Ga naar inhoud

Kan ik al een bh aan?


Aanbevolen berichten

Ja, dat is waar... dacht mischien maken die paar dagen ook niet zoveel meer uit (weet eigenlijk wel beter)

Ben een beetje ongeduldig haha nou heb ik hem en wil ik hem ook aan!

Woensdag weer even wat bh's shoppen, dan is het ook de dag dat ik eindelijk bh's mag dragen!

Dan wacht ik nog maar ff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister nieuwe bh's gekocht en mag vanaf maandag bh's dragen, maar ik herken jouw gevoel hoor. Wat maken die paar dagen nou uit, wil ze gewoon aan. Maar ja ik zit hier ook heel netjes gewoon in sportbh, die paar dagen redden we ook nog wel toch?

Succes met het weerstaan van de verleiding ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha schorpioen!!

ik herken het ook hoor!! ik ha ook een etentje vlak voor die 6 weken en heb natuurlijk een mooie balconnet aangetrokken die avond!!

wel heb ik meteen bij thuiskomst de sportbh weer aangetrokken en de dagen erna ook....

op zo een avond wil je je sexy voelen he? en dat is toch minder met een sportbh aan.... :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mijn arts mag het na 4 weken. Ook voor push-ups, kan geen kwaad. Onze protheses zijn daartegen bestand zei hij ! Ik ben deze week 4 weken PO en heb dit weekend mijn push-up toch eens aangedaan voor iets te gaan drinken. Nadien netjes weer sportbeha aangedaan, heb hier helemaal niets van gevoeld hoor ! Als je pijn zou hebben, zou ik zeggen niet doen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

na 6weken mag je een gewone bh aan,met beugels zeg maar

zelf vond ik dat zeker nog niet fijn zitten,want me boobs vielen nog niet echt in de cups van de bh,ik heb tot 3mnd in een sportbh en een katoenenbh rondgelopen en geslapen.

voelt ook best vreemd,een gewonen bh met beugels de eerste tijd,maar dat wend ook ineens want voor je het doorhebt,wil je niet eens meer de kliniek of sportbh aan14.gif

een puch up bh mocht ik pas na 3mnd aan overigensexcl.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mijn arts mag het na 4 weken. Ook voor push-ups, kan geen kwaad. Onze protheses zijn daartegen bestand zei hij ! Ik ben deze week 4 weken PO en heb dit weekend mijn push-up toch eens aangedaan voor iets te gaan drinken. Nadien netjes weer sportbeha aangedaan, heb hier helemaal niets van gevoeld hoor ! Als je pijn zou hebben, zou ik zeggen niet doen !

Ik denk dat het dragen van push ups niet schadelijk is voor de prothese, maar voor de inkapseling. Aangezien de inkapseling 6 weken nodig heeft zou ik echt even wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.