Ga naar inhoud

Waarom went het allemaal zo snel!!!!!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

4 oktober geopereerd....330 cc anatomisch voor de spier geplaatst.

In het begin bh's gepast en kwam ik uit op een 75E....nu 3 weken later zijn ze soepeler geworden en kom ik uit op een 75D...sommige bh's 75E.

Als ik nu terugkijk had ik miss toch die 375cc moeten nemen.....want alles went zo snel!!!

Ik wilde graag meer bolling bovenin....had ik dan toch beter ronde kunnen pakken?

Pfff begin echt te twijfelen nu.....vooral omdat ik ze nu ook zie veranderen en ze meer gaan 'hangen'.

Zijn er meer meiden die onzeker werden na de BV??

Ik moet 4 januari terug op controle, ben dan 3 maanden PO.

Kan ik dit aangeven aan mijn pc? Zijn er oplossingen denken jullie?

Pffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 oktober geopereerd....330 cc anatomisch voor de spier geplaatst.

In het begin bh's gepast en kwam ik uit op een 75E....nu 3 weken later zijn ze soepeler geworden en kom ik uit op een 75D...sommige bh's 75E.

Als ik nu terugkijk had ik miss toch die 375cc moeten nemen.....want alles went zo snel!!!

Ik wilde graag meer bolling bovenin....had ik dan toch beter ronde kunnen pakken?

Pfff begin echt te twijfelen nu.....vooral omdat ik ze nu ook zie veranderen en ze meer gaan 'hangen'.

Zijn er meer meiden die onzeker werden na de BV??

Ik moet 4 januari terug op controle, ben dan 3 maanden PO.

Kan ik dit aangeven aan mijn pc? Zijn er oplossingen denken jullie?

Pffffff

HOI DAAN!!

natuurlijk ff je foto's bekeken en ik vind ze prachtig hoor!!

en dat ze nu wat meer gaan hangen vind ik juist een pluspunt!! ik heb dat ook en ben er zeer tevreden mee, vind het natuurlijk overkomen.

Ik zie op de foto's een paar prachtige borsten die heel erg goed bij je lichaam passen!

Ik weet uit ervaring dat je snel went aan je nieuwe borsten, in het begin vond ik ze heel groot en nu vind ik ze best normaal.....

kijk nog maar eens goed naar jouw "voorfoto's" en je zal zien dat je er heel veel op vooruit bent gegaan!!

Natuurlijk is het superbelangrijk wat JIJ ervan vind, dus blijf je ontevreden...... dan zou ik een wissel overwegen....... maar laat je vooral niet beinvloeden door mij of wat anderen vinden,

het gaat erom wat JIJ wilt!!

Liefs en succes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar!

Het ene moment denk ik, Bah ze zijn veel te klein.

Maar vanmiddag (met het passen van trouwjurken) had ik juist: WAUW ze zijn echt perfect (en gelukkig heb ik deze momenten vaker)

Ik denk dat het inderdaad snel went, maar pas als het je echt "in de weg zit" zou ik er iets mee doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daantje,

wat toevallig ik moet ook 4 januari terug! Hoe laat moet jij? Ik moet rond 16.45 volgens mij..

Het klopt wat je zegt het went super snel maar ik ben nog er nog steeds blij mee!! Dat ze wat meer gaan hangen ziet er idd natuurlijker uit. Ik had gekozen voor ronde omdat ik maar 300cc kreeg zou je er geen rand van zien.

Hoe voel je je verder? Heb je ook last van gevoelige borsten? En nu ik deze week best veel gedaan heb lijkt het net alsof ik de prothesen boven voel of het is de spier?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaah wat zijn jullie toch allemaal lief!!! Kus voor jullie :52:

@MissC....ik moet om 17.00 uur dus ikga je zien!!! hahaha gezellig :D

Ik heb even een nieuwe foto geplaatst.....in mijn album.

De pc gaf de vorige keer al aan mij aan dat mijn houding verkeerd is en mijn schouders niet recht stonden.....heb voorheen veel last gehad van mijn heup vandaar.

Ben daar nu mee bezig maar dat zou volgens hem ook het verschil kunnen maken.

Mijn tepels staan niet gelijk maar dat was voorheen ook niet zo, dat weet ik wel maar nu ze groter zijn valt het wel meer op.

Ach jah ik ga het wel aangeven, ook is de een wat groter dan de ander....miss trekt dat nog wel bij.

De pc zal er wel niks aan doen.....niet voor niks in ieder geval....en om weer een hoop centjes uit te geven zie ik nu niet zitten.

Gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je even als vriend toegevoegd, ook omdat ik zelf heel erg over die 2 maten twijfel. Ik vind ze eigenlijk wel heel erg mooi zo. Juist die natuurlijke vorm!! Ik weet natuurlijk niet hoe groter had gestaan. Maar ik heb wel een D's gezien die kleiner toonden moet ik zeggen. Dit is een mooie goeie D hoor! Mag je trots op zijn :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat wij meiden soms ook een beeld in gedachten hebben :blush:

Ik had zelf een aa tje die ver uit elkaar staat. Ik dacht oe na een bv mooie C cup met spleetje (zo zag ik het) nu na mijn bv heb ik een 70E (lijkt een natuurlijke C) en staat nog wel uit elkaar.

Over de grote ben ik tevreden maar in het begin was ik teleurgesteld vanaf de zijkant ben ik nog redelijk plat omdat ze uitelkaar staan :unsure: Maar nu ben ik echt heel tevreden ook over de groote al geef ik toe een maatje meer zou ik niet erg vinden maar dat komt nog wel :136:

Ik denk ook dat het komt omdat prothese borsten kleiner lijken als echte, je wilt een D en die krijg je ook maar het oogt als een C ;) Kortom je kunt beter altijd een maatje meer vragen dan je wil :D

Maar ik vind dat we niet zo moeten mutsen over de groote we hebben nu wel boobies en daar draait het ook om toch? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@coco....Dank je!

@Mii18.....nee miss niet maar dat zeiden ze ook van 295 en 330...zo blijf je natuurlijk aan de gang. Die 45 meer klinkt toch beter! haha

@marisjuh...je hebt gelijk! Soms moeten we idd niet zeuren en tevreden zijn....maar als ik ooit ga wisselen dan ga ik idd voor een extra maatje hahaha

@dalin-kids.....ben idd ook heel benieuwd! Denk niet dat hij veel zegt hoor. Ik denk ook niet dat een kliniek snel iets doet hieraan!

Of zijn er meiden hier met ervaringen dat een kliniek hier wel iets aan doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.