Ga naar inhoud

Ongevoeligheid na 1 jaar


MissJ

Aanbevolen berichten

HOI! ik kan er nog niet veel over zeggen, ik heb aan beide borsten aan de onderkant wat minder gevoel, eerst was er geen gevoel en aan een kant een overgevoelige tepel, die tepel is nu normaal en ik voel wel wat aan de onderkant....... heb t idee dat t langzaamaan terug komt....

er zij natuurlijk zenuwen doorgesneden dus het is afwachten hoe e.e.a. hersteld!

ik hoop natuurlijk dat alle gevoel terugkomt, net zoals p.o. ..... afwachten wat dat betreft!!

ben je al op consult geweest hierover??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben meer dan 1 jaar po en heb nog steeds onder beide borsten een deel geen gevoel :blush:

Ook mn tepels voelen wat gevoeliger en soms wat pijnlijker.. toch ben ik er aan gewend soms stoort het me wel maar er is mee te leven :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi MissJ,

Ook ik ben meer dan 1 jaar po en heb ook niet overal evenveel gevoel.

Onlangs bij pc's langs geweest voor iets anders maar heb ook dat gebrek aan gevoel onder de aandacht gebracht. En die zeiden

dat je als je geen gevoel hebt op bepaalde plekken je er van uit kan gaan dat na een jaar dit ook niet mee terugkomt.

Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen :rolleyes:

En uitzonderingen maken de regel..............

S6 enne ........ het gevoel is toch niet over je gehel borst weg?

Lfss sammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane is heftig ja , wordt dikwijls (ook door mezelf) onderschat !

Heb ook een zeer moeizaam herstel gehad met vervelende pijntjes en over- én ongevoeligheid (heb protheses via de tepel) .

Na een tiental maanden was ik eindelijk volledig herstelt . Heb eigelijk niks last meer om eerlijk te zijn . Alles werkt weer zoals het hoort al moet ik toegeven dat mijn tepels wel 'werken' (hard worden bij kode/aanraking) maar gevoelig zijn ze niet echt meer ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.