Ga naar inhoud

hoe voelen je borsten aan na een bv


Aanbevolen berichten

He meiden,

Nog ongeveer 5 weken en dan krijg ik een BV. Ik ben erg met de vraag bezig hoe ze gaan aanvoelen daarna. Wat zijn jullie ervaringen daarmee en wat vinden jullie partners ervan?? Ik bedoel niet direct want dan zijn ze natuurlijk opgezwollen en voelen raar aan maar over een tijdje? Zelfs mijn vriend is nerveus, de schat. Is het zo raar dat ik ineens overal over ga lopen nadenken.? Pff ben echt nerveus.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Ik krijg 22-12 een bv en vragen en er constant mee bezig zijn is heel normaal!!! Er is geen dag geen minuut dat ik er niet aan denk, word er zelf soms gek van!!!!!! En de meest idiote dromen komen ook voorbij haha. Welke kliniek ga je? En welke protheses krijg je??

X joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey !

Ik denk dat mijn 2de bericht in mijn topic al veel vragen zal beantwoorden :) daar probeer ik het aanvoelen (na een half jaar tot 3 jaar) een beetje uit te leggen .

Het is zo dat protheses altijd achter je eigen borstweefsel geplaatst worden dus echt 'protheses' voelen doe je niet .

Je borsten zijn wat steviger en iets minder beweeglijk maar 'raar' aanvoelen doet dat niet hoor .

Zenuwen en veel vragen zijn normaal , 't wordt er niet beter op eens je datum dichterbij komt :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jjocee,

Ja ik ben er ook echt heel de dag mee bezig. Ik ben elke nacht aan het shoppen in lingeriezaken haha. Ik ga naar het ACCZ in Boggelt. Ik krijg 450 cc maar de naam vd prothese's weet ik eerlijk gezegd niet. Ze worden dual plane geplaatst.

Ik ga van een kleine B naar hopenlijk een grote D.

Voor jou komt het ook al dichterbij. Spannend he?? Waar ga jij en hoeveel cc komt er bij jou in?

Liefs,

Cindy

Hoi Cindy,

Ik krijg 22-12 een bv en vragen en er constant mee bezig zijn is heel normaal!!! Er is geen dag geen minuut dat ik er niet aan denk, word er zelf soms gek van!!!!!! En de meest idiote dromen komen ook voorbij haha. Welke kliniek ga je? En welke protheses krijg je??

X joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ga naar de velthuiskliniek in Hilversum en krijg 445cc anatomische protheses op de spier, ik heb ook een consult gehad bij van onselen, hij wilde mij 600cc geven per borst, toen ben ik naar een andere kliniek gegaan die adviseerde mij dat niet te doen. Zo ben ik 3 klinieken afgehobbeld haha en bij velthuiskliniek tercht gekomen. Maar ik zou nog geen bh's kopen als ik jou was is mij ook geadviseerd, ik wilde al meteen inslaan haha hunkemoller (3 halen 2 betalen!!) :-))) maar toch niet gedaan. Maar ik kan ook niet wachten, nog 49 dagen :-p

Oh nu zie ik elke nacht!!! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Cindy,

Wat spannend!

Bij mij voelen m'n boobs helemaal als van mezelf; maar dan wel steviger als voorheen :D

En ze zijn juist zeer bewegelijk bij mij, maar dat komt dan ook omdat ze voor m'n borstspier geplaatst zijn.

Mijn vriend kan er niet van afblijven en dat vind ik ook helemaal niet erg... :rolleyes:

Het enige is dat ik wel gevoel heb aan de boven- en zijkanten van m'n borsten, maar niet aan de onderkant...

Daar voel ik alleen een raar soort druk, maar dat kan nog zelfs tot een jaar na de operatie terugkomen...

Dus er is nog hoop :D

En zo niet, dan niet ^_^

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik vind wel dat je bij mij de prothese best goed voelt zitten, ik heb de mijne achter de spier geplaatst. Bovenop voel je het niet (daar zit ie achter de spier ook natuurlijk duh.. :blink: ) Aan de zijkanten en onderaan heb ik eigenlijk geen vetweefsel, daar voel ik direkt onder de huid de prothese zitten, en kan ik hem ook indeuken zegmaar. Ze zijn wel behoorlijk zacht en tegelijkertijd stevig (als ik lig dan gaan ze wel wat opzij ze blijven niet hetzelfde staan als in sta-positie zeg maar). Maar ik denk dat het vooral ook aan de kwaliteit van je huid ligt. De mijne is erg dun en niet zo goed van kwaliteit (ruim 75 kilo afgevallen).

Owja, ik heb ook 450 cc en kom daarmee ook groter dan D! (alleen sportbh D past), verder 80E of 75F

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Ik word van al die berichten wel wat zekerder. Ik weet niet hoe de kwaliteit van mijn huid is maar als mijn huid net zo lekker zacht blijft aanvoelen als nu dan ben ik erg blij. Jeetje 75 kilo afgevallen...wat veel!! Knap zeg. Ik lees nu ook van meerdere dat ik met 450 cc meer krijg dan een D en daar wordt ik nog vrolijker van.

Liefs,

Cindy

*** Ik vind wel dat je bij mij de prothese best goed voelt zitten, ik heb de mijne achter de spier geplaatst. Bovenop voel je het niet (daar zit ie achter de spier ook natuurlijk duh.. :blink: ) Aan de zijkanten en onderaan heb ik eigenlijk geen vetweefsel, daar voel ik direkt onder de huid de prothese zitten, en kan ik hem ook indeuken zegmaar. Ze zijn wel behoorlijk zacht en tegelijkertijd stevig (als ik lig dan gaan ze wel wat opzij ze blijven niet hetzelfde staan als in sta-positie zeg maar). Maar ik denk dat het vooral ook aan de kwaliteit van je huid ligt. De mijne is erg dun en niet zo goed van kwaliteit (ruim 75 kilo afgevallen).

Owja, ik heb ook 450 cc en kom daarmee ook groter dan D! (alleen sportbh D past), verder 80E of 75F

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nee ik ga nu ook nog geen bh's kopen hoor. Ik ben alleen in mijn slaap aan het dromen dat ik mooie grote bh's aan het kopen ben.

Liefs,

Cindy

Jij krijgt met 450 CC wel groter als een D waarschijnlijk..

dus koop maar geen bh's!

mijn boobs voelen zeer natuurlijk aan, en dat vind de man overigens ook..

dus, het is echt geen raar gevoel hoor! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiki,

Bedankt voor je reactie. Ja ik vind het heel erg spannend. Na 15 jaar krijg ik straks echt de borsten die ik graag zou willen en kan ik zonder te huilen van afgunst kijken naar mijn mooie borsten. Kan niet wachten.Geeft me hoop en veel plezier in de toekomst en haha voor mijn vriend ook. Het is natuurlijk voor iedereen anders maar als ik nu lees dat ze bij velen natuurlijk en zacht maar wel steviger aanvoelen dan wordt ik daar alleen maar blij van.

Liefs,

Cindy

Hai Cindy,

Wat spannend!

Bij mij voelen m'n boobs helemaal als van mezelf; maar dan wel steviger als voorheen :D

En ze zijn juist zeer bewegelijk bij mij, maar dat komt dan ook omdat ze voor m'n borstspier geplaatst zijn.

Mijn vriend kan er niet van afblijven en dat vind ik ook helemaal niet erg... :rolleyes:

Het enige is dat ik wel gevoel heb aan de boven- en zijkanten van m'n borsten, maar niet aan de onderkant...

Daar voel ik alleen een raar soort druk, maar dat kan nog zelfs tot een jaar na de operatie terugkomen...

Dus er is nog hoop :D

En zo niet, dan niet ^_^

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb je verhaal gelezen en idd zijn veel vragen beantwoord. Dank je hiervoor. Nee ik word met de dag nerveuzer. Nog iets meer dan 5 weken met de zenuwen lopen is ook niet alles maar goed ik heb het ervoor over hoor.Het is ook niet niets he. Ben blij dat ik niet de enige ben die zoveel vragen heeft hierover. Zo blij dat dit forum er is.

Liefs,

Cindy

Hey !

Ik denk dat mijn 2de bericht in mijn topic al veel vragen zal beantwoorden :) daar probeer ik het aanvoelen (na een half jaar tot 3 jaar) een beetje uit te leggen .

Het is zo dat protheses altijd achter je eigen borstweefsel geplaatst worden dus echt 'protheses' voelen doe je niet .

Je borsten zijn wat steviger en iets minder beweeglijk maar 'raar' aanvoelen doet dat niet hoor .

Zenuwen en veel vragen zijn normaal , 't wordt er niet beter op eens je datum dichterbij komt :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual plane en vind ze niet super fijn voelen. Als ik me armen naar achteren duw blijven ze echt op dezelfde plaats staan vind dat echt niet mooi! Maja verder als ik op me rug lig zijn ze erg hard maar als ikk sta niet. Had liever voor de spier gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Masc87,

Oke ja ik krijg ze ook dual plane. Is voor iedereen dus toch echt verschillend. Ik heb je foto's bekeken en vindt je borsten echt heel mooi om te zien hoor. Zeker ook in bh en topje.

Liefs,

Cindy

Ik heb ze dual plane en vind ze niet super fijn voelen. Als ik me armen naar achteren duw blijven ze echt op dezelfde plaats staan vind dat echt niet mooi! Maja verder als ik op me rug lig zijn ze erg hard maar als ikk sta niet. Had liever voor de spier gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Ik heb ook 450cc dual plane en ben er super blij mee. Maar als ik heel eerlijk ben voelen ze niet als echte borsten, wat ze natuurlijk ook niet zijn.

Ze zijn harder en je voelt in sommige posities echt de randen van je protheses zitten. Dit is dan ook in mijn ogen het enige nadeel, want voor de rest zijn ze prachtig. Maar ondanks, dat ze straks een onderdeel van jou zullen vormen, zullen ze niet altijd "voelen" als een natuurlijk onderdeel van jouw lichaam. Ook dit laatste is aan interpretatie onderhevig en zal voor iedereen anders zijn maar het is fijn om dit op voorhand te weten.

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.