Ga naar inhoud

wat zijn sommige mannen toch nare wezens!


chantie89

Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ja, er zitten draken tussen , en op het moment dat je wat naars gebeurd is dat vreselijk,maar weet: je bent sterk genoeg en komt er altijd weer bovenop,en je hebt weer wat geleerd: namelijk,wat je juist NIET wilt.

Ik weet,kort door de bocht als je middenin narigheid zit,maar hopelijk wel een gegevn waar je een beetje kracht uit kunt halen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas komen we allemaal wel eens zo een tegen..... heel veel sterkte ermee !!! weet dat je zeker niet alleen staat, en blijf hoop houden!

Ik weet uit ervaring dat er echt nog wel goede en eerlijke mannen zijn!!

liefs en sterkte!

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt he! Sommige mensen zijn ongelovelijk, ik sta er nog steeds van te kijken. Ja het is een heel lang verhaal maar het komt er nu dus op neer, dat ik eigenlijk een 'relatie" bleek te hebben met een getrouwde man!!!!!!!!!! Wist gewoon van niks. Ik ben nog steeds flabbergasted,sorry! En dat 10maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook erg voor zijn vrouw. Ik vind het nog erger dat iemand zo'n dubbel leven kan leiden en ZO goed iets achter kan houden. Ik heb uiteraard meteen vaarwel gezegd! Ik kan er niet eens om janken ben in shock. Kwam erachter via een neef van hem. Maar volgens mij is het in hun cultuur normaal meerdere vrouwen ofzo IK WEET T NIET. Maar vind t ook erg voor mezelf want ik heb me tijd verspild! Maar ik ga er geen woord meer aan vuil maken want wat moet je nog tegen zo'n iemand zeggen, dat soort mensen denken alleen maar aan zichzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantie! ik ben heel trots op je dat je hem meteen aan de kant hebt gezet!! elke vrouw verdient de eerste plaats, zijn vrouw, maar ZEKER OOK JIJ!!

weg met die loser!!

ik weet dat dit niet makkelijk moet zijn, maar je hebt duidelijk nu voor je eigenwaarde en trots gekozen en dat vind ik heel erg GOED van jou!!

Blijf volhouden en vergeet hem, jij verdiend zoveel BETER!!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

You go girl !!!

Hij is idd het 'treuren' niet waard :134:

Ik heb ook - zonder het te weten - een relatie van 5 maanden gehad met iemand die al 3 jaar een vaste relatie met iemand anders had . 'k Was nochtans 21 jaar , geen bakvis , maar niks had ik in de gaten hé .

Zelfs bij zijn ouders kwam ik binnen ... moet je nagaan wat voor'n mensen dàt waren !

Toen ik erachter kwam heb ik 'm in ze'n gezicht gespuugd (zijn vriendin stond ernaast) en ik was pissed off :angry: Geen traan heb ik eraan verspild , aan die klootzak !

Vond eerder mezelf een stomme trut ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie dames :)

Ja gelukkig lopen er ook goeie mannen rond maar je voelt je gewoon zo'n ezel! Onvoorstelbaar.

Ja als je zelf totaal niet zo bent dan kan je er gewoon moeilijk bij.. Grr what a waste. O maar hij zei nog wel tegen me nee ik wil niet met je stoppen wil ook met jou doorgaan. Huh yeah right haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.