Ga naar inhoud

May : 6 juli 2009 : Dr. Winters : Jan van Goyen Kliniek


Gast May

Aanbevolen berichten

Ahh, bedankt voor jullie lieve reacties:) toch fijn dat jullie even mee kijken. Je gaat toch al gauw denken ik maak me vast druk om niks, moet geduld hebben, enz. misschien is dat ook wel zo, maar blijf het raar vinden dat die plooi zo ver door zakt, terwijl ik niet het idee heb dat rechts nog lager zou moeten komen.

Ik heb net de kliniek gebeld en kan meteen vanmiddag om 5 uur terecht. Nu dus even goed mn vragen op een rijtje zetten, want heb toch elke keer het gevoel dat ik iets vergeten ben te vragen als ik daar vandaan kom. heel irritant.

Nouja, houd jullie op de hoogte!

liefs,

May

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ahh, bedankt voor jullie lieve reacties:) toch fijn dat jullie even mee kijken. Je gaat toch al gauw denken ik maak me vast druk om niks, moet geduld hebben, enz. misschien is dat ook wel zo, maar blijf het raar vinden dat die plooi zo ver door zakt, terwijl ik niet het idee heb dat rechts nog lager zou moeten komen.

Ik heb net de kliniek gebeld en kan meteen vanmiddag om 5 uur terecht. Nu dus even goed mn vragen op een rijtje zetten, want heb toch elke keer het gevoel dat ik iets vergeten ben te vragen als ik daar vandaan kom. heel irritant.

Nouja, houd jullie op de hoogte!

liefs,

May

Succes meis, ben erg benieuwd wat ze zeggen.

Geef je vanaaf of morgen nog even een verslag?

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey May!

Ik heb 'jou' ook al wel gevolgd zo af en toe. Maar het is wel even balen van je linkerborst. Ik sluit mij aan bij de anderen; rustig blijven, succes en uitzoeken hoe het zit! Misschien valt het allemaal wel mee. En in bh vind ik ze prachtig :)

Ik heb zelf ook nog geen internet in mn nieuwe huisje ;) Internet is wel een van de basis levensbehoeften geworden, dus het wordt nu wel irritant as you knoww! Maar ik blijf je volgen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay may!

Ik ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen. Ik vind ook dat je linker borst verder zou moeten indalen maar als dat gebeurt gaat de tepel volgens mij nog hoger......?

En die moeten recht naar voren staan.

Ik kom vanavond weer even kijken of je gereageerd hebt!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, wat is het toch fijn dat jullie zo meeleven! Als ik in me eentje naar mn borsten kijk word ik gek van mezelf, stel ik me nou aan of niet?!

Nou, dat blijkt dus niet het geval. Vanmiddag al bij dr Winter geweest, echt heel fijn dat ik zo snel terecht kon.

Hij was het met me eens dat mijn linkerborst te ver is doorgezakt. Dit komt volgens hem doordat alles bij mij zo strak (en misvormd) zat, de prothese is ruimte gaan zoeken en heeft onderin een zwakke plek gevonden. Daarom issie dus gaan zakken. Dit is de tweede keer dat hij dit meemaakte, gebeurt dus niet vaak maar het risico was er wel met mijn mini of nouja 'nihil' cupje :rolleyes:

Er is wat aan te doen, dmv een heroperatie waarbij hij mn borstplooi dan zou verhogen zodat ze weer gelijk komen te zitten. Maar ik ben natuurlijk 'pas' 3,5 maand na operatie en kan best zijn dat het allemaal nog gaat veranderen, dat het erger wordt of juist beter. Heb daarom afgesproken minimaal 3 en eigenlijk volgens hem het liefst 6 maanden te wachten met beslissen. Het wordt even afwachten hoe alles zich ontwikkelt, maar als ik tegen die tijd toch graag een correctie wil kan dat gelukkig. Kosteloos ook, dat is ook wel een fijn idee voor een arme student :P

Ben wel heel blij dat ik geweest ben en dat nu duidelijk is dat er toch wel iets aan de hand was, en ik (en jullie :lol: ) niet gek zijn. Zal toch veel geduld moeten hebben de komende maanden en natuurlijk hopen dat het zich vanzelf oplost.. Zo niet, dan denk ik toch wel serieus na over een correctie.. heb je eindelijk borsten mogen ze toch ook wel perfect zijn toch :P !? Al sta ik niet te springen weer onder het mes te gaan, maar goed ik heb nog even gelukkig. Wie weet besluiten die rare boobs van me om toch maar uit zichzelf goed te gaan staan :118:

:116: May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi May,

Hij zal echt niet meer uitzichzelf weer omhoog gaan... wet van de zwaartekracht zeg maar. Bij mij is ie ook tever dorogezakt en na 3 maanden werd er al besloten om te heroperen. Dit gebeurd nu 5,5 maand na de eerste operatie. Ik zal toch over een maandje alvast een afspraak maken voor de heroperatie, dan ben je er maar vanaf ook!

Sterkte ermee!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:107: Haha, die Merel. Komt hard aan, maar ze bedoelt het goed. :blush: Denk dat ze gelijk heeft, bedoel ik hiermee. Maar vind het goed van je, dat je vast de eerste stap hebt gezet. Niets is lastiger dan er zelf over blijven piekeren!

You go girl! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is op zich wel een idee, vast een afspraak maken voor over een half jaar. Mocht je dan besluiten een correctie operatie te willen dan kan dat al op heel korte termijn, en anders cancel je de afspraak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry! Was echt niet bedoelt om rot over te komen ofzo maar je kan maar beter weten waar je aan toe bent en eerlijkheid duurt het langste, toch? Echt, een heroperatie is niet leuk maar het resultaat daarna wel! Ik vind het ook niet leuk dat het nog een keer moet maar ben zo blij dat het wel te herstellen valt dus ik zie er niet tegenop. Kan je beter meteen maar spijkers met koppen slaan lijkt me... dus sorry, wilde niemand overdonderen ofzo mar wel eerlijk zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niet hoor Merel, ik snap wat je bedoelt. Wat ik bedoelde dat er misschien kan gebeuren is dat rechts ook nog wat zakt en dat het daardoor minder opvalt. Op zich is maar een verschil van een halve cm nu, moet zelf besluiten of ik dat erg vindt. Maargoed het is inderdaad goed mogelijk dat links nog verder zakt, dan is het een ander verhaal..

MIsschien dat ik idd wel vast een datum ga plannen.. en zoals je zegt Booby, die kan vast wel gecanceld mocht ik er tegen die tijd vanaf zien!

Ben er ook zeker niet blij mee, maar idd Merel, gelukkig is het te herstellen! Het schiet al bijna op voor je he?!

En op een of andere manier geeft het al een heel stuk rust dat ik nu weet wat er aan de hand is. Hoef me niet meer druk te maken of het nu wel of niet iets is. Geduld, geduld, geduld ... Wat is dat toch vervelend :rolleyes: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Merel,

Spannend! Je datum komt nu zo dicht bij! Nog minder dan 2 weekjes voor je en dan is het zover. Ikkan me zo voorstellen dat je er enorm naar uitkijkt! :101: Ik zal aan je denken die dag en en ben ook reuze benieuwd naar je herstel, je foto's nog meer en hoe je de wissel hebt beleefd! Verplaats je dan je verslag ook naar de prothesewisselaarsters? Zijn we al weer met iets meer... :rolleyes:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey May,

Sorry! Plaats per ongeluk m'n berichtje aan Merel bij jou. Las nog even bij jou terug en kwam toen haar berichtje tegen... Nou ja anyways, nu ik toch hier beland ben, hoe gaat het bij je? Een wekelijkse updaten met foto's kan je vaak ook helpen om verschil te gaan zien. Ik ben benieuwd hoe het verder verloopt.

Sterkte en liefs!

Pat :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah hey Pat!

Geeft niet hoor! lief dat je nog even kwam checken hoe het gaat. Eigenlijk gaat alles prima met me. Het geeft een heleboel rust te weten wat er aan de hand is. Ik houd het nu gewoon goed in de gaten, kijken of links nog meer zakt (of rechts ook..). Wekelijks even een foto update maken is een goeie ja! Dan wordt het nu onderhand wel weer tijd denk ik :P misschien vanmiddag even..

Denk dat er wel een heroperatie gaat komen. Beter wordt het iig niet, kan alleen maar erger worden. Heb nog geen datum vastgezet, kon vorige keer heel snel terecht en ze vertelden me dat dat waarschijnlijk nu ook het geval zal zijn. In jan/feb dus maar weer eens een belletje doen. Zo blijf je bezig...

Hoe is het nu bij jou? Zal zo eens even je topic bijlezen. Ook blij dat je nu rustig naar je nieuwe (zachte;) ) boobs toe kunt leven?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, :119:

Ja, dacht al dat je toch uiteindelijk voor een her gaat... Begrijp het ook heel goed. Doe maar rustig aan met plannen, voor je het weet ga je weer helemaal overnieuw door die periode van veel onrust en herstel... Ben benieuwd naar je nieuwe pics. Ik ga dus over 2 weken alweer onder het mes. Ben nu al behoorlijk zenuwachtig aan het worden. Hopelijk komt het nu eindelijk goed.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje over 2 weken alweer, wat gaat dat snel! Kan me voorstellen dat het al aardig spannend begint te worden. Zie dat je dit keer niet door dr Selms geopereerd gaat worden? Heb ik misschien gemist in je topic, maar hoe dat zo?!

Onzettend spannend in ieder geval...Ga echt onwijs voor je duimen dat alles dit keer goed komt, en dat het herstel iets minder zwaar is dan de vorige keer :71:

Heb even snel wat nieuwe fotootjes gemaakt en in mn album gezet. verschilt per foto of het verschil heel duidelijk te zien is, maar aanwezig is het zeker...

Ga zeker nog even wachten met plannen, tis nu nog iets te vers allemaal (letterlijk :118: ) maar denk dat ik na jou wel ga volgen..

liefs May :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Heb meteen je foto's gechecked en zie het verschil nu minder. Maar komt denk ik ook omdat je nu iets rechter voor de camera staat dan afgelopen oktober? Anyways, begrijp dat als het straks niet naar je zin wordt, je een afspraak wilt plannen voor een heroperatie. Maar nu nog even niet, begrijp ik net zo goed! :147:

Ik ben over 2 weken aan de beurt in Gent. Chirurg kende ik nog niet. Heb 1 consult met hem gehad en dit voelde zeer vertrouwd. Ik kwam op zijn naam doordat ik contact heb met Daantje77 van het forum. Zij is geholpen door hem en ik vind haar borsten meer dan prachtig! Kwam mede omdat hij mijn wensen in vervulling wil laten gaan. Iets waar Van Selms wel zijn best voor wilde doen, maar durfde geen nenkel risico te nemen. Wat hem zeker siert, maar het is ook de reden dat ik niet meer terug wil voor een heroperatie bij hem. Hij is een zeer kundig arts. Heb ook absoluut geen spijt dat ik me bij hem heb laten helpen. Maar ik wil wat anders dan hij me kan/wil geven. Daar houd het voor mij op...

Ben nu wel zenuwachtig aan het worden hoor. Nog maar 2 weekjes en dan is het zover en aangezien ik nu echt voor een vergroting ga is het extra spannend!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Haai! BEn je jarig? Nou dan van harte gefeliciteerd!!

Weet je al wat je gaat doen met de boobs? Heropereren? Ik heb de heroperatie inmiddels alweer 7 weken achter me liggen en de borstplooi is verhoogd. Heeft een tijdje gevoeld alsof ik gekneusde ribben had maar het resultaat mag er echt wezen en ik ben er heel happy mee.

Ik hoop dat bij jou ook het gewenste resultaat bereikt wordt!!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Goh meiden, nog bedankt voor jullie felicitaties :131:

En zo ben ik drie maanden niet op het forum geweest, wat gaat de tijd toch snel!!

Ben errg benieuwd hoe het met jullie allemaal is, zo maar eens even een beetje bijlezen!

Met mij gaat het goed, heb het erg druk met studeren, werken en leuke dingen doen. Helemaal goed dus!

Wat betreft mn boobs loopt het momenteel minder goed. Zoals jullie misschien wel hebben gelezen ben ik in oktober terug geweest omdat ik mijn linker borstplooi (te) laag vond in vergelijking met de rechter. Dr Wintser beaamde dat toen, maar gaf aan dat in ieder geval moest wachten tot een half jaar na operatie. Dat betekende dus dat ik in februari van dit jaar terug moest komen om opnieuw te kijken.

Dus vorige week maandag ben ik weer op afspraak geweest. Nou, dat was snel geregeld. Hij heeft even gekeken en eigenlijk wist ik het ook wel, mn borst was natuurlijk niet omhoog gezakt. Nu stoort die ongelijkheid me niet eens zo erg, maar wel dat de vorm van mn linkerborst gewoon niet mooi is. Van de zijkant is hij meer hoekig dan rond. De dr was het met me eens en een kwartier later zat ik dan ook al bij de assistente met de operatie en narcose papieren voor een 'gratis nacorrectie'.

Wanneer dit gaat gebeuren hoor ik deze week, ik hoop in de week van 3 mei. Ik zie niet op tegen de operatie en ben blij dat het nog ietsje mooier gaat worden (ben al erg tevreden). Waar ik even geen rekening mee gehouden had is dat die sportbh weer 6 weken om moet, én dat ik 6 weken weer niet kan werken (moet erg veel tillen op mn werk), ik breek de laatste dagen mn hoofd over hoe dat nu weer te regelen op korte termijn :124:

Zo, dat was weer even een update van mijn verhaal. Ik zal heel snel ook weer even nieuwe foto's plaatsen...

:119: May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey May,

Wat leuk je weer te lezen! Klinkt allemaal super! OOk je heroperatie. Maar idd moet er weer een boel geregeld worden. Was het maar zo'n feestje dat we zonder zorgen van de ene op de andere dag een stel nieuwe boobs konden krijgen he?! :rolleyes: Maar wel gaaf dat er wel iets aan wordt gedaan!

Ben heel benieuwd. Ook naar je foto's. Ik blijf je volgen.

Dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patje!!

Wat leuk om weer eens wat van je te lezen! Hoe gaat het nu met je? Is alles bij je 3e BV goed gegaan? Ik ga zo eens even je topic bijlezen!

Heb al wel even bij je fotootjes gespiekt, mooooooooooooi hoor! Je zal wel trots zijn!

Haha en wat je zegt, was het maar zo'n feest, 'even' nieuwe mooie borsten halen, bij de slager om de hoek :154: .

Helaas moeten we wat meer geduld hebben, maar ja he, als het uiteindelijk maar goed komt!

Inmiddels staat de datum voor mn heroperatie op maandag 10 mei. Ben hier wel blij mee, ben die week al vrij dus kan ik mooi even bijkomen. Geen idee wat ik kan verwachten qua pijn en duur van herstel, hoop dat het meevalt :44: .

Met mn werk heb ik het inmiddels ook geregeld en het mooie is, na de maandag dat ik weer 6 weken na (her)operatie ben, gaat die sportbh in de vuurkorf en vertrek ik in het vliegtuig voor 10 dagen kos! :43: Hoppa eindelijk in die bikini :35: woehoeeeeee!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.