bent.

Succes!!

ja he rianne wij hoeven maar 4 weken.. doe jij dan gewoon een beugelbh aan of denk je dat da nie mag???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-)

goed dat je dit topic gestart bent:-) Vreemd inderdaad he?...dat dat zo verschilt van kliniek tot kliniek.

Van mij wist je het al dat ik mijn sportbh 6 weken moet dragen dag en nacht.Maar dat jij die martelband

ook nog eens 6 weken moet dragen is best lang hoor!Want de sportbh zou de 5 weken erna genoeg steun

moeten bieden,zou je denken.Mijn band mag er morgen dus na 1 week af.

En Rianne1977 & Chadiva: Hoeven jullie je sportbh na 4 weken ook s'nachts niet meer om?

Ik ben benieuwd wat voor reacties je verder nog krijgt,vlindertje:-)

xxxxxxx knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-)

goed dat je dit topic gestart bent:-) Vreemd inderdaad he?...dat dat zo verschilt van kliniek tot kliniek.

Van mij wist je het al dat ik mijn sportbh 6 weken moet dragen dag en nacht.Maar dat jij die martelband

ook nog eens 6 weken moet dragen is best lang hoor!Want de sportbh zou de 5 weken erna genoeg steun

moeten bieden,zou je denken.Mijn band mag er morgen dus na 1 week af.

En Rianne1977 & Chadiva: Hoeven jullie je sportbh na 4 weken ook s'nachts niet meer om?

Ik ben benieuwd wat voor reacties je verder nog krijgt,vlindertje:-)

xxxxxxx knuffel

Nee na 4 weken mocht de bh uit ze hebben verder niets hierover nog gezegd..ik was wel wat wazig maar me moeder had het ook verstaan.. Nu ga ik morgen toch even mailen hoor wil dit wel weten... inderdaad goed topic hahaha :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow...........

vanmorgen heeft het umcg ziekenhuis gebeld om te vragen hoe het nu met me gaat.

ik moet dus wel die band 6 weken en bh ook 6 weken om houden......................

bau niks aan maar ja dat zal dan wel moeten.

volgende week vrijdag moeten de pleisters eraf..........ik heb oplosbare hechtingen dus daar hoeven ze niks aan te doen.

da's dan een mee valler.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook nagevraagd hoefde ook maar 4 weken na 4 weken ben ik overdag gewone bh's gaan dragen en heb nog 2 weken de kliniek bh zonder band snachts aan gedaan niet omdat het moest maar vond dit zelf veiliger. Deze band zat vast aan de bh die heb ik er na 4 weken afgeknipt. En nu naar 6 weken draag ik die kliniek bh helemaal niet meer en slaap nu zonder bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow..............

Ik moet aankomende vrijdag m'n pleister verwijderen bij m'n pc.

ik vraag het hem nogmaals eventjes.

misschien net wat je zegt overdag een gewone bh en 's avonds die rot sport bh die strak zit (LOL)

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Vlindertje,

Ik moest mijn sportbh 6 weken dag en nacht dragen en daarna ben ik aan de beugelbh's gegaan.

'Helaas' ben ik 8 weken PO nog een cupmaat gegroeid en past ik m'n nieuwe bh's niet meer...

Ik droeg na mijn borstvergroting sportbh's van de Hema in 80D en 6 weken PO beugelbh's maat 75E.

Nu draag ik vanaf 8 weken PO zowel mijn sport- als beugelbh's in maat 75F en die zitten perfect! :35:

Heel veel succes met je herstel verder! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

afgelopen vrijdag naar de pc geweest en ik moet toch echt die martelband nog 4 weken omhouden( sport bh maat D/E)

dus in totaal 6 weken.

da's belangrijk zei die nog ...........pffffff dan toch maar doen he.

mijn maten zijn onder 80 en boven 99...............wie weet op wat van maat ik ga uitkomen met een gewone beugel bh?

ik ben nu 2 en halve week po.... blijven ze zo of veranderd het nog.

mijn pc zegt dat de vorm nog veranderd. ik heb dual plane geplaatst.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.