Ga naar inhoud

Yael : 31 oktober 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

Eerst even voorstellen, ik ben 41 jaar moeder van 3 kids en afgelopen maandag een wissel gehad.

eerste bv was 14 jaar geleden ging toen van een a cupje naar een c ( 280 cc ) heb nu 485 cc en heel benieuwd op welke cup maat ik ga uitkomen:-) zit nu nog strak ingepakt wat heel vervelend is maar moet het er maar even voor over hebben.

Met de pijn gaat het nu goed kon vanmorgen zowaar redelijk mijn bed uitkomen en nog geen pijnstiller genomen.

Zou de komende tijd regelmatig op hetforum te vinden zijn geweldig alle verhalen en vele tips echt super!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey , welkom hier !

'k Heb je verhuist naar het 'wisselhoekje' hier en ben benieuwd waarom de wissel ?

Je herstel zal nu wel anders zijn dan de eerste keer . Misschien de plaatsing ook ?

Toch wat cc's meer hé . Heeft Dr Damen een schatting gedaan over de eventuele cupmaat waarop je zou uitkomen nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B-Cubje, Thnx echt een heel leuk forum mijn complimenten.

Waarom mijn wissel, ik was al lange tijd niet meer tevreden met mijn borsten te slap en tja toch ook te klein vandaar nu meer cc's. Ik had aangegeven aan dr Damen dat ik ze groter, voller en steviger wilde hebben moet zeggen zover ik het nu kan beoordelen ( heel eerlijk heb even het verband omhoog gedaan om te kijken...kon het niet laten hahahaha) heeft dr Damen goed werk geleverd.Natuurlijk is het nog afwachten hoe het uiteindelijk gaat worden. Schatting een DD cup. Zijn net als de eerste keer achter de borstspier geplaatst, herstel is bijna gelijk als de eerste keer verschil dat na dag 2 de pijn al minder werd....eerste dag was afzien.

Groetjes, Yael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het compliment , ons (mod-)team doet erg haar best :) en toffe leden maken het natuurlijk ook aangenaam :38:

Haha ! Iedereen spiekt even en kwaad kan dat niet hé . Ik lees tegenwoordig idd héél veel van dat 'inwikkelen' of een band . Bij mij was dat jaar geleden 6 weken de sportbh dag en nacht dragen en ben ook in de WK geopereerd .

Je leest hier toch overwegend goede verhalen over Dr Damen dus je wensen zullen wel ingewilligd worden .

Rusten en lekker laten verwennen , nog een fijn herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.