Ga naar inhoud

huid geïrriteerd onder mijn borsten na bv


Aanbevolen berichten

Meiden!

4 oktober heb ik mijn bv gehad. Nu 11 dagen po. Geen pijn meer in mijn borsten en verder gaat eigenlijk alles goed. Alleen heb ik veel last bij het dragen van mijn sportbh. De huid die net onder mijn borsten zit dus onder de rand van mijn sportbh is erg geïrriteerd. Je ziet er alleen niks van! Ook mijn rib die daar zit is gevoelig.

Ik smeer nu de huid daar in met nestosyl....

Hebben meer meiden dit en wat hebben jullie daar aan gedaan? En wanneer trekt dit weg?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het óngeveer. De huid net onder mijn borsten, bij mijn uitstekende bovenste rib...dat is gevoelig/irritant.

Ik denk dat het (bij mij)komt omdat de huid is opgerekt, en daar wat 'trekt'

Misschien kun je je schouderbandjes ietsje losser zetten en de band iets naar beneden dragen?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,

Vanmorgen terug geweest naar de kliniek...had het nr gebeld voor in het weekend en kon meteen komen!

Verpleegster heeft erna gekeken en zag dat het een beetje rood en dik was.

Ze heeft met chirurg gebeld en die heeft mij antibiotica-creme en celebrex (ontsteking-remmers) gegeven tot maandag.

Morgen belt ze mij weer en als het erger is geworden dan kan ik weer terug komen en laat ze de chirurg en morgen nog naar kijken! Beste service toch!

En als het niet erger is geworden heb ik voor maandag een controle-afspraak staan.

Ik denk niet dat het ernstig is hoor, onderhuids doen die hechtingen gewoon nog zo'n pijn en na al dat geschuur door die bh rand wordt de huis gewoon geirriteerd. Ondanks dat ben ik zeker heel blij dat ze erna gekeken heeft.....je weet nooit en een ontsteking moet ik niet hebben.

Ik hoop dat het snel minder wordt....het brand namelijk maar jah wat jij zegt kan de huis geirriteerd zijn omdat hij nog zo strak staat. Ik hoop dat het dat is!

gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je zo snel terecht kon! Woon je dichtbij de kliniek? Eventjes duimen dat alles meevalt en idd geen vervelende ontsteking, maar dat denk ik niet hoor. Vaak is het dan maar op 1 bepaald plekje geïrriteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.