Ga naar inhoud

Yaidy88 : 21 december 2011 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Yaidy, 23 jaar oud. Na mijn zwangerschap ben ik erg veel afgevallen en is er niet veel van mijn borsten overgebleven.

Ik ben van een DD naar een lege, slappe B gegaan. :146:

Ik heb al een poosje rondgekeken op internet en heb toen 2 weken terug besloten om het eidelijk maar te doen!! Afgelopen donderdg had ik mijn 1e consult bij Drs. van Dam van Bergman Kliniek.

21 December vindt mij operatie plaats, tijd krijg ik nog te horen. Ik krijg 300 cc dual plane, high profile en zou dan uit komen op een DD.... ik ben heel benieuwd en kan niet meer wachten!! :101:

ZIjn er nog meer die geopereerd zijn door Drs van Dam? Ben erg benieuwd naar jullie verhalen! :D

Liefsss Yaidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yaidy!

Welkom hier!

Ben zelf geopereerd door dr. de Blécourt ook van de bergman kliniek ( en het Vlietlandziekenhuis) en heb 325 cc dual plane gekregen (zie mijn fotoalbum) Ben erg tevreden!

Hoop dat je alle info vind hier, maar dat zal gerust! er wordt genoeg gevraagt, geantwoord hier dus dat zal wel goed komen!

Spannend nu aftellen!

Groetjes,

Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

3 dagen geleden ben ik geopereerd.. Tot nu toe valt het me qua pijn ed heel erg mee, ik was van het ergste uitgegaan!

Mijn prothesen moeten nog indalen, maar het valt heel erg op dat mijn tepels nog steeds zo laag hangen :S. (De grootte is wel mooi!!)

Voor de operatie had ik dit ook al, want ik had slappe hangende borsten na de zwangerschap en afvallen. Ik had toch wel verwacht dat ze naar de borstvergroting weer hoger kwamen te staan!

Gaat dit nog gebeuren door het indalen van de prothesen? Heeft iemand hier ervaring mee?

HELP :(

Groetjes Yaidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had zelf geen slappe / hangende borsten voor mijn operatie, ik had uberhaupt geen borsten ;), dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar over het algemeen komen ze nog een stuk hoger te staan wanneer je protheses indalen!

Komt vast goed ;)

Oke..Fijn om te horen!! :76:

Bedankt voor je berichtje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, klopt, als je in de galerij kijkt bij de foto's zie je echt dat na een aantal weken de tepels iets hoger komen te staan, de prothesen dalen dan wat in (mijn pc noemt het uitdraaien) waardoor de tepels op hun plek komen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, klopt, als je in de galerij kijkt bij de foto's zie je echt dat na een aantal weken de tepels iets hoger komen te staan, de prothesen dalen dan wat in (mijn pc noemt het uitdraaien) waardoor de tepels op hun plek komen.

Groetjes van Ingrid.

Ik ben echt blij om dit te lezen... werd al bang dat alles straks voor niks was geweest! :blink:

Nou ik ga de weken gewoon afwachten!

Bedankt voor de reacties meiden!

Liefss Yaidy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.... ik weet niet beter dan dat slappe hangende boobs na de operatie veranderen in stevige hangende boobs.

Staat er lomp, maar kan het even niet anders verwoorden. Ze worden steviger maar ze worden er niet mee gelift. Of je moet enorme protheses hebben gekregen, dan zou er ook een liftend effect kunnen ontstaan.

Ik wilde geen borstlift, maar zefs met 900 cc kon ik geen liftend effect meer krijgen. Helaas een lift moeten ondergaan (waar ik uiteindelijk enorm blij om ben)

De prothese zakt een beetje achter de tepel door naar onderen waardoor het lijkt alsof je tepel omhoog komt, dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jaidy,

Ik ben het wel met piepke eens.

Dit gaat niet meer mega veranderen na het indalen.

Laagstaande tepels- blijven laagstaande tepels.

Er zijn hier wel meer meiden die dit ook hebben.

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel wat veranderen maar hingen ze voor je bv al naar beneden?

Zo ja dan blijft dit ook ;) Een bv is een vergroting van je eigen vorm en borst!

Hingen ze nog niet naar beneden komt dit wel goed hoor :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel wat veranderen maar hingen ze voor je bv al naar beneden?

Zo ja dan blijft dit ook ;) Een bv is een vergroting van je eigen vorm en borst!

Hingen ze nog niet naar beneden komt dit wel goed hoor :136:

Jaa dit was voor de bv ook al helaas.. alleen lijkt het nu nog wel meer naar beneden te wijzen dan voor de bv :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn pc juist gevraagd de tepels niet te hoog te plaatsten (heb een lift+protheses gehad)

Ik vind het niet mooi als de tepels zo hoog op de borst staan. Hoeveel cc heb jij gekregen? en had je geen lift nodig dan?

Ik ben pas 2 dagen geleden geholpen, maar zoals ik het nu zie, denk ik wel dat de tepels wat hoger zullen komen omdat het bovenop de borst helemaal opgezwollen is.

Gr ``risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** ik heb natuurlijk een volledige lift gehad, maar zie wel heel duidelijk dat mijn tepels net na de operatie een stuk lager stonden dan nu. Maar mijn voor-situatie was ook extreem hoor, ik zag zelfs mijn tepels zelf niet als ik naar beneden keek, zo laag zaten die (en wezen ook naar onderen). Omdat er bij mijn rechterborst ietsjes te weinig huid is weggehaald is die prothese meer kunnen zakken en staat die tepel ietsjes hoger dan de andere.

Het wordt dus nog wel iets beter, maar mooi in t midden van de borst zullen ze zonder lift niet komen. Maar dat is ook ieder zijn goesting, b.v. Risje vind t niet mooi als de tepels wat hoger staan, ik daarentegen juist wel, heb dat ook aan mijn pc gevraagd om het in t midden te maken. Ik vind wel dat jouw pc je uitgebreider had moeten informeren van te voren!!

Misschien dat we iets meer kunnen zeggen als je een foto (van voor-situatie en nu) post.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn pc juist gevraagd de tepels niet te hoog te plaatsten (heb een lift+protheses gehad)

Ik vind het niet mooi als de tepels zo hoog op de borst staan. Hoeveel cc heb jij gekregen? en had je geen lift nodig dan?

Ik ben pas 2 dagen geleden geholpen, maar zoals ik het nu zie, denk ik wel dat de tepels wat hoger zullen komen omdat het bovenop de borst helemaal opgezwollen is.

Gr ``risje

Ik zou eerst 300CC krijgen en de andere borst zouden ze tijdens de operatie kijken hoeveel daar in zou gaan..

Na de operatie vertelde ze dat ze in beide 350cc had geplaatst...

Ze heeft het nooit verteld dat ik een lift nodig had nee.. maar mn tepels hingen wel een stuk naar beneden.. als ik het me goed herinner was het toen op 22,5 cm vanaf mn sleutelbeen

Ik hoooop echt dat ze wat hogerop komen te staan.. want ik vind het juist wel mooi als ze in het midden staan zeg maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** ik heb natuurlijk een volledige lift gehad, maar zie wel heel duidelijk dat mijn tepels net na de operatie een stuk lager stonden dan nu. Maar mijn voor-situatie was ook extreem hoor, ik zag zelfs mijn tepels zelf niet als ik naar beneden keek, zo laag zaten die (en wezen ook naar onderen). Omdat er bij mijn rechterborst ietsjes te weinig huid is weggehaald is die prothese meer kunnen zakken en staat die tepel ietsjes hoger dan de andere.

Het wordt dus nog wel iets beter, maar mooi in t midden van de borst zullen ze zonder lift niet komen. Maar dat is ook ieder zijn goesting, b.v. Risje vind t niet mooi als de tepels wat hoger staan, ik daarentegen juist wel, heb dat ook aan mijn pc gevraagd om het in t midden te maken. Ik vind wel dat jouw pc je uitgebreider had moeten informeren van te voren!!

Misschien dat we iets meer kunnen zeggen als je een foto (van voor-situatie en nu) post.

Groetjes van Ingrid.

Jaa! dan had ik echt graag een tepellift erbij willen doen als ik toch al daar op tafel lag! :(

Ik vind het namelijk ook mooi als ze in het midden staan! :D

Ik kon mn tepels nog wel zien, maar als ik het goed had hingen ze al op 22,5 cm vanaf mn sleutelbeen...en dan met die theezakjes vorm erbij..zag er niet uit!

Maar omdat ik ze echt niet mooi vind heb ik nog geen fotos gemaakt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.