Jump to content

Chatten

Guest Merel78

Recommended Posts

Guest Merel78

Hé meiden!

Mij lijkt het wel eens leuk om elkaar live te spreken via de chat!

Als we nou eens een avond en een tijdstip afspreken dat iedereen tegelijk inlogt voor het chatten? Lijkt me erg leuk!

Mee eens?

Suggesties voor tijden:

Elke avond vanaf 20.00 uur?

Ik hoor het graag wie het nog meer leuk lijkt om eens te chatten!

Groetjes!

Merel.

hoi merel78,

lijkt mij een tof idee ik ben al verschilende keren naar de chatroom geweest maar daar is nooit iemand, :25: vind eigenlijk best jammer

groetjes dydy

Guest Merel78

Haai!

Mooie chatroom hoor! Echt mijn complimenten. Ook fijn dat je ook nog gewoon in het forum kan en niet dat het of chatten is of het forum bekijken, heel fijn! Heeft veel opties en erg gebruiksvriendelijk.

Dusse meiden: wanneer zie ik jullie daar? ;)

Guest nieuwe_borsten

Ik kan niet inloggen met mijn eigen gegevens!

alleen als gast!

en als ik op wachtwoord vergeten klik, en ik toets mijngbruikersnaam en email in zegt hij dat ik de verkeerde gegevens in heb getoetst!

Had dat ook aan de hand tot ik volgende tip kreeg :

Gegevens invullen (gebruikersnaam en ww) en dan op 'registreren' klikken .

Dan opent een vak dat je terug diezelfde gegevens moet ingeven en dan pas 'inloggen' kiezen .

Guest anomiepje

Als er niemand in de chat zit kun je ook gewoon in de chatroom blijven. Zodra er iemand ik de chatroom bij komt hoor je dat. Dit voorkomt dat we elkaar allemaal mislopen daar.

groetjes

Hallo meiden ...

Je moet je registreren op de chat ( dit is eenmalig )

Helaas is de chat niet verbonden aan deze site, ik kan dus helaas niet je login en paswoord koppelen aan de chat.

Groetjes

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.