Ga naar inhoud

er is iets mis met mijn rechterprothese


goas

Aanbevolen berichten

hoi,

bedankt voor de reactie

ik ben vorige donderdag terug geweest voor de opperatie(zat niet meer op zijn plaats ) en de prothese was al helemaal vastgegroeid,dr de visser heeft ze naar onder getrokken. ik heb 2 dagen niet durven kijken uit schrik dat er niks veranderd was inmiddels al wel gekeken en ze zag er al iets ronder uit maar ze is wel helemaal gezwollen van vocht denk ik. nu ben ik ongerust omdat ik weer hetzelfde gevoel krijg als eerst ( zit terug weer heel hoog )

ik kan er niet goed afblijven en wil er elke keer op drukken en naar beneden duwen.

ik weet het echt niet meer . ik lees op het forum wel dat protheses moeten dalen maar omdat ze zeiden dat ze bij mij al vastgergroeid was kan ik er niet meer goed aan uit.

het zou kunnen komen door een bruukse beweging te doen,dus durf bena niks te doen . ik heb niet echt pijn ofzo alleen weer dat rare gevoel van de prothese die hoog zit (weer)

ik ga gewoon afwachten tot de 7 ste februari dan moet ikop controle .de draadjes moeten er deze keer wel 3 weken in blijven en moet ik door de huisarts laten verwijderen wegens niet werken tussen kerst en nieuwjaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

bedankt voor de reactie

ik ben vorige donderdag terug geweest voor de opperatie(zat niet meer op zijn plaats ) en de prothese was al helemaal vastgegroeid,dr de visser heeft ze naar onder getrokken. ik heb 2 dagen niet durven kijken uit schrik dat er niks veranderd was inmiddels al wel gekeken en ze zag er al iets ronder uit maar ze is wel helemaal gezwollen van vocht denk ik. nu ben ik ongerust omdat ik weer hetzelfde gevoel krijg als eerst ( zit terug weer heel hoog )

ik kan er niet goed afblijven en wil er elke keer op drukken en naar beneden duwen.

ik weet het echt niet meer . ik lees op het forum wel dat protheses moeten dalen maar omdat ze zeiden dat ze bij mij al vastgergroeid was kan ik er niet meer goed aan uit.

het zou kunnen komen door een bruukse beweging te doen,dus durf bena niks te doen . ik heb niet echt pijn ofzo alleen weer dat rare gevoel van de prothese die hoog zit (weer)

ik ga gewoon afwachten tot de 7 ste februari dan moet ikop controle .de draadjes moeten er deze keer wel 3 weken in blijven en moet ik door de huisarts laten verwijderen wegens niet werken tussen kerst en nieuwjaar.

ik zal straks nieuwe foto's trekken en erop zetten dan kan je eens kijken en je mening geven

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goas,

oh je bent al geopereerd!! Wat fijn dat je het inmiddels achter de rug hebt! Ik kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt omdat je een heel vervelende ervaring

achter de rug hebt...en bang bent dat je straks WEER moet...tja,er is in het begin helaas nog niet veel van te zeggen.Vanwege de zwelling en het nog moeten indalen(maar dat zei je zelf ook al inderdaad) :-) Afwachten helaas...en heel rustig aan doen! Draag je wel die strakke band?Mij gaf dat wel een veilig gevoel dat de prothese dan goed naar beneden gedrukt wordt.Ook ik ben daar dit keer bang voor geweest...en angstig nu,dat het kapsel terugkomt.Terwijl die kans echt zooo klein is:-)

Logisch....dat we ons daar zorgen om maken.Ja,ik denk dat je de natuur zijn werk moet laten doen en er zo min mogelijk aan moet zitten(zeker niet met kracht)...hoe moeilijk dat ook is.

Ik kan me voorstellen dat je m naar beneden wil duwen.Maar beter van niet meis!Vertrouw maar op de zwaartekracht en je lichaam :-)

Waarschijnlijk kan je huisarts je ook wel wat geruststellen als je draadjes eruit gehaald worden.Hij of zij kan wel even voelen of alles nog mooi op zijn plekje zit.Ik zou het gewoon vragen:-) 7 februari is best lang wachten!Jammer dat je niet eerder terecht kan.Maar als je je teveel zorgen maakt,kun je altijd proberen er even tussen te komen voor een afspraakje.Bij mijn kliniek zijn ze daar gelukkig niet moeilijk in,ik kon altijd wel snel terecht.

Nou meis.....heel veel beterschap,doe rustig aan en succes he? xxxxxx alvast fijne feestdagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Goas,

Wat een gedoe voor je! Ik hoop dat het nu goed komt.

Jammer dat je pas 7 febr op controle kan. Kan me je zorgen goed voorstellen....

Ik hoop dat je prothese alsnog goed gaat zitten,zoals het hoort te zitten.

Sterkte,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwa druk is het ook al minder geworder maar er zit nog zwelling op. mijn borst is al wel ronder geworden maar al s ik van de zijkant kijk ziet ze er toch nog niet uit zoals de linkerkant . plat onderaan en bol van boven .dus ik hoop dat ze nog zakt. ik ga gewoon afwachten tot 7 februari.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid!! wat een gedoe, nu begrijp ik je foto's. Want daar vroeg ik al naar de hechtingen..

Ik hoop dat het vanaf steeds beter gaat en dat je rechter borst alsnog goed gaat!!

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid!! wat een gedoe, nu begrijp ik je foto's. Want daar vroeg ik al naar de hechtingen..

Ik hoop dat het vanaf steeds beter gaat en dat je rechter borst alsnog goed gaat!!

succes!!

hoi,

ik wou dat alles goed ging ,maar nu heb ik weer een gaatje echt vies dus morgen terug naar de huisdokter.

pfff

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid!! wat een gedoe, nu begrijp ik je foto's. Want daar vroeg ik al naar de hechtingen..

Ik hoop dat het vanaf steeds beter gaat en dat je rechter borst alsnog goed gaat!!

succes!!

hoi, ben ondertussen naar de kliniekmoeten gaan voor een spoeling en het slechte stuk hebben ze eruitgesneden.( kwam door een onderhuids draadje dat niet was opgelost)

ik had 2 keuzen , de spoeling en afwachten. of de prothese er direct uithalen en 3 tot 6 maanden wachten. maar aangezien de borst niet ontstoken was had ik een kleine kans 25% dat het met de spoeling goed ging komen. een heel gedoe hé.

het gaat voorlopig goed . dinsdag moet ik terug om te laten nakijken hoe het verloopt. ze hebben er deze keer andere draadjes ingestoken die niet oplosbaar zijn. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goas,

Hoe gaat het nu ?

Groetjes,

A.

hoi, voorlopig gaat het goed , heb geen pijn ofzo. de vorige keer had ik echt last van een gevoelig plekje van de draadjes.

dat was dus dat draadje dat niet opgelost was. dus duimen hé xxx ik ga straks nog pb sturen op je reactie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.